Daag Pietje Puk niet uit.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat wij een voorbeschouwing van groep X tijdens het WK/EK vollullen met een topic of 20 moet ik nog zien.
Zeg dan tegen hem dat het een goor varken is en hij dat lekker ergens anders moet doenquote:Op donderdag 21 april 2022 11:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb weer zo'n appel eter in de buurt. En dan ook nog een stuk eraf bijten alsof zijn leven ervan af hangt om vervolgens te kauwen met een magnitude van 8 op de schaal van richter.
Ik haat dit echt heel erg intens. Echt heel erg.
Zal ik doen!quote:Op donderdag 21 april 2022 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dan tegen hem dat het een goor varken is en hij dat lekker ergens anders moet doen
De nieuwe Iwanius.quote:
Gooi een handjevol punaises naar hem toe.quote:Op donderdag 21 april 2022 11:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb weer zo'n appel eter in de buurt. En dan ook nog een stuk eraf bijten alsof zijn leven ervan af hangt om vervolgens te kauwen met een magnitude van 8 op de schaal van richter.
En een nietmachinequote:Op donderdag 21 april 2022 11:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gooi een handjevol punaises naar hem toe.
snap niet dat mensen het decennia lang 'op kantoor' uithoudenquote:Op donderdag 21 april 2022 11:10 schreef Scrummie het volgende:
Toevallig werk ik dit jaar 10 jaar bij deze werkgeverquote:Op donderdag 21 april 2022 11:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
snap niet dat mensen het decennia lang 'op kantoor' uithouden
Krijg je dan ook iets om dat te vieren?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toevallig werk ik dit jaar 10 jaar bij deze werkgever.
Denk het niet, geloof dat ze wel iets bij 12,5 jaar doen.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg je dan ook iets om dat te vieren?
quote:Op donderdag 21 april 2022 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel gevoelig voor stokerig sfeertje: Gurneyisbestoke, Fetx en Maxi-Mus
Eigen topic!quote:Op donderdag 21 april 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind eigenlijk dat een halve finale in een Europees potje wel een eigen topic behoeft. Of houden we het in het centrale CFL topic?
Nee, vind ik ook wel. Overwoog al een topic voor tegen Slavia te schrijven, kom er volgende week vast wel aan toe voor Marseille maar als iemand eerder een leuk topic wil neerpennen ga vooralquote:Op donderdag 21 april 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind eigenlijk dat een halve finale in een Europees potje wel een eigen topic behoeft. Of houden we het in het centrale CFL topic?
Dan gun ik jou de eer hoor, het is jouw cluppie.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook wel. Overwoog al een topic voor tegen Slavia te schrijven, kom er volgende week vast wel aan toe voor Marseille maar als iemand eerder een leuk topic wil neerpennen ga vooral
ook niks mis mee, maar is niet voor mijquote:Op donderdag 21 april 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toevallig werk ik dit jaar 10 jaar bij deze werkgever.
Snap je wel hoor.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook niks mis mee, maar is niet voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |