Ook alleen al de opmerking: "Uit de UK", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederlands drinkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op woensdag 20 april 2022 23:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Earl Grey van Marks & Spencer uit de UK is anders prima.
Op naar ESFquote:Op donderdag 21 april 2022 07:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Al bijna drie weken geen note gehad. Erg mooi.
Over alleen Italie zijn al 17 topics volgeluld, terwijl het nog niet eens is begonnen. Wat zit daar voor lui?quote:
Wie ZIJN die mensenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Over alleen Italie zijn al 17 topics volgeluld, terwijl het nog niet eens is begonnen. Wat zit daar voor lui?
Zo vroeg aan de ijsquote:Op donderdag 21 april 2022 09:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Kietgod @:caland @:Littlerabbit @:De_Kraam
En wat als je bij de big 4 werkt? Ben je dan ook middelmaat?quote:Op donderdag 21 april 2022 07:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Uit de UK", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederlands drinkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Dan ben je best of the best.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En wat als je bij de big 4 werkt? Ben je dan ook middelmaat?
Geen idee maar als de halve finales eenmaal beginnen gaan we er weer een warm bad van makenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Over alleen Italie zijn al 17 topics volgeluld, terwijl het nog niet eens is begonnen. Wat zit daar voor lui?
wat denk je dat wij hier het hele jaar doen?quote:Op donderdag 21 april 2022 08:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij praat de hele dag over cryptoquote:Op donderdag 21 april 2022 09:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat denk je dat wij hier het hele jaar doen?
Dat wij een voorbeschouwing van groep X tijdens het WK/EK vollullen met een topic of 20 moet ik nog zien.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat denk je dat wij hier het hele jaar doen?
cryptoquote:Op donderdag 21 april 2022 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij praat de hele dag over crypto
Dan is het ESF boeiender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |