veel geduld... en nog veel meer glijmiddel. Probeer het eerst met iets duns, een buttplug met een beperkte diameter. Dan langzaam opbouwen. Maar vooral - leg er niet teveel druk op (no pun intended)...quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:36 schreef Tinus_81 het volgende:
Hallo,
we hebben het paasweekend gebruikt om sinds lange tijd anale sex te proberen.. Helaas is het niet gelukt om anaal naar binnen te gaan. We hoopten met condoom genoeg glijmiddel te hebben om te penetreren, maar helaas.. Zijn er tips om een eerste keer anaal tot een succes te maken? Meer glijmiddel, of moeten we iets anders proberen..
Geen idee of het lekker is, maar eens proberen te ontdekken zou al een eerste stap zijn.
Alvast merci!
Omdat het een totaal andere ervaring is, het is rete strak en voelt totaal anders dan een kutje penetreren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:03 schreef Moofasah het volgende:
Ik snap nooit waarom hetero's dat poepkanaal gebruiken terwijl er ook een beter alternatief is
Kijk, ik heb geen andere optie, maar soms heb je dan ook stront aan de knikker 💩
Okequote:Op dinsdag 19 april 2022 12:05 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Omdat het een totaal andere ervaring is, het is rete strak en voelt totaal anders dan een kutje penetreren.
Bij hem of bij haarquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:36 schreef Tinus_81 het volgende:
Helaas is het niet gelukt om anaal naar binnen te gaan. We hoopten met condoom genoeg glijmiddel te hebben om te penetreren, maar helaas
Haar (neem aan dat het om een vrouw gaat) zo geil mogelijk maken en vooral de tijd nemen. Idd niet teveel druk leggen op dat het perse 'moet'quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:36 schreef Tinus_81 het volgende:
Hallo,
we hebben het paasweekend gebruikt om sinds lange tijd anale sex te proberen.. Helaas is het niet gelukt om anaal naar binnen te gaan. We hoopten met condoom genoeg glijmiddel te hebben om te penetreren, maar helaas.. Zijn er tips om een eerste keer anaal tot een succes te maken? Meer glijmiddel, of moeten we iets anders proberen..
Geen idee of het lekker is, maar eens proberen te ontdekken zou al een eerste stap zijn.
Alvast merci!
I beg to differquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:16 schreef NoXia het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Een strontgat is een strontgat toch?
Na vele jaren huwelijk wilden mijn vrouw en ik inderdaad eens wat anders proberen. Vandaar eens gedacht dit te proberen.. Maar helaas zonder succes. Maar oprekken (met vingers of iets anders) en glijmiddel zou dus moeten helpen als ik zo door de reacties lees.. En of het lekker is, daar komen we dan wel weer op terug :-)quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:03 schreef Moofasah het volgende:
Ik snap nooit waarom hetero's dat poepkanaal gebruiken terwijl er ook een beter alternatief is
Kijk, ik heb geen andere optie, maar soms heb je dan ook stront aan de knikker 💩
En wat dacht je van rimmen? 👅quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:09 schreef Tinus_81 het volgende:
[..]
Na vele jaren huwelijk wilden mijn vrouw en ik inderdaad eens wat anders proberen. Vandaar eens gedacht dit te proberen.. Maar helaas zonder succes. Maar oprekken (met vingers of iets anders) en glijmiddel zou dus moeten helpen als ik zo door de reacties lees.. En of het lekker is, daar komen we dan wel weer op terug :-)
Klein stapjes.. Eerst zien dat ons dit lukt, en zien of het bevalt... Zien we dan of er vervolgstappen in zittenquote:
Bedoel dus als manier om haar te ontspannen vooraf. Want vingeren is soms ook onaangenaam wanneer dat niet met de juiste souplesse gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:33 schreef Tinus_81 het volgende:
[..]
Klein stapjes.. Eerst zien dat ons dit lukt, en zien of het bevalt... Zien we dan of er vervolgstappen in zitten
Die zou wel een nachtje mogen blijven slapenquote:
Kokosolie schijnt ook infecties te kunnen veroorzaken door het dichten van de poriën, maar lekker glijden doet het wel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:20 schreef Tyr80 het volgende:
Tijdens doggy steeds een iets grotere plug erin. Echt mini beginnen. Glas / metaal bij voorkeur. Check de Icicles range. En condoom maakt het alleen maar lastiger.
Wat dries zegt klopt ook, met goed glijmiddel bouw je zo op naar 3-4 vingers. Kokosolie bijv.
Oh en doggy is mogelijk niet de meest ontspannen positie voor haar.
Dan delen we dezelfde droom 😍quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:13 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Die zou wel een nachtje mogen blijven slapen![]()
of zelfs als hij zo onbeschoft zou zijn om direct erna zijn broek op te trekken, een biertje uit mijn frigo te stelen en zonder iets te zeggen de deur achter zich dicht te slaan zou ik het nog niet erg vinden. Goeie smaak @:Moofasah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |