Misschien hadden ze die alleen in de winter.quote:Op maandag 18 april 2022 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we zullen er een paar nemen ter uwer gedachtenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ga je naar Ameland?quote:Op maandag 18 april 2022 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar we gaan uiteraard dineren in het witte paard
Mortal Kombat?quote:Op maandag 18 april 2022 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
Maar dat hele verhaal met MK-ultra is wel echt bizar.
latent een onsterfelijk romanticus...quote:Op maandag 18 april 2022 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
Tevens mannen die over de 40 zijn, geen kinderen hebben, nog naar de Efteling gaan en hun partner Vlinder noemen zijn sowieso latent.
quote:Op maandag 18 april 2022 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
kaas daarin tegen peuzel je helemaal op
pardon......quote:Op maandag 18 april 2022 21:51 schreef Ama het volgende:
Ik hoorde dat we een kaasfondue meet in Helmond hebben.
Latent homosensueelquote:Op maandag 18 april 2022 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
latent een onsterfelijk romanticus...
Ach jullie slaan elkaar graag de tyfus in de slaapkamer en gebruiken daarbij wat attributen, wij genieten van de sfeer van Roodkapje en Doornroosje. Ieder z'n ding.quote:
Gevaarlijker dan seriemoordenaars zulke mensen.quote:Op maandag 18 april 2022 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Project_MKUltra
Doornroosje is niet in de Eftelingquote:Op maandag 18 april 2022 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach jullie slaan elkaar graag de tyfus in de slaapkamer en gebruiken daarbij wat attributen, wij genieten van de sfeer van Roodkapje en Doornroosje. Ieder z'n ding.
... dat is nummer 1 in het sprookjesbos...quote:Op maandag 18 april 2022 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doornroosje is niet in de Efteling
Andere landen zijn of waren daar ook mee bezig.quote:Op maandag 18 april 2022 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Project_MKUltra
was ik hier zelf bij uitgenodigd ook of komen jullie gewoon de boerderij opeisenquote:
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 18 april 2022 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was ik hier zelf bij uitgenodigd ook of komen jullie gewoon de boerderij opeisen
Als het allemaal rijp is ga je die groenten dan ook met de kinderen koken en bakken?quote:Op maandag 18 april 2022 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Op het werk zijn we bezig om een moestuin te maken in wat eerst de zandbak was. Dus met de kinderen eerst heel erg veel zand weggegraven (bijna alles), toen organisch materiaal erin (want in de onderste laag plant je toch niets) met heel veel wormen, paadje gemaakt en nu een laag goede grond er bovenop, (moet nog wat bij en beter gemengd) Er komt ook nog een constructie omheen enzo maar nu eerst maar eens (vooral met de kinderen) zorgen dat er iets gaat groeien.
Vandaag even geweest (stiekem is het gewoon mijn moestuin) en een spontaan in een plantenbak groeiende broccoli erin gezet, wat worteltjes die ik ook spontaan her en der zag. Van beiden heb ik er weinig hoop op dat er iets van komt nog door de verplaatsing maar goed. Verder paar aardbeienplantjes van elders uit een bak er in gezet en de rabarber die het slecht deed in een bak ook nu in de tuin geplant.
Volgens mij ga ik vrij veel tijd in de weekenden op het plein doorbrengen. Lekker in alle rust, heerlijk zonnig en niet op de kinderen hoeven letten.
[ afbeelding ]
@:Recce
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |