oh, dat vind ik vreemd genoeg nog wel lekkerquote:
Ik vond het vroeger lekker. Tot ik een keer teveel er van gedronken heb en de halve nacht zwarte kots had. Sindsdien word ik al onpasselijk bij de geurquote:Op woensdag 20 april 2022 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat vind ik vreemd genoeg nog wel lekker
Beter dan jagermeister of sambuco
Dan is je dutje niet lang genoegquote:Op woensdag 20 april 2022 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, meestal voel ik me daarna hartstikke duf
dat heb ik met jagermeister. dat kan ik niet meer ruikenquote:Op woensdag 20 april 2022 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger lekker. Tot ik een keer teveel er van gedronken heb en de halve nacht zwarte kots had. Sindsdien word ik al onpasselijk bij de geur
[..]
Dan is je dutje niet lang genoeg
Vanavond weer een dutje van 8 uurquote:Op woensdag 20 april 2022 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger lekker. Tot ik een keer teveel er van gedronken heb en de halve nacht zwarte kots had. Sindsdien word ik al onpasselijk bij de geur
[..]
Dan is je dutje niet lang genoeg
Zal eens tijd worden. Al dagen niet gestofzuigd. Poeh.quote:
Ik wou dat ik zo lang dutjes kon doenquote:Op woensdag 20 april 2022 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond weer een dutje van 8 uur
Jagermeister heb ik nooit echt gedronken dus niet echt last van.quote:Op woensdag 20 april 2022 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik met jagermeister. dat kan ik niet meer ruiken
Best vervelend met een lichte vloer.quote:Op woensdag 20 april 2022 15:23 schreef dud0r het volgende:
Zal eens tijd worden. Al dagen niet gestofzuigd. Poeh.
Door die ratten?quote:Op woensdag 20 april 2022 15:24 schreef Ama het volgende:
Maar goed straks kan ik bijna elke dag stofzuigen. Eej.
Mwah weinig last van.quote:
Ik word tegenwoordig elke nacht wel een keer wakker, maar gelukkig val ik meestal gelijk weer in slaapquote:Op woensdag 20 april 2022 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden. Al dagen niet gestofzuigd. Poeh.
[..]
Ik wou dat ik zo lang dutjes kon doen
[..]
Jagermeister heb ik nooit echt gedronken dus niet echt last van.
Altijd fijn die oude mannenplasjetijdquote:Op woensdag 20 april 2022 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik word tegenwoordig elke nacht wel een keer wakker, maar gelukkig val ik meestal gelijk weer in slaap
Kruimeldiefquote:Op woensdag 20 april 2022 15:24 schreef Ama het volgende:
Maar goed straks kan ik bijna elke dag stofzuigen. Eej.
Rare naam voor een stofzuigerquote:
Yesquote:Op woensdag 20 april 2022 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Ratjes zitten toch ook op doeken enzo?
quote:Op woensdag 20 april 2022 15:46 schreef kwiwi het volgende:
We hebben de sleutelEr stonden al schapen in de achtertuin, nu staan er ineens ook koeien in de wei ernaast
Gergi vindt het niet zo super vanwege de koeienbellen, maar daar went ie maar aan. Ik vind het leuk
Neem je een koeienbel voor me mee als je weer eens deze kant op kant?quote:Op woensdag 20 april 2022 15:46 schreef kwiwi het volgende:
We hebben de sleutelEr stonden al schapen in de achtertuin, nu staan er ineens ook koeien in de wei ernaast
Gergi vindt het niet zo super vanwege de koeienbellen, maar daar went ie maar aan. Ik vind het leuk
quote:Op woensdag 20 april 2022 15:46 schreef kwiwi het volgende:
Inclusief koe?quote:Op woensdag 20 april 2022 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neem je een koeienbel voor me mee als je weer eens deze kant op kant?
als de Dwuster dat getrokken krijgt.quote:
In stukjes.quote:Op woensdag 20 april 2022 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als de Dwuster dat getrokken krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |