Je ken het niet loslaten he,quote:
Ik zal dat ook echt niet trekken hoor, ik ben tegen 22 uur opgebrand.quote:
Ik kijk eigenlijk niet zo heel erg uit naar het op kantoor zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lag gister om tien uur in bedBen het echt niet meer gewend om vier dagen achter elkaar iets te ondernemen, hoe simpel het ook is
Mijn record staat op 48 uur.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal dat ook echt niet trekken hoor, ik ben tegen 22 uur opgebrand.
Ik ga donderdag weer.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk niet zo heel erg uit naar het op kantoor zitten.
Combi van druk zijn + prikkels van buiten af
Ik ga die loop earplugs kopen, hoor er veel positieve dingen overquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik om 22.00 uur opgebrand ben en naar bed gaquote:
Ik las iets anders.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik om 22.00 uur opgebrand ben en naar bed ga
48 uur wakker blijven ga ik echt niet redden.
Maar ben wel 9 van de 10 dagen van 4 uur/4.30 uur tot 22.00 uur/22.30 uur op
Ja, dat scheelt nogal, we waren pas rond 13u actief zondag, dan heb jij er al een halve dag opzitten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik om 22.00 uur opgebrand ben en naar bed ga
48 uur wakker blijven ga ik echt niet redden.
Maar ben wel 9 van de 10 dagen van 4 uur/4.30 uur tot 22.00 uur/22.30 uur op
Zat gister dus in een ramvol pannenkoekenrestaurant. Toen we buiten stonden hadden we allemaal zoiets van 'pfffff rust'.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O dan heb je nog lekker een hele dag voor jequote:Op dinsdag 19 april 2022 09:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoewel ik vandaag vrij ben, moet ik straks wel even naar het werk (17.00 uur pvd) voor een vergadering van de lopersgroep die 2 jaar op zijn gat heeft gelegen natuurlijk..
Dacht ik al, jij las dat ik 22 uur op kon blijvenquote:
Daar is noise cancelling voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Langer wel,weet je nog wie dat ook kan?Doet hij nu niet meer hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ik al, jij las dat ik 22 uur op kon blijven
Ik ga donderdag ook, wat een toeval!quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga donderdag weer.
Als het lukt maar een halve dag
quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga die loop earplugs kopen, hoor er veel positieve dingen over
Ja, ik heb al een koptelefoon en af en toe ga ik gewoon van de afdeling af.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is noise cancelling voor uitgevonden.
Veel gillende kinderen daar?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat gister dus in een ramvol pannenkoekenrestaurant. Toen we buiten stonden hadden we allemaal zoiets van 'pfffff rust'.
Ja zijn lange dagen hierquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt nogal, we waren pas rond 13u actief zondag, dan heb jij er al een halve dag opzitten.
Schakel?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Langer wel,weet je nog wie dat ook kan?Doet hij nu niet meer hoor.
Morguh Amaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |