SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
Kunnen jullie gezellig mee ontbijtenquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dat wij dan ineens met 20 man van KSC om 5:30 bij je aanbellen
$user wenst zich graag te begeven in de hoeken waar de klappen vallen.quote:
Ik meende dat je dat ooit zei. Een beetje zoals je al 450 keer hebt gezegd dat je het liefst naar een friettent gaat in plaats van een fastfoodketen als McDonald's.quote:
Is druk daar altijd hč?quote:
Haha wat is dezequote:Op dinsdag 19 april 2022 21:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik meende dat je dat ooit zei. Een beetje zoals je al 450 keer hebt gezegd dat je het liefst naar een friettent gaat in plaats van een fastfoodketen als McDonald's.
Wat heb je dat goed onthouden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik meende dat je dat ooit zei. Een beetje zoals je al 450 keer hebt gezegd dat je het liefst naar een friettent gaat in plaats van een fastfoodketen als McDonald's.
Op de snelweg die ik moet nemen vallen er elke week ongeveer zoveel doden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is druk daar altijd hč?
En op een reisje met 2 doortochten had ik eens 7 boetes
Rond Zurich altijd druk ja.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is druk daar altijd hč?
En op een reisje met 2 doortochten had ik eens 7 boetes
Zegt ze zelf in elk topic dat over fastfood gaat.quote:
Weet ik maar jaren terug dus ook al.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zegt ze zelf in elk topic dat over fastfood gaat.
Ze heeft nooit anders gedaan in die tien jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik maar jaren terug dus ook al.
Alle action aankopen dan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze heeft nooit anders gedaan in die tien jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |