abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208558846
Pluizenbol O+
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_208559934
Nu nog een naam bedenken.
Tap tap tap
pi_208560081
Chewie!
pi_208560126
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 20:40 schreef iamredleader het volgende:
Chewie!
:D best wel een leuke
Tap tap tap
  dinsdag 28 maart 2023 @ 23:52:17 #105
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_208574205
De koppelafspraak ging niet door, want ik merkte vrijdagavond een afwijkende ademhaling op bij mijn dame. Meteen gestart met antibiotica,

Vanavond had ik haar bij me, terwijl ze in haar slaaphuisje (fleece) lag. Ik had een voorgevoel en heb haar bij me gehouden. Op een bepaald moment klom ze eruit en ging op m'n borst liggen. Haar ademhaling ging steeds trager en ze viel om. Na circa 15 min is ze redelijk rustig overleden.
Morgen breng ik haar naar de dierenarts.

Ben heel verdrietig, maar het is goed zo. Voor haar was dit het beste en haar is de stressvolle reis naar de dierenarts bespaard gebleven.

Morgen maak ik de bak schoon en dan ben ik voor het eerst in 18 jaar cavialoos. :'(
pi_208575361
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 23:52 schreef NijntjesUk het volgende:
De koppelafspraak ging niet door, want ik merkte vrijdagavond een afwijkende ademhaling op bij mijn dame. Meteen gestart met antibiotica,

Vanavond had ik haar bij me, terwijl ze in haar slaaphuisje (fleece) lag. Ik had een voorgevoel en heb haar bij me gehouden. Op een bepaald moment klom ze eruit en ging op m'n borst liggen. Haar ademhaling ging steeds trager en ze viel om. Na circa 15 min is ze redelijk rustig overleden.

Ben heel verdrietig, maar het is goed zo. Voor haar was dit het beste en haar is de stressvolle reis naar de dierenarts bespaard gebleven.

Morgen maak ik de bak schoon en dan ben ik voor het eerst in 18 jaar cavialoos. :'(
Sterkte met het verlies, lijkt me echt heel raar om cavialoos te zijn

Neem je op een later moment nog cavia's erbij of laat je het zo? :)
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 29 maart 2023 @ 09:55:45 #107
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_208576203
Ik zit nu al op ikzoekbaas.nl te kijken. :X
pi_208576215
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 23:52 schreef NijntjesUk het volgende:

Ach ;( Is dan snel gegaan.
Tap tap tap
pi_208576235
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 09:55 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik zit nu al op ikzoekbaas.nl te kijken. :X
_O-
(Bij Kuufke zag ik dit weekend ook allemaal schatjes, ik kon niet kiezen)
Tap tap tap
  woensdag 29 maart 2023 @ 10:44:09 #110
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_208576951
Mja Kuufke is wel heel ver uit de richting. Ik ga maar niet kijken, voor ik t weet, ben ik verkocht.
pi_208577369
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 10:44 schreef NijntjesUk het volgende:
Mja Kuufke is wel heel ver uit de richting. Ik ga maar niet kijken, voor ik t weet, ben ik verkocht.
Voor mij was het ook bijna twee uur enkele reis :X Had maar bammetjes meegenomen :')
Tap tap tap
  woensdag 29 maart 2023 @ 12:56:45 #112
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_208578837
:o
Ik ga maar even op m'n handen zitten...
  zondag 2 april 2023 @ 13:47:43 #113
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_208629635
Na nog meer gedoe met hetzelfde asiel waar ik voor een koppelafspraak naartoe zou gaan, maar nu voor een al bestaand koppel naartoe zou gaan, wilde ik eerst de handdoek in de ring gooien.

Via via kwam ik uit bij een kleinschalige opvang uit en zitten er nu 2 zusjes van circa 8 mnd hier een beetje boos te zijn zodra ik me dichtbij het verblijf laat zien. O+
pi_208646603
Boze caviazusjes _O-
  zondag 9 april 2023 @ 16:16:58 #115
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_208716059
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 13:47 schreef NijntjesUk het volgende:
Na nog meer gedoe met hetzelfde asiel waar ik voor een koppelafspraak naartoe zou gaan, maar nu voor een al bestaand koppel naartoe zou gaan, wilde ik eerst de handdoek in de ring gooien.

Via via kwam ik uit bij een kleinschalige opvang uit en zitten er nu 2 zusjes van circa 8 mnd hier een beetje boos te zijn zodra ik me dichtbij het verblijf laat zien. O+
Toch een soort van “happy end”.
Wij kijken elk moment met spanning bij ons in de kooi.
Volgens de DA zou ze er allang niet meer zijn, maar … still going strong.
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_208729942
Weer lekker wat vers gras geplukt voor de caafs.
Ze smullen ervan
  dinsdag 11 april 2023 @ 09:31:10 #117
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_208734099
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 16:16 schreef Sjechov het volgende:

[..]
Toch een soort van “happy end”.
Wij kijken elk moment met spanning bij ons in de kooi.
Volgens de DA zou ze er allang niet meer zijn, maar … still going strong.
Dat herken ik wel, dat het eerste wat je dan denkt:"Doet hij/zij het nog?" ;)

Gaat ondertussen een stuk beter. Met verse groente laten ze zich goed paaien. Alleen de hond is nog behoorlijk eng,terwijl hij hen alleen maar heel leuk (en hun keutels heel lekker) vindt. *O*
  zondag 16 april 2023 @ 20:27:54 #118
158518 Sjechov
pi_208795358
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 09:31 schreef NijntjesUk het volgende:

[..]
Dat herken ik wel, dat het eerste wat je dan denkt:"Doet hij/zij het nog?" ;)

Gaat ondertussen een stuk beter. Met verse groente laten ze zich goed paaien. Alleen de hond is nog behoorlijk eng,terwijl hij hen alleen maar heel leuk (en hun keutels heel lekker) vindt. *O*
Hoe fijn! Hopelijk wennen ze snel aan elkaar.
pi_208804940
Tap tap tap
pi_208805572
quote:
Die gekrulde snorhaartjes :D
  maandag 17 april 2023 @ 21:32:40 #121
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_208806853
quote:
O+
  donderdag 20 april 2023 @ 17:00:05 #122
158518 Sjechov
pi_208838933
quote:
Heerlijk!

Hier werden we gister verrast, onze (onder de cystes en andere ellende zittende) Lien begon in ene om eten te schreeuwen. Dat was echt lang geleden. Heb mijn vrouw nog nooit zo snel van de bank zien vliegen om haar iets (extra's) te geven. We kregen er bijna schrik van :@
pi_208839169
Nou, hier zijn we met onze bejaarde Azure naar de dierenarts geweest.
Blaassteen van een vingertopje groot. :{
Vastgesteld door een echo en rontgenfoto's.
Prognose is onzeker en er is nu extra expertise gevraagd aan ene andere dierenartsenpraktijk.

En dan denk je: aan de andere kant van de wereld is het bar gesteld met de gezondheidszorg voor mensen en dan kan het wel voor een cavia :') Maar goed.. blij dat het bestaat.

Verder geen medicijntjes mee, maar we waren bijna 2 uur zoet.
Wel het idee dat ze serieus met de cavia omgingen en dat ze de tijd voor ons namen _O_
pi_208839714
Bij welke dierenarts was je nu geweest?
Tap tap tap
pi_208840615
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Bij welke dierenarts was je nu geweest?
Niet eentje van de heilige lijst, dus stenig mij maar :')

Maar de diagnose is exact dezelfde als die van Eva: 1 nier die niet goed is en blaasgruis (wat dus nu een steen van bijna 1 cm is)

En de röntgenfoto was gratis :P

Momenteel geen medicatie mee en gewoon doorgaan met paracetamol, totdat er terugkoppeling is van de andere praktijk. Dat is wel Wilhelminapark, dus ik ben benieuwd :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')