Sterkte met het verlies, lijkt me echt heel raar om cavialoos te zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2023 23:52 schreef NijntjesUk het volgende:
De koppelafspraak ging niet door, want ik merkte vrijdagavond een afwijkende ademhaling op bij mijn dame. Meteen gestart met antibiotica,
Vanavond had ik haar bij me, terwijl ze in haar slaaphuisje (fleece) lag. Ik had een voorgevoel en heb haar bij me gehouden. Op een bepaald moment klom ze eruit en ging op m'n borst liggen. Haar ademhaling ging steeds trager en ze viel om. Na circa 15 min is ze redelijk rustig overleden.
Morgen breng ik haar naar de dierenarts.
Ben heel verdrietig, maar het is goed zo. Voor haar was dit het beste en haar is de stressvolle reis naar de dierenarts bespaard gebleven.
Morgen maak ik de bak schoon en dan ben ik voor het eerst in 18 jaar cavialoos.
Achquote:Op dinsdag 28 maart 2023 23:52 schreef NijntjesUk het volgende:
De koppelafspraak ging niet door, want ik merkte vrijdagavond een afwijkende ademhaling op bij mijn dame. Meteen gestart met antibiotica,
Vanavond had ik haar bij me, terwijl ze in haar slaaphuisje (fleece) lag. Ik had een voorgevoel en heb haar bij me gehouden. Op een bepaald moment klom ze eruit en ging op m'n borst liggen. Haar ademhaling ging steeds trager en ze viel om. Na circa 15 min is ze redelijk rustig overleden.
Morgen breng ik haar naar de dierenarts.
Ben heel verdrietig, maar het is goed zo. Voor haar was dit het beste en haar is de stressvolle reis naar de dierenarts bespaard gebleven.
Morgen maak ik de bak schoon en dan ben ik voor het eerst in 18 jaar cavialoos.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:55 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik zit nu al op ikzoekbaas.nl te kijken.
Voor mij was het ook bijna twee uur enkele reisquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:44 schreef NijntjesUk het volgende:
Mja Kuufke is wel heel ver uit de richting. Ik ga maar niet kijken, voor ik t weet, ben ik verkocht.
Toch een soort van “happy end”.quote:Op zondag 2 april 2023 13:47 schreef NijntjesUk het volgende:
Na nog meer gedoe met hetzelfde asiel waar ik voor een koppelafspraak naartoe zou gaan, maar nu voor een al bestaand koppel naartoe zou gaan, wilde ik eerst de handdoek in de ring gooien.
Via via kwam ik uit bij een kleinschalige opvang uit en zitten er nu 2 zusjes van circa 8 mnd hier een beetje boos te zijn zodra ik me dichtbij het verblijf laat zien.
Dat herken ik wel, dat het eerste wat je dan denkt:"Doet hij/zij het nog?"quote:Op zondag 9 april 2023 16:16 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Toch een soort van “happy end”.
Wij kijken elk moment met spanning bij ons in de kooi.
Volgens de DA zou ze er allang niet meer zijn, maar … still going strong.
Hoe fijn! Hopelijk wennen ze snel aan elkaar.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:31 schreef NijntjesUk het volgende:
[..]
Dat herken ik wel, dat het eerste wat je dan denkt:"Doet hij/zij het nog?"![]()
Gaat ondertussen een stuk beter. Met verse groente laten ze zich goed paaien. Alleen de hond is nog behoorlijk eng,terwijl hij hen alleen maar heel leuk (en hun keutels heel lekker) vindt.
Die gekrulde snorhaartjesquote:
Heerlijk!quote:
Niet eentje van de heilige lijst, dus stenig mij maarquote:Op donderdag 20 april 2023 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Bij welke dierenarts was je nu geweest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |