quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga nou maar zwemmen jij he met je zonnesteek
ja veel bomen ook hier op het eilandquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk nou maar gewoon uit, op zo'n brommert heb je 0 bescherming tegen bomen
Ik denk dat niemand daar van houdt.quote:
Ja en rondrennend ongedierte, en dronken toeristenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja veel bomen ook hier op het eiland
bedoel je honden?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en rondrennend ongedierte, en dronken toeristen
The beige snail from Holland.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:19 schreef bitterbal het volgende:
ik ben denk ik de sloomste scooterrijder op het eiland op het moment
Soms welquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand daar van houdt.
Hangt een beetje af wat de context is en of je voor jezelf kan nadenkenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:21 schreef bitterbal het volgende:
er zittenhier vogels en maken een soort van iightsaber geluid. fucking raar
alsof ze elkaar bestoken met laserstralen
Dat zijn broedse US wiebeldans vogels.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:21 schreef bitterbal het volgende:
Dat congres van toen ze besloten met de PVV te regeren was echt hilarisch.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hehe anders krijgen ze geen zetels. En kristelijk leuk maar je moet natuurlijk wel MACHT hebben.
zie hier nu zulke kleurrijke vogelsquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn broedse US wiebeldans vogels.
Zitten daar op dat eiland toevallig niet van die Great Hornbills?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie hier nu zulke kleurrijke vogels
PIOEW PIOEWquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:21 schreef bitterbal het volgende:
Is dit een vraag aan mokkels?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Mokkels met Face ID op de telefoon, hoe werkt dat met afrekenen enzo?
nee geloof ik niet.Idd meer in jungle op vaste land heb je bijzondere vogels. Hier nog niet gezienquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten daar op dat eiland toevallig niet van die Great Hornbills?
Op het vasteland daar wel, zelden zulke mooie majestueuze beesten zien langs fladderen.
Liggen allemaal onder je bed.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:28 schreef bitterbal het volgende:
zie hier eigenlijk weinig dieren. Ook geen slangen terwijl die er wel veel moeten zijn
ja slangen vind ik niet zo erg.quote:
die hier vliegen die gaat jou achterna met die stofzuigerquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had gisteren weer een hoornaar binnen. Die heb ik maar snel in de stofzuiger laten verdwijnen.
Ik heb dezelfde methode met hooiwagenspinnenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had gisteren weer een hoornaar binnen. Die heb ik maar snel in de stofzuiger laten verdwijnen.
Volgens mij had ik die in Japan gezien, iedereen stoof opzij en het klonk alsof er een helikopter ofzo overkwamquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die hier vliegen die gaat jou achterna met die stofzuiger
Die doen nog geen vlieg kwaad menquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde methode met hooiwagenspinnen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die hier vliegen die gaat jou achterna met die stofzuiger
ja het is echt absurd wat er aaan komt vliegen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die in Japan gezien, iedereen stoof opzij en het klonk alsof er een helikopter ofzo overkwamEn dan zag je eerst zo'n schaduw
Ik zie mijzelf niet echt als mokkelquote:
Volgens mij zijn er nog nauwelijks werksters. Zal wel een koningin zijn geweest dus. Was het echt een hoornaar?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Jawel, ze zijn een aanslag op mijn gemoedsrust.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die doen nog geen vlieg kwaad menDeden ze dat maar.
Ik jou ook niet, eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf niet echt als mokkel
Meikevers zijn ook net Chinooks.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die in Japan gezien, iedereen stoof opzij en het klonk alsof er een helikopter ofzo overkwamEn dan zag je eerst zo'n schaduw
Alsof er een alien mothership over komt vliegen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |