Lekker ite.quote:
Welke quiz?quote:
Potage de chocoladeeitjesquote:
Die waarvan jij al over 10/10 aan het braggen was maar waarvan je dus overduidelijk geen idee hebt.quote:
Wat was je ook al weer... Hoofd sprookjesbos?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ik tien jaar in de Efteling gewerkt heb?
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Potage de chocoladeeitjes
Filet Hors D'Oeuvre de chocoladeeitjes
Les Légumes Sautées op een bedje van chocoladeeitjes
sorbet van chocoladeeitjes met chocoladeeitjes en chocoladeeitjes
Kaasplankje met port en chocoladeeitjes
Medewerker Algemene Dienst werkzaam binnen de afdeling Operationele Zaken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:11 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wat was je ook al weer... Hoofd sprookjesbos?
Ik heb een Fries paard gehad met uw Nickname.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:11 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wat was je ook al weer... Hoofd sprookjesbos?![]()
Braggen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waarvan jij al over 10/10 aan het braggen was maar waarvan je dus overduidelijk geen idee hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een Fries paard gehad met uw Nickname.
Denk dat ik een 15 gangen diner nodig heb om die zak weg te werkenquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja het moest op he![]()
Ik ook wel
Ik ben rustig,zie vooral steekjes van jou.quote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben rustig,zie vooral steekjes van jou.
Stelletje hoeren. Dat wordt weer wachten tot januari.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Alle chocolade-eitjes waren uitverkocht bij AH
Over een maand liggen de chocoladekruidnoten weer in het schap.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Alle chocolade-eitjes waren uitverkocht bij AH
Staat genoteerd.quote:
Jup. Ik had ook wel mijn slag willen slaan, net als @kwiwiquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stelletje hoeren. Dat wordt weer wachten tot januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |