nee want dat is toch al gebeurd.quote:Op maandag 18 april 2022 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je toch wel even maken voor ons..
ik wist hier niets van.quote:
nee regenquote:Op maandag 18 april 2022 18:52 schreef mschol het volgende:
[..]
40+ en geen wolk?
ja das wel slecht ja
Ziet er goed uit, eet smakelijk!quote:
Ja, dat is wel handig...quote:
quote:
Met boter en poedersuikerquote:
quote:Op maandag 18 april 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met boter en poedersuikerhad alleen net daarvoor een doos bonbons weg zitten werken.
Uhm, allebei eigenlijk welquote:Op maandag 18 april 2022 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ik weet wat ik moet eten of dat ik wat eet?
Moet kunnenquote:Op maandag 18 april 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met boter en poedersuikerhad alleen net daarvoor een doos bonbons weg zitten werken.
hou je nog wat ruimte over voor het avondeten?quote:Op maandag 18 april 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
half mei is dat toch normaal ergens?quote:Op maandag 18 april 2022 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beginnen ze nu alweer met die moederdag- onzin? Dat lijkt me wel erg vroeg
poffertjes zijn avondeten gekkie..quote:Op maandag 18 april 2022 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hou je nog wat ruimte over voor het avondeten?
kunnen ze alle paaszooi gelijk doorschuivenquote:Op maandag 18 april 2022 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beginnen ze nu alweer met die moederdag- onzin? Dat lijkt me wel erg vroeg
Had je sowieso al iets in de planning of moet je het nog gaan halen ?quote:
ik nietquote:Op maandag 18 april 2022 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
poffertjes zijn avondeten gekkie..
heel soms heb je van die dagen, net als pannekoeken
Gelijk door naar de sinterklaas delicatessenquote:Op maandag 18 april 2022 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
kunnen ze alle paaszooi gelijk doorschuiven
Ja, ik vergeet het eigenlijk altijd, net zoals vaderdag.quote:Op maandag 18 april 2022 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
half mei is dat toch normaal ergens?
nou nog voedingsvezel, anders straalgerrie morgenquote:Op maandag 18 april 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel heel machtigquote:Op maandag 18 april 2022 19:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders had ik de tompouce pannenkoek genomen.
Is het ook.quote:Op maandag 18 april 2022 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel heel machtig
Om 21.00 uur weer hongerquote:Op maandag 18 april 2022 19:18 schreef CherryLips het volgende:
En meestal eet ik pas om zeven uur ofzo en nu zaten we er om half zes.
ik heb 2 dingen in koelkast staan, maar eigenlijk geen zin in.. net als de diepvries dingen.. maar bestellen heb ik ook geen zin in..quote:Op maandag 18 april 2022 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je sowieso al iets in de planning of moet je het nog gaan halen ?
gewoon de foldertjes vand e drogist in de gaten houden, dan is het niet te missenquote:Op maandag 18 april 2022 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vergeet het eigenlijk altijd, net zoals vaderdag.
Geen idee op welke dag dat valt.
breekt zo lekker de weekquote:
Ja, maar je hebt ook gewoon voedingstoffen nodig?quote:Op maandag 18 april 2022 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 2 dingen in koelkast staan, maar eigenlijk geen zin in.. net als de diepvries dingen.. maar bestellen heb ik ook geen zin in..
volgens mij kan ik beter gewooon veel water drinken en niks meer eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |