SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
We vinden dat beide gewoon interessant en ik vind het ook leuk dat ik met hem over dit soort dingen kan praten.quote:
Vroeger toen series niet direct de gewenste kijkcijfers haalden was Fox ook een seriemoordenaarquote:Op maandag 18 april 2022 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja toch. Meerdere dode verspreid over een langere tijdsperiode = seriemoordenaar.
Hij wilde vooral dingen veranderen en politiek aankaarten.quote:Op maandag 18 april 2022 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij meer terreur zaaien.
quote:Op maandag 18 april 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij wilde vooral dingen veranderen en politiek aankaarten.
Ik heb zijn manifesto hier in de kast staan en ik vind het eng hoezeer ik het eens ben met zijn visie
Ja en de manier waarop hij z'n slachtoffers 'behandelde'.. Zo ziek dat je je met de beste wil van de wereld niet eens een beetje kunt voorstellen wat er in zo iemand omgaat.quote:Op maandag 18 april 2022 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook een bijzonder aparte ja.
Vooral dat die zichzelf aangegeven heeft.
@AIVDquote:Op maandag 18 april 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb zijn manifesto hier in de kast staan en ik vind het eng hoezeer ik het eens ben met zijn visie
Ok Geert.quote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
vind dit helemaal geen leuke dingen...
De droomvlucht, dat is leuk
Nou ja met iemand z'n visie kun je het eens zijn of niet, zolang het daar maar bij blijft en er geen gevaarlijke situaties ontstaan om een punt te makenquote:Op maandag 18 april 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het curryworst kraampje is leuker hoorquote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
vind dit helemaal geen leuke dingen...
De droomvlucht, dat is leuk
ik lust geen worstquote:Op maandag 18 april 2022 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het curryworst kraampje is leuker hoor
quote:Op maandag 18 april 2022 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het curryworst kraampje is leuker hoor
Uh nee. Ik was niet van plan om pakketbommen te verzendenquote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja met iemamd z'n visie kun je het eens zijn of niet, zolamg het daar maar bij blijft en er geen gevaaelijke situaties ontstaan om een punt te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |