quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
are you ready [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik hoor het nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ah die scene ken ik wel maar zou dat zo niet herkennen.
Had zelfs een compleet andere film in mijn hoofd.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
die gast die je bank wilde hebben is er ook
hhaha ja klopt, viel mij ook al opquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat was geinig.
Zijn ook altijd dezelfde overal ja
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ga ik zo even doen, laat ik de stream wel open voor de viewers. want we zijn maar met z'n 7en
Uiteraard is daar ook een smiley voorquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:36 schreef engine het volgende:
En mijn nieuwste maat Dennis een beetje beter leren kennen
Vrienden voor het leven denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
je hebt echt nieuwe mattie gemaakt engie
quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik had geweten dat het zo'n korte stream was had ik wel even gewacht met bcs
Toe maarquote:Op woensdag 20 april 2022 18:36 schreef Schakeltopia het volgende:
liep vandaag zo over straat [ afbeelding ]
kreeg ik zomaar een complimentje![]()
[ afbeelding ]
Jeejquote:
Nieuwe recordpoging aanstaande?quote:
Ja klinkt goedquote:Op woensdag 20 april 2022 18:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij heeft er wel zin in in ieder geval
quote:
Jup!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
en ze hebben honger
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2022 19:28 schreef engine het volgende:
De kuikens zetten hun hoed op. Show weer voorbij
Ze blijft ze er goed onder proppenquote:Op woensdag 20 april 2022 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
eten op lekker slipen
[ afbeelding ]
haha ja dat het allemaal past hequote:Op woensdag 20 april 2022 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ze blijft ze er goed onder proppenIk had pas door dat er kuikens waren toen ik ergens anders een screenshot voorbij zag komen.
quote:Op woensdag 20 april 2022 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
zitten ook op van die koude harde kiezeltjes, niet echt lekker nestje
gekke vogelsquote:Op woensdag 20 april 2022 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Vinden ze lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die in Venlo is sowieso een aparte. Liep niet zo goed af met de kuikens vorig jaar. Vergat een beetje dat ze moeder was. Hopelijk gaat dat dit jaar beter.quote:
ja kan soms raar gaan!quote:Op woensdag 20 april 2022 19:37 schreef engine het volgende:
[..]
Die in Venlo is sowieso een aparte. Liep niet zo goed af met de kuikens vorig jaar. Vergat een beetje dat ze moeder was. Hopelijk gaat dat dit jaar beter.
quote:Op woensdag 20 april 2022 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja kan soms raar gaan!
toen ik duifjes op balkon had, gingen ze ook in het verkeerde nest zitten
quote:Op woensdag 20 april 2022 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ja eerst eentje, en later kwam er nog eentje bij iets verderop
Ik zou het niet waarderen als ik thuis kwam en er zit ineens iemand op mijn eitjesquote:Op woensdag 20 april 2022 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ging die dus op de eitjes zitten van een ander![]()
hahaha precies!quote:Op woensdag 20 april 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou het niet waarderen als ik thuis kwam en er zit ineens iemand op mijn eitjes
quote:Op woensdag 20 april 2022 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
terwijl z'n eigen kuuk in de kou zat
quote:Op woensdag 20 april 2022 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
vast gewoon afgesproken, van ik ga weekendje weg, let jij even op m'n eitjes. joe
Schijten alles onder zeker?quote:Op woensdag 20 april 2022 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
voor de rest moet je geen duiven op je balkon willen, word echt tyfus zooi van.
Hey greysie!quote:Op woensdag 20 april 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
hallo lieve schatjes
wiebel ze vandaag
even een opwarmertje voor @:Engine
quote:
jaquote:Op woensdag 20 april 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Hey greysie!![]()
Nick zijn favoriete nummer
Ik miste hem alquote:Op woensdag 20 april 2022 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
je mattie voor het leven zit ook bij darkie
Zit je ook in de chat?quote:Op woensdag 20 april 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
oehh hier kan ik wel even van genieten
de petshopboys
Gevonden volgens mijquote:
Dacht ik al.quote:
quote:
ja las het alquote:Op woensdag 20 april 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Tevens verjaardag van Hitler kwam ik vandaag achter.
Tuinhuisje?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 20:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat mag ookquote:Op woensdag 20 april 2022 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker lui op de bank hier, geen zin meer om te wiebelen hoor....
Principessa.quote:
Schaaltje chips.quote:
King bee genot.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
nu een back by dope demand en ik ben blij
Ik heb die CD.quote:
Royal Jelly.quote:
Blijf gerust liggen hoor.quote:
Your my soul.quote:
mwahhhhhquote:Op woensdag 20 april 2022 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat zijn jullie allemaal nog zo actief joh....
zit als een dooie op de bankquote:
Ja nog te vroeg om bed op te zoeken want anders nachtelijk wakker...quote:Op woensdag 20 april 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit als een dooie op de bank
chocolade eitjes te eten![]()
![]()
Soul heeft vandaag ook flink ingeslagen.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit als een dooie op de bank
chocolade eitjes te eten![]()
![]()
voordat ik slaap ben ik vaak 1 a 1.5 uur verderquote:Op woensdag 20 april 2022 20:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja nog te vroeg om bed op te zoeken want anders nachtelijk wakker...
Inslapen gaat juist goed, maar als ik rond 4 uur wakker wordt ben ik de klos....quote:Op woensdag 20 april 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
voordat ik slaap ben ik vaak 1 a 1.5 uur verder
aah das ook kut jaquote:Op woensdag 20 april 2022 21:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Inslapen gaat juist goed, maar als ik rond 4 uur wakker wordt ben ik de klos....
quote:Op woensdag 20 april 2022 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
partypeople [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Terrexquote:Op woensdag 20 april 2022 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb weer vrienden gemaakt zie ik.
@engine kwam ermee toch?quote:
Gister,jij hebt nog lopen spammen.quote:
Dr. Droogkloot kon ik al wel.quote:
Oeps.quote:
Dazzler misschien?quote:Op woensdag 20 april 2022 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oeps.![]()
Wat heb ik dan gisteren geluisterd?
Ik moet maar even goed gaan nadenken.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 20 april 2022 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet maar even goed gaan nadenken.
Mooie overgang.quote:
Hey Borrel.quote:
Ik heb Darkraver aanstaan,de heren Dazzler volgens mij.quote:
Dit is idd beetje muziekstream topic geworden. Donderdagavond gaat het los hier. Dan heb ik ASOT en Schakel Darkraverquote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb Darkraver aanstaan,de heren Dazzler volgens mij.
samen genieten maar toch ook alleenquote:Op woensdag 20 april 2022 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit is idd beetje muziekstream topic geworden. Donderdagavond gaat het los hier. Dan heb ik ASOT en Schakel Darkraver
iddquote:Op woensdag 20 april 2022 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja zoietsquote:Op woensdag 20 april 2022 21:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
samen genieten maar toch ook alleen
Genietsje vooral.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
samen genieten maar toch ook alleen
Ooit een set van hem op Dancevalley meegemaakt,dat was zo echt mooi.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
Jammer dat Ferry Corsten bijna niet meer die hardere uplifting trance meer afspeelt in zijn show.
Dat is zeker 2001?quote:Op woensdag 20 april 2022 21:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een set van hem op Dancevalley meegemaakt,dat was zo echt mooi.
Hoe weet je dat?quote:
Ik ben Gordon ook weleens tegengekomen daar.quote:
Mijn allereerste kennismaking met trance was Dance Valley theme 2001 van System Fquote:
Ik ben echt een terugvaller.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Luisteren jullie graag naar nieuwe muziek of vallen jullie vaak terug op wat je al kent?
Ik ben sinds ik studeer blijven plakken op trance. Al was mjin eerste kennismaking met trance in 2001quote:Op woensdag 20 april 2022 21:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Luisteren jullie graag naar nieuwe muziek of vallen jullie vaak terug op wat je al kent?
ja nu kan dat ook niet meer zo makkelijk. Of nouja het is anders dan vroegahquote:Op woensdag 20 april 2022 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
eerder ging ik nog wel bakken muziek downloaden en dan uitzoeken wat tof was. daar ben ik echt te lui voor geworden
Het heeft jou gevondenquote:Op woensdag 20 april 2022 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben sinds ik studeer blijven plakken op trance. Al was mjin eerste kennismaking met trance in 2001
ja toen was ik jong en was het cool. nu boeit het mij niet zoveel meerquote:Op woensdag 20 april 2022 21:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja nu kan dat ook niet meer zo makkelijk. Of nouja het is anders dan vroegah
Afgelopen weekend was de House top 1000,daar geniet ik echt van.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja nu kan dat ook niet meer zo makkelijk. Of nouja het is anders dan vroegah
zaten leuke plaatjes tussen, heb ook wel af en toe opgezetquote:Op woensdag 20 april 2022 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was de House top 1000,daar geniet ik echt van.
ahquote:Op woensdag 20 april 2022 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja toen was ik jong en was het cool. nu boeit het mij niet zoveel meer
Dat kan je wel zeggen ja. Bizar hoe sterk herinneringen uit je kindertijd zijnquote:
Ik heb van de laatste 150 nummers nog best wat geluisterd. Dat was wel leukquote:Op woensdag 20 april 2022 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was de House top 1000,daar geniet ik echt van.
De chat was daar ook heel leuk.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zaten leuke plaatjes tussen, heb ook wel af en toe opgezet
Zeer waar.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja. Bizar hoe sterk herinneringen uit je kindertijd zijn
ja andere contextquote:Op woensdag 20 april 2022 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
In 2001 was ik al 11 jaar aan het feesten,wie is er nu oud?
Ik luister tegenwoordig ook graag podcast.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
sowieso is heel mijn muziek gedrag echt wel anders. toen had ik bijna 24/7 muziek op staan, nu echt niet meer
Bij mij is het juist andersom. Luisterde eigenlijk tot ik studeerde bijna geen muziek. Als je mij destijds vroeg naar wat voor muziek ik luister kon ik je geen antwoord gevenquote:Op woensdag 20 april 2022 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
sowieso is heel mijn muziek gedrag echt wel anders. toen had ik bijna 24/7 muziek op staan, nu echt niet meer
Ik cast elke dag wel wat in mijn potquote:Op woensdag 20 april 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik luister tegenwoordig ook graag podcast.
ja dat doe ik echt bijna nooit.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik luister tegenwoordig ook graag podcast.
Inkoppertje weer.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik cast elke dag wel wat in mijn pot
Ik dacht na over iets eerder vandaag. Ik had zelf ook een muziekbreak van een paar dagen en nu pas luister ik weer muziek (en ik ben iemand die echt het liefst 24/7 muziek luistert).quote:Op woensdag 20 april 2022 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ja kan ook een enorme boost geven lekker muziekjequote:Op woensdag 20 april 2022 22:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik dacht na over iets eerder vandaag. Ik had zelf ook een muziekbreak van een paar dagen en nu pas luister ik weer muziek (en ik ben iemand die echt het liefst 24/7 muziek luister).
En nu ben ik weer blij eigenlijk, soms is rust fijn maar muziek geeft een extra dimensie
precies. verschillende vibesquote:Op woensdag 20 april 2022 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja kan ook een enorme boost geven lekker muziekje
Daar had ik het laatst met iemand over,muziek tijdens het werk.Dat was voor mij echt wel een dingetje.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
precies. verschillende vibes
of handig bij het opruimen![]()
goed tekenquote:Op woensdag 20 april 2022 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
M'n buren hebben (nog) niet geklaagd over mijn muziek
In de zin van? Het dingetje? Goed slecht. Was het er wel of niet. Of was de muziekkeuze lastig.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar had ik het laatst met iemand over,muziek tijdens het werk.Dat was voor mij echt wel een dingetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |