Weet je welke heerser er ook een leuk stulpje had met een adelaarstintje?quote:Op woensdag 20 april 2022 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'Tijd om de vleugels te spreiden als een adelaar heersend over Huy'
Was getekend,
Karrel Baudet
Ik denk dat ik deze weet.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je welke heerser er ook een leuk stulpje had met een adelaarstintje?
Dat was ook bovenaan een heuvel als ik me niet vergisquote:Op woensdag 20 april 2022 19:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je welke heerser er ook een leuk stulpje had met een adelaarstintje?
quote:Op woensdag 20 april 2022 19:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat was ook bovenaan een heuvel als ik me niet vergis
Taus lijkt mij ook met handen en voeten gebonden. Anders had onze Teuns beter een gazonnetje kunnen maaien i.p.v. te sprinten tegen Valverde op de Muur.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe vaak zou DonPat al gebeld hebben? Hij kan maar moeilijk afscheid nemen, staat zelfs nog op de website: https://www.quickstep-alp(...)/jose-ibarguren-taus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
quote:Op woensdag 20 april 2022 21:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Grappig feitje.
Vandaag het parcours van alle drie de ardennen klassiekers gereden
Vanochtend even bij Maastricht over de grens getankt, toen enkele meters over het (geneutraliseerde deel) parcours van de Amstel gereden.
Vervolgens de Waalse pijl bezocht.
en op de terugweg via het centrum van Luik gereden waar ik de op de laatste tientallen meters van het parcours reed.
Enfin
Bijgaand het fotoverslag van de Waalse pijlMooi verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En Hij op de fototijdens zijn eerste en enige niet gewonnen WP. Dat worden speciale foto’s later.
➞
quote:Op woensdag 20 april 2022 21:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Grappig feitje.
Vandaag het parcours van alle drie de ardennen klassiekers gereden
Vanochtend even bij Maastricht over de grens getankt, toen enkele meters over het (geneutraliseerde deel) parcours van de Amstel gereden.
Vervolgens de Waalse pijl bezocht.
en op de terugweg via het centrum van Luik gereden waar ik de op de laatste tientallen meters van het parcours reed.
Enfin
Bijgaand het fotoverslag van de Waalse pijlLeuk verslag weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je zondag ook nog naar LBL?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dat staat wel in de planning. De weersverwachting is goed. Alleen nog even uitvogelen hoe vaak en waar ik ze kan zien.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leuk verslag weer.Ga je zondag ook nog naar LBL?
Was hier 2 jaar geleden ook niet heel bijzonder (terwijl hij net de Tour had gewonnen en een paar dagen later sprintte om winst in LBL), blijkbaar ligt de Muur hem niet echtquote:Op woensdag 20 april 2022 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teuns vond ik al sterk in de BP, maar dit had ik toch niet verwacht. Pogiboy is menselijk.
Rijd voor een amateur ploeg.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heeft die überhaupt een contract/ploeg ergens?
Gewoon lekker kletsen in het peloton en selfies voor Insta maken...quote:Op woensdag 20 april 2022 14:56 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Klopt. Nu zit ze in het damesteam van Jan van arckel. Laatst nog 36e geworden in de Wim Hendriks trofee in Zeeland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |