2 jaar geleden hebben we nog best wat sneeuw gehadquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar kindertjes van nu weten niet wat sneeuw is.
O jaquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2 jaar geleden hebben we nog best wat sneeuw gehad![]()
En ik kon schaatsen op natuurijs![]()
Echt he.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dit is echt next level..
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja![]()
Ik kan niet schaatsen, helaas
Die meid van die Alwaysreclame wel, boh boh boh.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja![]()
Ik kan niet schaatsen, helaas
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die meid van die Alwaysreclame wel, boh boh boh.
Die is verrassend soepel, ja.quote:
Sinterklaas ook niet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
Voor de goede orde ;het paard van Sinterklaas leeft niet meer.
[ afbeelding ]
Voor de goede orde, Sinterklaas zelf ook niet meer.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
Voor de goede orde ;het paard van Sinterklaas leeft niet meer.
[ afbeelding ]
Dan ken je de gezette meid nog niet, die zijn echt freakishly lenig.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Die is verrassend soepel, ja.
Schaatsenquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Schaatsmeet![]()
Ik zie ja al schuifelen met een stoel
Zijn ze ook gezellig?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ken je de gezette meid nog niet, die zijn echt freakishly lenig.
Wattenschijfje achter een klein poppenhuisstoeltjequote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Schaatsmeet![]()
Ik zie ja al schuifelen met een stoel
quote:
Jullie zijn vriendjes?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de goede orde, Sinterklaas zelf ook niet meer.
Oh, spijtig...quote:
neuh, ik zou eerder met jou vriendjes zijnquote:
Ik beoordeel die eigenschap het liefst op individueel niveau.quote:
Ja, ik snap dat het een beetje lastig is te beoordelen op groepsniveauquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik beoordeel die eigenschap het liefst op individueel niveau.
Ik vind haar wel schattig.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat het een beetje lastig is te beoordelen op groepsniveau
Mag ik vragen wat jij hier komt zoeken?quote:
Dat mag.quote:
Ik was hier ooit stamgast, een jaar of tien geleden, ik kwam weer even kijken hoe het erbij hangt hier.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij hier komt zoeken?
Welkom terug danquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was hier ooit stamgast, een jaar of tien geleden, ik kwam weer even kijken hoe het erbij hangt hier.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was hier ooit stamgast, een jaar of tien geleden, ik kwam weer even kijken hoe het erbij hangt hier.
Oh okee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
KoenFlintstone misschien @Koen66quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welkom terug danWeinig tot geen bekenden zeker?
Nou ja mijn oude vriendin 4everblackeyed was aan het reageren dus ik dacht even mee te komen doen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welkom terug danWeinig tot geen bekenden zeker?
Waar stammen wij af, de KLB SC zeker?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja mijn oude vriendin 4everblackeyed was aan het reageren dus ik dacht even mee te komen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |