awwww zo schattigquote:Op maandag 18 april 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je het kleine snackje geven? Een zilveren mayonaiselepeltje?
Hij heet niet toevallig Jean-Sebastian?quote:Op maandag 18 april 2022 18:30 schreef bitterbal het volgende:
Hij is frans en zijn vriendin thai en zijn 3 jaar terug met thaise vriendin in thailand gaan wonen.
waren altijd onwijze feestbeesten dus benieuwd hoe ze het nu hier vinden met hun dochter er bij
neequote:Op maandag 18 april 2022 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heet niet toevallig Jean-Sebastian?
Oud-collega van mij. Die spreekt Frans maar is Canadees. En die woont ook eigenlijk al langer met zijn Thaise vriendin in Thailandquote:
Ah neequote:Op maandag 18 april 2022 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oud-collega van mij. Die spreekt Frans maar is Canadees. En die woont ook eigenlijk al langer met zijn Thaise vriendin in Thailand
Je kent best een hoop mensen op je eiland he?quote:Op maandag 18 april 2022 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah nee![]()
ja deze vrouw is met hem naar frankrijk gedaan
kinderen zijn niet schattigquote:Op maandag 18 april 2022 18:33 schreef bitterbal het volgende:
echt kleine thaise kinderen zijn super schattig
beetje. Valt opzich wel meequote:Op maandag 18 april 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kent best een hoop mensen op je eiland he?
ze heeft vast een reputatiequote:Op maandag 18 april 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kent best een hoop mensen op je eiland he?
ja denk dat ik die morgen ook zie. er is iemand jarig. Had em al een berichtje op fb gestuurd maar heeft die nog niet gelezen geloof ik. Al had ik begrepen dat hij wel weer een vriendin heeftquote:Op maandag 18 april 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je die man nog opzoeken die zijn vrouw is verloren?
Dat weten alleen julliequote:Op maandag 18 april 2022 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die Hollandse die in doorschijnend ondergoed zwemt.
Dat verhaal ken ik niet?quote:Op maandag 18 april 2022 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die Hollandse die in doorschijnend ondergoed zwemt.
O, dat is snelquote:Op maandag 18 april 2022 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ik die morgen ook zie. er is iemand jarig. Had em al een berichtje op fb gestuurd maar heeft die nog niet gelezen geloof ik. Al had ik begrepen dat hij wel weer een vriendin heeft
ja dat dacht ik ook in eerste instantie maar ik weet hoe gek hij op haar is geweest dus ja geen oordeel van mijquote:
pics or it didn't happenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |