ik ben zo klaar met al die BN-ersquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag net dat SBS met een nieuw programma komt; BN'ers in het ziekenhuis.
Neequote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was de bodem misschien wat dikker?
Ik ook, het heeft niet eens meer zin om ze het ziekenhuis in te slaan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben zo klaar met al die BN-ers
quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, het heeft niet eens meer zin om ze het ziekenhuis in te slaan.
Volgende keer van die groentechippies halenquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
mijn chippies zijn opgevroten door de pubers
Er zit hier sinds kort zo'n cheapass winkeltje die tray'tjes cola blikjes verkoopt en buitenlandse chipsmeukquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgende keer van die groentechippies halen
Je kan ook zeggen dat ze op strafkamp naar een badeend moet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit hier sinds kort zo'n cheapass winkeltje die tray'tjes cola blikjes verkoopt en buitenlandse chipsmeuk
daar heeft de dochter vandaag wat ingeslagen
zal ik daar eens een zak van opentrekken![]()
Het is pas echt meuk als je er de volgende dag last van hebtquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit hier sinds kort zo'n cheapass winkeltje die tray'tjes cola blikjes verkoopt en buitenlandse chipsmeuk
daar heeft de dochter vandaag wat ingeslagen
zal ik daar eens een zak van opentrekken![]()
daar gaat ze niet mee akkoordquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat ze op strafkamp naar een badeend moet.
de helft wat in de USA wordt gemaakt is toch meuk?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is pas echt meuk als je er de volgende dag last van hebt
Komt alles in dat cheapass winkeltje dan uit de usa?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
de helft wat in de USA wordt gemaakt is toch meuk?
neuhhhquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt alles in dat cheapass winkeltje dan uit de usa?
Geen gratis salmonella?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhhh
maar die chips enzo wel
kinder chocola maar overgeslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |