Is het jouw caravanquote:Op woensdag 20 april 2022 14:20 schreef puzziepie het volgende:
Vroeger veel op kamp geweest in Okkenbroek![]()
kun je toch zien? 333quote:Op woensdag 20 april 2022 12:51 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Op welk perceel staat het precies?
https://kadastralekaart.com/kaart/perceel/DPV00/K/1013
Ja maar dat is ook gewoon gezellig en spannend zo in de nachtelijke uurtjes.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:20 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja of jongeren die aan de pillen zitten. Tering, als ik van dit ding had geweten vroeger hadden we hier sowieso een xtc-avondje gedaan
Je kan via kadaster.nl de eigenaar opvragen. Kost wel 2 of 3 euro ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2022 14:24 schreef zoey27 het volgende:
[..]
kun je toch zien? 333
Ik kan trouwens geen merk vinden op de caravan. Wat is het merk?
En wat heb je eraan om bos te kopen? En hoe wordt de grens bepaald zonder hek oid.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:23 schreef borbit het volgende:
Je kan soms stukjes bos kopen. Daar mag je dan niet wonen maar wel een schuurtje / huisje plaatsen om de spullen oor het onderhoud te bewaren enzo. En ik neem aan dat ze daar vroeger wat soepeler mee omgingen. Zoeits?
Ligt aan het stuk bos. Vaak mag je een deel kappen dus bijvoorbeeld voor brandhout. Ook mag dagrecreatie meestal wel. En als je zo'n caravan neerzet kun je er ook overnachten. Maar wonen mag over het algemeen niet, overnachten meestal ook niet maar er is ook geen boswachter want het is jouw bos. Dus daar kom je wel mee weg. Hoe het gaat als je er echt gaat wonen weet ik niet. Je kan je natuurlijk niet inschrijven. Maar als geen rare dingen doet lijkt mij niet dat je heel snel gepakt wordt.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:06 schreef zoey27 het volgende:
[..]
En wat heb je eraan om bos te kopen? En hoe wordt de grens bepaald zonder hek oid.
in het gewone bos zie ik anders ook zelden tot nooit een boswachter of controleren die soms s'avonds?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:16 schreef borbit het volgende:
[..]
Ligt aan het stuk bos. Vaak mag je een deel kappen dus bijvoorbeeld voor brandhout. Ook mag dagrecreatie meestal wel. En als je zo'n caravan neerzet kun je er ook overnachten. Maar wonen mag over het algemeen niet, overnachten meestal ook niet maar er is ook geen boswachter want het is jouw bos. Dus daar kom je wel mee weg. Hoe het gaat als je er echt gaat wonen weet ik niet. Je kan je natuurlijk niet inschrijven. Maar als geen rare dingen doet lijkt mij niet dat je heel snel gepakt wordt.
Ik zou er wel voor tekenen mits betaalbaar genoeg. Je moet denk wel je eigen stroom opwekken en een waterbron slaan ofzo. Maar dan woon je wel letterlijk in de natuur. Helaas meestal wel ver weg van de randstad.
Ik denk als je in een openbaar wandel bos een huisje gaat bouwen je vrij snel weggestuurd wordt. Als je gaat kappen helemaal. Als je een eigen stuk bos hebt mag je meestal gewoon kappen. Planten wat je wil. En als je een huisje gaat bouwen is er lijkt mij ook niet echt iemand die daarop komt controleren denk ik?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:42 schreef zoey27 het volgende:
[..]
in het gewone bos zie ik anders ook zelden tot nooit een boswachter of controleren die soms s'avonds?
Van welke omroep?quote:Op woensdag 20 april 2022 14:10 schreef zoey27 het volgende:
[..]
al email gestuurd, nog geen reactie.
Vond er trouwens vandaag een TV gids uit 1970
Ik zou kijken bij de trekhaak aansluiting. Daar zit meestal wel ergens een ijzeren plaatje met fabrikant en uit welk jaar ie komt, gewicht, lente e.d.quote:Op vrijdag 22 april 2022 00:24 schreef zoey27 het volgende:
Maar ik weet nu nog steeds niet wat het merk is.
Uit Lettele en tegen Okkenbroek aan. Net niet in het 'centrum' van Okkenbroekquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 20 april 2022 16:04 schreef zoey27 het volgende:
Een Davo kachel (Deventer) in 1966 failliet gegaan.
een margriet uit of rond 1964
TV gids uit 1970 dus.
Flesje Dreft met prijs in gulden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |