In dat foldertje staat toch dat autorijden is toegestaan als je pijnvrij en zonder krukken kan lopen?quote:Op woensdag 20 april 2022 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanuit het ziekenhuis heb ik een folder gekregen waarin staat dat autorijden toegestaan is als je pijnvrij en zonder krukken kan lopen.
Ik kan in principe zonder krukken uit de voeten maar nog niet pijnvrij, dus wat is dan het advies?
Omdat ik dus maar aan één van die voorwaarden voldoe.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:15 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
In dat foldertje staat toch dat autorijden is toegestaan als je pijnvrij en zonder krukken kan lopen?
Waarom vraag je dan wat het advies is als je in principe zonder krukken kan lopen, maar nog niet pijnvrij?
'en' staat voor allebei. Anders stond er wel 'of'.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat ik dus maar aan één van die voorwaarden voldoe.
Maar ik twijfel of je aan één van die voorwaarden moet voldoen of aan allebei.
Ja goed je hebt pijn en pijn.. Als je zoveel pijn hebt dat je de rem niet fatsoenlijk kunt indrukken is één ding, maar als je nog wat sluimerende pijn hebt die het rijden verder niet beinvloedt is dat wat anders. Vraag is alleen wat de verzekering doet als je in een ongeluk verzeild raakt.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:15 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
In dat foldertje staat toch dat autorijden is toegestaan als je pijnvrij en zonder krukken kan lopen?
Waarom vraag je dan wat het advies is als je in principe zonder krukken kan lopen, maar nog niet pijnvrij?
Ouwe zandhaasquote:Op woensdag 20 april 2022 21:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Gewoon gassen, pijn is een emotie en emotie kun je uitschakelen.
quote:autorijden toegestaan is als je pijnvrij en zonder krukken kan lopen.
quote:Ik kan in principe zonder krukken uit de voeten maar nog niet pijnvrij, dus wat is dan het advies?
quote:autorijden toegestaan is als je pijnvrij en zonder krukken kan lopen.
quote:autorijden toegestaan is als je pijnvrij kan lopen
quote:pijnvrij
Zoek hier het antwoord. Succesquote:Ik kan nog niet pijnvrij
Met een automaat misschien nog wel. Maar als jij honderd keer afslaat bij elk heuveltje waar je op moet stoppen is dat ook gewoon link.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:41 schreef Fe2O3 het volgende:
Linker of rechtervoet?
Links zou ik het overwegen, rechts niet. Waarom niet? kom je wel achter als je een noodstop moet maken![]()
![]()
Verzerkeringstechnisch, zelfs zonder noodstop, kan het wel een staartje krijgen als er iets gebeurt en ze kunnen het op dit afschuiven.
Wat denk je van een voet en enkel die je finaal terug de revalidatie in moet stampen ... Koppelen zal wel meevallen en houd de voet stationair. Lukt dat niet zonder pijn ... Mja.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:44 schreef loveli het volgende:
Als je een noodstop moet maken, lukt dat dan goed genoeg om je verzekeringsmaatschappij ervan te overtuigen om de schade te vergoeden? Zo ja, dan mag je rijden.
Zittend werk dan neem ik aan toch? Zonder traplopen?quote:Op woensdag 20 april 2022 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Het betreft mijn rechtervoet en enkel.
Een eventuele noodstop maken zal geen pretje zijn schat ik zo in en ik vraag me dan ook af of ik wel optimale pedaaldruk kan leveren.
Ik denk dat ik beter maar even een collega regel als chauffeur.
Die collega lijkt mij handig.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Een eventuele noodstop maken zal geen pretje zijn schat ik zo in en ik vraag me dan ook af of ik wel optimale pedaaldruk kan leveren.
Hoe weet jij dat? Dat is exact het advies dat ik heb meegekregen.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:50 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Zittend werk dan neem ik aan toch? Zonder traplopen?
Niet rijden.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik kan in principe zonder krukken uit de voeten maar nog niet pijnvrij, dus wat is dan het advies?
Echt?quote:Op woensdag 20 april 2022 21:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat ik dus maar aan één van die voorwaarden voldoe.
Maar ik twijfel of je aan één van die voorwaarden moet voldoen of aan allebei.
Dit.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:16 schreef lykkefund het volgende:
Belangrijkste is: stel je krijgt een ongeval, en dat hoeft helemaal niet jouw schuld te zijn, wat doet jouw verzekering dan? Die grijpen alles aan om niet te hoeven uitkeren.
Ik had vorig jaar een Weber (A) breuk L, dus enkelbrace. Heb het geprobeerd, echter door de spanning zat ik al niet lekker achter het stuur, en de pijn kwam op bij het koppelen en werd erger. Dus heb gewoon 2 weken thuis gewerkt.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Vandaag en morgen heb ik mijn lieve vader gecharterd om me te halen en te brengen.![]()
Vanaf volgende week kan een collega mij halen en brengen.
Gedoe allemaal, hopelijk gaat het snel goed genoeg om wel te kunnen rijden.
Ik zou lekker carpoolen of de bus pakken ja.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Mr Bean!quote:Op donderdag 21 april 2022 08:49 schreef raptorix het volgende:
Je kunt ook je krukken gebruiken om je pedalen te bedienen, en dan sturen met je knieën
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |