Dan maar lekker lezen in de hotelbar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 05:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor vandaag heavy Rain and thunder voorspeld
Nee ga het toch proberenquote:Op dinsdag 19 april 2022 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan maar lekker lezen in de hotelbar.
Hier heavy sun.quote:Op dinsdag 19 april 2022 05:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor vandaag heavy Rain and thunder voorspeld
Schandaligquote:Op dinsdag 19 april 2022 05:56 schreef bitterbal het volgende:
Begrijp echt niet waarom mensen denken dat het een goed idee is om hier op blote voeten te lopen
Dat je op iets stapt?quote:
Heb je hippe slippers?quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bv. Veel mensen lopen ook infecties op aan hun voeten.
O dat is vervelend, hier is het droog en 3 gradenquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:47 schreef bitterbal het volgende:
Overal regen. Zit nu in de gym bij die vriendin
Gewoon een gespierde vastvat op de kop tikken om de regenachtige dagen door te komen, vakantiequote:Op dinsdag 19 april 2022 06:47 schreef bitterbal het volgende:
Overal regen. Zit nu in de gym bij die vriendin
En veel blowen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een gespierde vastvat op de kop tikken om de regenachtige dagen door te komen, vakantie
Ze hebben geen oog voor snacks. Zo geconcentreerd zijn ze bezigquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een gespierde vastvat op de kop tikken om de regenachtige dagen door te komen, vakantie
Ga je zelf ook sporten?quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben geen oog voor snacks. Zo geconcentreerd zijn ze bezig
Ik heb wel slippers waar ik redelijk ok mee ben. Zal nooit fan worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K had die toms gekocht toch. Vind slippers altijd irritant
Beetje wiebelen met de bitterballen en ze komen vanzelf aan fladderen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben geen oog voor snacks. Zo geconcentreerd zijn ze bezig
quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wiebelen met de bitterballen en ze komen vanzelf aan fladderen.
Nee johquote:
Zal wel even een rondje maken danquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wiebelen met de bitterballen en ze komen vanzelf aan fladderen.
You go girlquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh
[..]
Zal wel even een rondje maken dan
Ik las iets van ontroerend ondergoed.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon even casual droppen dat je in het onroerend goed zit. Dan willen ze zo met je naar Nederland
Ja maar ga mezelf niet als een sportieve snack voordoen voor aandachtquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien vinden ze je dan een interessantere snack.
Dit zijn geen thai :pquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon even casual droppen dat je in het onroerend goed zit. Dan willen ze zo met je naar Nederland
Ik liet even een traantje.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las iets van ontroerend ondergoed.
Denk dat de orale transitie naar een yoghurtje met wat fruit en nootjes reeds heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben ze eigenlijk hagelslag daar?
Wanneer is eigenlijk de uitvaart?quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:02 schreef UitStraling het volgende:
Was gisterenmiddag oude foto's aan het bekijken bij mijn zusje, vonden wel een paar epische foto's, "Waarom sta ik hier in mijn onderbroek naast een Inca indiaan te poseren?"
Zaterdagmiddag, hebben al redelijk veel kunnen regelen en nog eens naar onze zin ook nog.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer is eigenlijk de uitvaart?
Wordt het een grote bijeenkomst?quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag, hebben al redelijk veel kunnen regelen en nog eens naar onze zin ook nog.
Valt op zich wel mee, oude mensen zijn zelf al veel mensen kwijtgeraakt voor het hun beurt is, 70-80 mensen hebben we.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt het een grote bijeenkomst?
O ja, zoiets was het bij mijn moeder ook.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, oude mensen zijn zelf al veel mensen kwijtgeraakt voor het hun beurt is, 70-80 mensen hebben we.
Ja maar de woorden moeten nog komen, heb me er nog niet toe (kunnen) zetten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, zoiets was het bij mijn moeder ook.![]()
Ga je spreken?
Lijkt me ook wel lekker om juist met dit weer nu erin te duiken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Inderdaad stormachtig op de snackstream.
Dat lijkt me inderdaad heel moeilijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar de woorden moeten nog komen, heb me er nog niet toe (kunnen) zetten.
Aankondigingsbrief en bidprentje hebben we al wel gezamenlijk gemaakt en die dekken al best veel van de lading.
Ja, ik vond het ook wel verleidelijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lekker om juist met dit weer nu erin te duiken.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar de woorden moeten nog komen, heb me er nog niet toe (kunnen) zetten.
Aankondigingsbrief en bidprentje hebben we al wel gezamenlijk gemaakt en die dekken al best veel van de lading.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |