Al zolang ik hier woonquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Jullie hebben ook zo'n ding sinds een week?
quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]zodat zou wel opluchten hoorSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt daar eerder omdat de pakketbezorger anders de halve dag bezig is om 3 pakketjes af te leveren terwijl die ze ook in een paar minuten in zo'n kastje kan flikkerenquote:
Zin in jonge nienormaalquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah ja, dan had ik het toch goed onthouden
quote:
Ah, dank voor de verklaring!quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat komt daar eerder omdat de pakketbezorger anders de halve dag bezig is om 3 pakketjes af te leveren terwijl die ze ook in een paar minuten in zo'n kastje kan flikkeren
Nopequote:Op dinsdag 19 april 2022 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat komt daar eerder omdat de pakketbezorger anders de halve dag bezig is om 3 pakketjes af te leveren terwijl die ze ook in een paar minuten in zo'n kastje kan flikkeren
Omdat ze in Zeeuws-Vlaanderen zover voorlopen op de rest van het landquote:
Hieruit leid ik af dat jij verder achter looptquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze in Zeeuws-Vlaanderen zover voorlopen op de rest van het land
Ik loop sowieso altijd wel achterquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hieruit leid ik af dat jij verder achter loopt
Nou, vooruit dan maar, jouw stukje Nederland is het meest vooruitstrevend. Jullie hebben zeker ook al vliegende auto's?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck ups
wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
had ik al verteld dat we naar de efteling gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |