ja, nee, lastig. klimaatverandering, dit dat.. lastig hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal delen ze dan flessenwater uit als het langer dan 2 uur gaat duren.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:03 schreef Karzai het volgende:
Geen zin meer, ze gaan hier het water afsluiten. Beter wordt er wat te drinken voor ons gehaald vandaag
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, nee, lastig. klimaatverandering, dit dat.. lastig hoorK had gisteren middag na 1500 wel zonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan nietquote:Op woensdag 20 april 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Er zit hier een stel met een rat op vier pootjes en elke keer als dat beest te keer gaat omdat er iemand langsloopt geven ze hem een snack
Man man man![]()
Even rarbg weer opsnorren dan maar.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
Netflix wil echt extra geld gaan vragen aan mensen die hun account delen.
Netflix wil graag van alle abonnees af? Ik ga het dan opzeggen iig maar ga ik vanaf januari sowieso doen.
Gelukkig zijn er ook nog steeds torrents haha.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even rarbg weer opsnorren dan maar.
en ze hebben al voor het eerst in 10 jaar minder abo's dus lekker door zetten zoquote:Op woensdag 20 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
Netflix wil graag van alle abonnees af? Ik ga het dan opzeggen iig maar ga ik vanaf januari sowieso doen.
Gewoon af en toe maandje nemen om wat docu's te kijken.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Het was ook te verwachten, die terugloop in leden. Veel andere en goedkopere diensten terwijl Netflix op een paar pareltjes na ook veel stront maakt.
de john wayne gacy tapes staan er sinds vandaag op. ga die wel kijkenquote:Op woensdag 20 april 2022 09:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon af en toe maandje nemen om wat docu's te kijken.
quote:Op woensdag 20 april 2022 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
de john wayne gacy tapes staan er sinds vandaag op. ga die wel kijken
Denk dat mijn lunch vanmiddag ook even op een terras gaat zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Een meetinkje hier en daar, maar verder best een aardige dag
Al ben ik nog steeds in vakantiestemming door het weer
Ik las het toevallig op Nu.nl, dat Netflix 200.000 abonnees heeft verloren en dat ze eigenlijk hadden verwacht dat er 2,5 miljoen bij zouden komen.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:31 schreef Ama het volgende:
En ook veel series eraf halen.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Het was ook te verwachten, die terugloop in leden. Veel andere en goedkopere diensten terwijl Netflix op een paar pareltjes na ook veel stront maakt.
Ook geen gerries in de baas zijn tijdquote:Op woensdag 20 april 2022 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal delen ze dan flessenwater uit als het langer dan 2 uur gaat duren.
Tenminste, een fatsoenlijk waterbedrijf doet dat
Nogal een verschilquote:Op woensdag 20 april 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanmiddag ben ik hopelijk ook op het terras te vinden.
Of in bed.
1 van die twee is goed
Na The Crown en Stranger Things gaan ze helemaal leden verliezen.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las het toevallig op Nu.nl, dat Netflix 200.000 abonnees heeft verloren en dat ze eigenlijk hadden verwacht dat er 2,5 miljoen bij zouden komen.
Wat een verwachting welals je onderstaande doet:
[..]
En ook veel series eraf halen.
Een bed op het terras.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanmiddag ben ik hopelijk ook op het terras te vinden.
Of in bed.
1 van die twee is goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |