abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204480364
Hallo,

we hebben het paasweekend gebruikt om sinds lange tijd anale sex te proberen.. Helaas is het niet gelukt om anaal naar binnen te gaan. We hoopten met condoom genoeg glijmiddel te hebben om te penetreren, maar helaas.. Zijn er tips om een eerste keer anaal tot een succes te maken? Meer glijmiddel, of moeten we iets anders proberen..
Geen idee of het lekker is, maar eens proberen te ontdekken zou al een eerste stap zijn.

Alvast merci!
  dinsdag 19 april 2022 @ 11:37:43 #2
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_204480373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 11:36 schreef Tinus_81 het volgende:
Hallo,

we hebben het paasweekend gebruikt om sinds lange tijd anale sex te proberen.. Helaas is het niet gelukt om anaal naar binnen te gaan. We hoopten met condoom genoeg glijmiddel te hebben om te penetreren, maar helaas.. Zijn er tips om een eerste keer anaal tot een succes te maken? Meer glijmiddel, of moeten we iets anders proberen..
Geen idee of het lekker is, maar eens proberen te ontdekken zou al een eerste stap zijn.

Alvast merci!
veel geduld... en nog veel meer glijmiddel. Probeer het eerst met iets duns, een buttplug met een beperkte diameter. Dan langzaam opbouwen. Maar vooral - leg er niet teveel druk op (no pun intended)...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_204480399
langzaam meer vingers om de boel rustig op te rekken
pi_204480623
Ik snap nooit waarom hetero's dat poepkanaal gebruiken terwijl er ook een beter alternatief is :')

Kijk, ik heb geen andere optie, maar soms heb je dan ook stront aan de knikker 💩
pi_204480640
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:03 schreef Moofasah het volgende:
Ik snap nooit waarom hetero's dat poepkanaal gebruiken terwijl er ook een beter alternatief is :')

Kijk, ik heb geen andere optie, maar soms heb je dan ook stront aan de knikker 💩
Omdat het een totaal andere ervaring is, het is rete strak en voelt totaal anders dan een kutje penetreren.
  dinsdag 19 april 2022 @ 12:11:32 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204480706
Je tijd nemen en de boel eerst losvingeren.
pi_204480716
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:05 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
Omdat het een totaal andere ervaring is, het is rete strak en voelt totaal anders dan een kutje penetreren.
Oke
It's ALL I know, dus ik zou het niet weten
  dinsdag 19 april 2022 @ 12:13:50 #8
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_204480733
quote:
Helaas is het niet gelukt om anaal naar binnen te gaan. We hoopten met condoom genoeg glijmiddel te hebben om te penetreren, maar helaas
Bij hem of bij haar :?
  dinsdag 19 april 2022 @ 12:16:25 #9
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204480756
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:13 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Bij hem of bij haar :?
Maakt dat uit? Een strontgat is een strontgat toch? :?
  dinsdag 19 april 2022 @ 12:18:15 #10
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_204480772
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:16 schreef NoXia het volgende:
Een strontgat is een strontgat toch?
Ja, daar zit wel wat in (bij TS (nog) niet dus).
  dinsdag 19 april 2022 @ 12:20:32 #11
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_204480789
Tijdens doggy steeds een iets grotere plug erin. Echt mini beginnen. Glas / metaal bij voorkeur. Check de Icicles range. En condoom maakt het alleen maar lastiger.

Wat dries zegt klopt ook, met goed glijmiddel bouw je zo op naar 3-4 vingers. Kokosolie bijv.

Oh en doggy is mogelijk niet de meest ontspannen positie voor haar.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_204480793
quote:
Hallo,

Alvast merci!
Haar (neem aan dat het om een vrouw gaat) zo geil mogelijk maken en vooral de tijd nemen. Idd niet teveel druk leggen op dat het perse 'moet'
In mijn ervaring lukt het als het meer spontaan gebeurd, dus dat je het niet van te voren afspreekt. Als je haar bv in een lekker standje aan het neuken bent, kun je op dat moment voorstellen om het te proberen
pi_204480817
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:16 schreef NoXia het volgende:

[..]
Maakt dat uit? Een strontgat is een strontgat toch? :?
I beg to differ

:9~ :9
pi_204480844
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:25 schreef Moofasah het volgende:

[..]
I beg to differ

[ afbeelding ]

Eeeeeeeeeeeeeuuw, Bokito stinkt
pi_204481233
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:03 schreef Moofasah het volgende:

Na vele jaren huwelijk wilden mijn vrouw en ik inderdaad eens wat anders proberen. Vandaar eens gedacht dit te proberen.. Maar helaas zonder succes. Maar oprekken (met vingers of iets anders) en glijmiddel zou dus moeten helpen als ik zo door de reacties lees.. En of het lekker is, daar komen we dan wel weer op terug :-)
pi_204481375
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 13:09 schreef Tinus_81 het volgende:

[..]
Na vele jaren huwelijk wilden mijn vrouw en ik inderdaad eens wat anders proberen. Vandaar eens gedacht dit te proberen.. Maar helaas zonder succes. Maar oprekken (met vingers of iets anders) en glijmiddel zou dus moeten helpen als ik zo door de reacties lees.. En of het lekker is, daar komen we dan wel weer op terug :-)
En wat dacht je van rimmen? 👅
pi_204481403
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 13:29 schreef Moofasah het volgende:

[..]
En wat dacht je van rimmen? 👅
Klein stapjes.. Eerst zien dat ons dit lukt, en zien of het bevalt... Zien we dan of er vervolgstappen in zitten
pi_204481607
Eerst beginnen met kleine speeltjes en dit langzaam een beetje opvoeren, hoeft ook niet perse in één sessie.

Anale douche van te voren is zeker ook aan te raden. (Standaard ritueel bij voorbereiding in mijn geval)
Dan krijg je geen kliederboel plus dat het idee dat je schoon bent veel meer ontspannen is. Dus zal voor haar ook gelden ga ik vanuit.

Gebruik silicone glijmiddel of een dik gel achtig glijmiddel op waterbasis. Normaal glijmiddel op waterbasis blijft niet lang glad en is voor beginners minder geschikt.

En als het kan geen condoom gebruiken, wordt het alleen maar stroever van. Zonder glijd veel makkelijker.
pi_204481803
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 13:33 schreef Tinus_81 het volgende:

[..]
Klein stapjes.. Eerst zien dat ons dit lukt, en zien of het bevalt... Zien we dan of er vervolgstappen in zitten
Bedoel dus als manier om haar te ontspannen vooraf. Want vingeren is soms ook onaangenaam wanneer dat niet met de juiste souplesse gaat.
pi_204483048
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:25 schreef Moofasah het volgende:

[..]
I beg to differ

[ afbeelding ]

Die zou wel een nachtje mogen blijven slapen :9~ o|O of zelfs als hij zo onbeschoft zou zijn om direct erna zijn broek op te trekken, een biertje uit mijn frigo te stelen en zonder iets te zeggen de deur achter zich dicht te slaan zou ik het nog niet erg vinden. Goeie smaak @Moofasah
pi_204483074
En als het de ene keer niet lukt misschien de andere wel. Heb een paar keer tijdens een one night stand, onvoorbereid, mannen gehad die het deden en dat lukte, zelfs gewoon met wat spuug. Kwam wel behoorlijk wat alcohol bij kijken vooraf waardoor de remmen wat losser zijn en de pijngrens iets hoger. Had er de dag nadien meer last van. Dan toch eens met een vaste vriend geprobeerd met veel voorbereiding en hulpmiddelen en dan lukte het gewoon niet. Nooit met condoom gedaan want kan me niet voorstellen dat dat zou lukken.
pi_204483217
Mijn ervaring;

- Zorgen dat de remmen los zijn zoals anoniemV zegt.
- Zorgen voor een mega geile sfeer/gevoel zoals theCleaningLady zegt.
- Klein beginnen, eerst eens een keer een vinger, dan een kleine dildo, en steeds iets groter..

Het kost tijd weet ik uit ervaring en niet iedere vrouw wil verder gaan dan de vinger (waarom weet ik niet).
En verder nog meer tijd nemen, that's key.. Wil het vandaag niet, volgende week weer proberen (niet gelijk de volgende dag, geef haar tijd om tot 'rust' te komen).

En vooral je partner de regie in handen laten nemen, dus wanneer zij er klaar voor is een stapje verder te gaan.

Iig succes!

Anaal is zo anders dan vaginaal, evenals oraal, maar alle 3 heerlijk om te ervaren! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_204484456
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:20 schreef Tyr80 het volgende:
Tijdens doggy steeds een iets grotere plug erin. Echt mini beginnen. Glas / metaal bij voorkeur. Check de Icicles range. En condoom maakt het alleen maar lastiger.

Wat dries zegt klopt ook, met goed glijmiddel bouw je zo op naar 3-4 vingers. Kokosolie bijv.

Oh en doggy is mogelijk niet de meest ontspannen positie voor haar.
Kokosolie schijnt ook infecties te kunnen veroorzaken door het dichten van de poriën, maar lekker glijden doet het wel.
pi_204485179
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:13 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Die zou wel een nachtje mogen blijven slapen :9~ o|O of zelfs als hij zo onbeschoft zou zijn om direct erna zijn broek op te trekken, een biertje uit mijn frigo te stelen en zonder iets te zeggen de deur achter zich dicht te slaan zou ik het nog niet erg vinden. Goeie smaak @:Moofasah
Dan delen we dezelfde droom 😍
pi_204485624
Als glijmiddel kan ik “Analyze me” aanraden.

Verder inderdaad heel langszaam opbouwen. Voldoende glijmiddel, eerst eens een vinger, en zorgen dan de ontvanger erg opgewonden is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')