quote:Op woensdag 20 april 2022 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
#MeToo![]()
Veel van Audioslave ...... Chris Cornell ....![]()
quote:Op woensdag 20 april 2022 21:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geweldige en ook hartverscheurende cover vind ik dit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Fijn weekend toegewenst met fijne tunesquote:Op donderdag 21 april 2022 18:42 schreef Karzai het volgende:
Weekend, rastafari one love[ afbeelding ]
![]()
quote:
You too nootjequote:Op donderdag 21 april 2022 18:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Fijn weekend toegewenst met fijne tunes![]()
oooohhh van pia mia?quote:
hahah geweldigquote:
Ja nogalquote:Op donderdag 21 april 2022 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hahah geweldig
blijft hangen wel
Ik las Hermanquote:
Heb jij Jan nog persoonlijk gekend?quote:
Voelde wel amicaal. In de jaren 70 nog mee gesproken in Kerkdriel. Lieve, mooie man.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij Jan nog persoonlijk gekend?
Ja hij kwam wel erg lief en vertrouwd anders over ja, wat heb jij met Kerkdriel?quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voelde wel amicaal. In de jaren 70 nog mee gesproken in Kerkdriel. Lieve, mooie man.
Ik woon in Zaltbommel. Was popfestival. Verder Het Tuiltje en Klepel.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hij kwam wel erg lief en vertrouwd anders over ja, wat heb jij met Kerkdriel?
Serieus, leuk stadje, ik zit daar wel eens over de Maas uit te kijken bij dat witte gebouw met dat kakterras en ik kom vrij vaak bij de Stadkwekerij.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in Zaltbommel. Was popfestival. Verder Het Tuiltje en Klepel.
Kerkdriel is een dorp. Bommel een stadje.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, leuk stadje, ik zit daar wel eens over de Maas uit te kijken bij dat witte gebouw met dat kakterras en ik kom vrij vaak bij de Stadkwekerij.
Mijn moeder is een Drielsequote:Op vrijdag 22 april 2022 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kerkdriel is een dorp. Bommel een stadje.
Leuk.quote:
Over aantrekkelijke charismatische oudere mannen gesprokenquote:
Toch?quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Over aantrekkelijke charismatische oudere mannen gesproken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |