bestel tomatensoep en gooi het over ze heenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Zitten 5 Russen ofzo naast mij. Die maken de bestelling heel erg ingewikkeld voor de ober![]()
Alles aan willen passen. Die man schrijft alles op en dan gaan ze weer veranderen. Hij bleef erg geduldig
Alpaca van de grill heb ik nog nooit gehadquote:
Is ook niet echt een grillbaar beestjequote:Op donderdag 21 april 2022 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alpaca van de grill heb ik nog nooit gehad
het is gemaakt van vlees..quote:Op donderdag 21 april 2022 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is ook niet echt een grillbaar beestje
Nee, gooien gaat mij niet lukken. Weet je wel wat zo'n beest weegt..quote:Op donderdag 21 april 2022 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja olifant ook maar gooi je ook niet op de gril
In stukjes?quote:Op donderdag 21 april 2022 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, gooien gaat mij niet lukken. Weet je wel wat zo'n beest weegt..
Lijkt me beter.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 08:17 schreef bitterbal het volgende:
Huisdieren zijn om te knuffelen en niet om op te eten
Ben je eigenlijk al minder vermoeiend?quote:
Klinkt wel als een indrukwekkend vuurtje waar 'ie boven zou moeten.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lijkt me beter.
Een hele olifant aan een spit lijkt me niet heel praktisch.
quote:Op donderdag 21 april 2022 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al minder vermoeiend?
Gewoon in het Oekraīense roepen ‘Russian tourists, fuck you’quote:Op donderdag 21 april 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Zitten 5 Russen ofzo naast mij. Die maken de bestelling heel erg ingewikkeld voor de ober![]()
Alles aan willen passen. Die man schrijft alles op en dan gaan ze weer veranderen. Hij bleef erg geduldig
NOOIT.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al minder vermoeiend?
Ik denk dat de buitenkant al verkoold is voordat die goed gaar is van binnenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt wel als een indrukwekkend vuurtje waar 'ie boven zou moeten.
Ehm ja sorry autocorrectiequote:Op donderdag 21 april 2022 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
NOOIT.
Maar minder vermoeid wel gelukkig.
Alsof koeien en varkens niet knuffelbaar zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:17 schreef bitterbal het volgende:
Huisdieren zijn om te knuffelen en niet om op te eten
Dat olifantenvel ziet er toch niet lekker uit.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat de buitenkant al verkoold is voordat die goed gaar is van binnen
De rest invriezenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat olifantenvel ziet er toch niet lekker uit.
Maar in stukjes is wel minder verspilling.
lijkt me heel taai ja.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat olifantenvel ziet er toch niet lekker uit.
Maar in stukjes is wel minder verspilling.
Inderdaad. dat kan ook gewoonquote:Op donderdag 21 april 2022 08:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof koeien en varkens niet knuffelbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |