Klopt, dat deed je weer knap met je gescheld toen je even keihard werd aangepakt door mij en @Cocoquote:Op maandag 25 april 2022 23:50 schreef Scrummie het volgende:
Dat was gezellig maar iemand wist toch weer de sfeer te verpesten.
Haha altijd mij de schuld geven, nu weer.quote:Op maandag 25 april 2022 23:50 schreef GGMM het volgende:
#bedanktvoorhethostenCoco
Ondanks dat het een beetje flauw was dat je ons dat laatste potje niet gunt
En je mag wel wat harder optreden tegen chevy
Ik noemde je mongool toen ik bij je scoorde, niet omdat jij en Coco op mij gingenquote:Op maandag 25 april 2022 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, dat deed je weer knap met je gescheld toen je even keihard werd aangepakt door mij en @:coco
Helaas gaf die alleen mij een warning, iets wat aangeeft hoeveel @:coco zich weer laat beïnvloeden door @:GGMM.
Blijkbaar mag jij alleen schelden en ik niet. lol
Klopt, want je weet dat je keihard wordt aangepakt omdat je zelf ook net zo goed schuldig bent.quote:Op maandag 25 april 2022 23:53 schreef GGMM het volgende:
oh ja verder negeer ik je gewoon hoor, bespaar je de moeite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit deed je prima @ChevyCapriceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco wiens schuld was dit?![]()
![]()
Daar gaat het al mis, jij gaat lopen schelden en dan moet je niet raar opkijken als ik wat terugzeg.quote:Op maandag 25 april 2022 23:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik noemde je mongool toen ik bij je scoorde, niet omdat jij en Coco op mij gingen.
Ik ging helemaal niet constant schelden, was de 1e keer dat ik wat terug zei. En meteen kreeg ik laatste waarschuwingquote:Bij een goal kan je er een keertje wat uitfloepen, maar jij ging daarna constant schelden, dat is de sfeer verpesten.(had er nog niet één gehad)
@Coco maakte zich compleet belachelijk, alweer.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen goal Waz
Doe je dit nou bewust?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie je kan voortaan beter aan de andere kant gaan dekken maat. (Ik zou je nog even op een fout wijzen, hier laat ik het bij voor deze avond)![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2022 00:02 schreef GGMM het volgende:
Prima aanwijzing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie je kan voortaan beter aan de andere kant gaan dekken maat. (Ik zou je nog even op een fout wijzen, hier laat ik het bij voor deze avond)![]()
GGMM ownedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij gaf etto de schuld
Raar dat @Coco hem geen laatste waarschuwing gaf zeg, heel eigenaardigGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Als je verder teruggaat zie je ook dat hij de bal inlevert en de verdediging uitloopt
Je hebt hem nu wel heel bijzonder geknipt![]()
![]()
Ik wilde een ander punt maken dan datquote:Op dinsdag 26 april 2022 00:24 schreef GGMM het volgende:
Als je verder teruggaat zie je ook dat hij de bal inlevert en de verdediging uitloopt
Je hebt hem nu wel heel bijzonder geknipt
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: