abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2022 @ 14:20:50 #26
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_204490622
Vroeger veel op kamp geweest in Okkenbroek O+ :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 20 april 2022 @ 14:21:40 #27
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_204490628
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:20 schreef puzziepie het volgende:
Vroeger veel op kamp geweest in Okkenbroek O+ :@
Is het jouw caravan :T
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 20 april 2022 @ 14:22:35 #28
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_204490637
quote:
17s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:21 schreef dud0r het volgende:

[..]
Is het jouw caravan :T
Dat was met tenten :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204490649
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 12:51 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Op welk perceel staat het precies?
https://kadastralekaart.com/kaart/perceel/DPV00/K/1013
kun je toch zien? 333

Ik kan trouwens geen merk vinden op de caravan. Wat is het merk?

[ Bericht 3% gewijzigd door zoey27 op 20-04-2022 14:54:43 ]
pi_204490822
Heel simpel, wilde van de Caravan af en heeft hem gewoon gedumpt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 20 april 2022 @ 15:04:14 #31
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_204490836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 12:20 schreef DjVero het volgende:

[..]
Ja of jongeren die aan de pillen zitten. Tering, als ik van dit ding had geweten vroeger hadden we hier sowieso een xtc-avondje gedaan :D
Ja maar dat is ook gewoon gezellig en spannend zo in de nachtelijke uurtjes. :D
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
pi_204491188
Een Davo kachel (Deventer) in 1966 failliet gegaan.
een margriet uit of rond 1964
TV gids uit 1970 dus.
Flesje Dreft met prijs in gulden.
  woensdag 20 april 2022 @ 20:09:59 #33
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_204493405
Hoeveel koffiefilters zitten er nog in? Lijken me schoner om te gebruiken dan dat toilet. :')
pi_204493449
Ik dacht dat dit alleen in Amerika voorkwam.
Begin een vlog. Misschien spookt het daar.
pi_204493822
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2022 20:09 schreef Mubassie het volgende:
ers zi
Volgens mij was er ook een doosje met koffiefilters ja.
  donderdag 21 april 2022 @ 08:23:31 #36
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_204496034
Je kan soms stukjes bos kopen. Daar mag je dan niet wonen maar wel een schuurtje / huisje plaatsen om de spullen oor het onderhoud te bewaren enzo. En ik neem aan dat ze daar vroeger wat soepeler mee omgingen. Zoeits?
  donderdag 21 april 2022 @ 08:24:21 #37
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_204496039
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:24 schreef zoey27 het volgende:

[..]
kun je toch zien? 333

Ik kan trouwens geen merk vinden op de caravan. Wat is het merk?
Je kan via kadaster.nl de eigenaar opvragen. Kost wel 2 of 3 euro ofzo.
pi_204497283
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2022 08:23 schreef borbit het volgende:
Je kan soms stukjes bos kopen. Daar mag je dan niet wonen maar wel een schuurtje / huisje plaatsen om de spullen oor het onderhoud te bewaren enzo. En ik neem aan dat ze daar vroeger wat soepeler mee omgingen. Zoeits?
En wat heb je eraan om bos te kopen? En hoe wordt de grens bepaald zonder hek oid.
  donderdag 21 april 2022 @ 12:16:37 #39
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_204497370
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 12:06 schreef zoey27 het volgende:

[..]
En wat heb je eraan om bos te kopen? En hoe wordt de grens bepaald zonder hek oid.
Ligt aan het stuk bos. Vaak mag je een deel kappen dus bijvoorbeeld voor brandhout. Ook mag dagrecreatie meestal wel. En als je zo'n caravan neerzet kun je er ook overnachten. Maar wonen mag over het algemeen niet, overnachten meestal ook niet maar er is ook geen boswachter want het is jouw bos. Dus daar kom je wel mee weg. Hoe het gaat als je er echt gaat wonen weet ik niet. Je kan je natuurlijk niet inschrijven. Maar als geen rare dingen doet lijkt mij niet dat je heel snel gepakt wordt.

Ik zou er wel voor tekenen mits betaalbaar genoeg. Je moet denk wel je eigen stroom opwekken en een waterbron slaan ofzo. Maar dan woon je wel letterlijk in de natuur. Helaas meestal wel ver weg van de randstad.
pi_204497428
Wat een leuk topic, ik krijg er een beetje een Mccandless gevoel bij :)

  donderdag 21 april 2022 @ 12:32:19 #41
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_204497498
cool, urban exploren
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_204498375
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2022 12:16 schreef borbit het volgende:

[..]
Ligt aan het stuk bos. Vaak mag je een deel kappen dus bijvoorbeeld voor brandhout. Ook mag dagrecreatie meestal wel. En als je zo'n caravan neerzet kun je er ook overnachten. Maar wonen mag over het algemeen niet, overnachten meestal ook niet maar er is ook geen boswachter want het is jouw bos. Dus daar kom je wel mee weg. Hoe het gaat als je er echt gaat wonen weet ik niet. Je kan je natuurlijk niet inschrijven. Maar als geen rare dingen doet lijkt mij niet dat je heel snel gepakt wordt.

Ik zou er wel voor tekenen mits betaalbaar genoeg. Je moet denk wel je eigen stroom opwekken en een waterbron slaan ofzo. Maar dan woon je wel letterlijk in de natuur. Helaas meestal wel ver weg van de randstad.
in het gewone bos zie ik anders ook zelden tot nooit een boswachter of controleren die soms s'avonds?
  donderdag 21 april 2022 @ 16:09:00 #43
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_204498883
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 14:42 schreef zoey27 het volgende:

[..]
in het gewone bos zie ik anders ook zelden tot nooit een boswachter of controleren die soms s'avonds?
Ik denk als je in een openbaar wandel bos een huisje gaat bouwen je vrij snel weggestuurd wordt. Als je gaat kappen helemaal. Als je een eigen stuk bos hebt mag je meestal gewoon kappen. Planten wat je wil. En als je een huisje gaat bouwen is er lijkt mij ook niet echt iemand die daarop komt controleren denk ik?

[ Bericht 14% gewijzigd door borbit op 21-04-2022 16:19:22 ]
pi_204503527
Maar ik weet nu nog steeds niet wat het merk is.
pi_204504140
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:10 schreef zoey27 het volgende:

[..]
al email gestuurd, nog geen reactie.

Vond er trouwens vandaag een TV gids uit 1970
Van welke omroep?
  vrijdag 22 april 2022 @ 09:07:41 #46
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_204504521
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:24 schreef zoey27 het volgende:
Maar ik weet nu nog steeds niet wat het merk is.
Ik zou kijken bij de trekhaak aansluiting. Daar zit meestal wel ergens een ijzeren plaatje met fabrikant en uit welk jaar ie komt, gewicht, lente e.d.
pi_204508212
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:07 schreef borbit het volgende:
estal wel ergens een ijzeren plaa
Er zit geen trekhaak meer op.
pi_204520328
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:22 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dat was met tenten :D
Waar in Okkenbroek was het dan wel?
  zondag 24 april 2022 @ 10:53:31 #49
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_204524943
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:01 schreef zoey27 het volgende:

[..]
Waar in Okkenbroek was het dan wel?
Uit Lettele en tegen Okkenbroek aan. Net niet in het 'centrum' van Okkenbroek
Mooi open terrein met totempalen die wij gemaakt hebben O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204527620
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 16:04 schreef zoey27 het volgende:
Een Davo kachel (Deventer) in 1966 failliet gegaan.
een margriet uit of rond 1964
TV gids uit 1970 dus.
Flesje Dreft met prijs in gulden.
Gaaf! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')