quote:
Partyhard.gifquote:
Wat is gewone ASMR?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kijk vaak gewone ASMR maar moet altijd eerst langs al die eet video's scrollen.
Snap ik.. ik vind het licht verontrustend... ik word er ook niet zen van, maar meer op m'n hoedequote:Op dinsdag 19 april 2022 22:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Durf niet te kijken. En wat is hier ASMR aan, maakt me niet zen ofzo.
180C bitterbal, very hot...quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:31 schreef Modus het volgende:
Dat ballie gewoon zeg maar die pingpongballen-act nieuw leven inblaast maar dan met bitterballen.
Kijk dit soort shit bijna elke avond voor ik ga slapen.quote:
Nadat ik deze gecheckt heb, ga ik maar eens plat.quote:
Ik in een gefrituurde karbonade.. ook zo lekker bij den snackbarquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Zin in een bamischijf nu, trouwens
Dit heb ik nog nooit op een menukaart zien staan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik in een gefrituurde karbonade.. ook zo lekker bij den snackbar
Hebben ze ook een OnlyFans?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk dit soort shit bijna elke avond voor ik ga slapen.Echt al jaren haha.
Ik denk een plaatselijke specialiteitquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nooit op een menukaart zien staan.
Daar zou ik helemaal panisch van worden, al dat gefluister en geritselquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk dit soort shit bijna elke avond voor ik ga slapen.Echt al jaren haha.
Ik weet niet of ik dat nuchter zou eten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk een plaatselijke specialiteit![]()
Want die staat niet overal op de kaart idd.
Ooh heerlijk ❤️quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zou ik helemaal panisch van worden, al dat gefluister en geritsel
Oh het is heerlijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nuchter zou eten.
Oké nu klinkt het toch wel lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh het is heerlijk![]()
Gewoon varkensvlees en dan gefrituurd, zonder saus.
Dus een soort van babi pangang
Al dat geritsel met zooi over de microfoon, brrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |