SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Denk niet dat ik daar veel mee opschietquote:
quote:Op maandag 18 april 2022 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar veel mee opschiet
Ergens dit jaar. Ga ze maar eens vragen of ze me al in de planning hebben staan.quote:Op maandag 18 april 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel werk. Wanneer komt je nieuwe dak?
Uhm nou ja je kan bloed laten prikkenquote:Op maandag 18 april 2022 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar veel mee opschiet
Vast december ergensquote:Op maandag 18 april 2022 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens dit jaar. Ga ze maar eens vragen of ze me al in de planning hebben staan.
Als je nog mannelijk was zou je jezelf nog zwanger makenquote:Op maandag 18 april 2022 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Ff weer bbqen in blote bast met biertje
Maar fysiek voel ik me prima, lopen en alles gaat ook probleemloos., het is gewoon mijn hoofd dat overladen is ofzoquote:Op maandag 18 april 2022 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm nou ja je kan bloed laten prikken
Alle vrouwen in de buurt zullen wel spontaan zwanger zijn.quote:Op maandag 18 april 2022 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je nog mannelijk was zou je jezelf nog zwanger maken![]()
Daarvoor kan je ook naar de dokterquote:Op maandag 18 april 2022 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar fysiek voel ik me prima, lopen en alles gaat ook probleemloos., het is gewoon mijn hoofd dat overladen is ofzo
Zal het van de week nog wel even aankijken, het is niet meer zo erg als vorige weekquote:Op maandag 18 april 2022 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarvoor kan je ook naar de dokter
okequote:Op maandag 18 april 2022 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal het van de week nog wel even aankijken, het is niet meer zo erg als vorige week
Misschien moet je even met hakbijlen gooien om te ontstressenquote:Op maandag 18 april 2022 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal het van de week nog wel even aankijken, het is niet meer zo erg als vorige week
Wat heb je dan?quote:Op maandag 18 april 2022 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar fysiek voel ik me prima, lopen en alles gaat ook probleemloos., het is gewoon mijn hoofd dat overladen is ofzo
Een uur lang een vrouw helemaal uit elkaar trekken knapt iedereen van op.quote:Op maandag 18 april 2022 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien moet je even met hakbijlen gooien om te ontstressen
Moet je wel een vrouw hebbenquote:Op maandag 18 april 2022 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een uur lang een vrouw helemaal uit elkaar trekken knapt iedereen van op.
en een uur vrije tijd.quote:Op maandag 18 april 2022 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je wel een vrouw hebben
Bijwerkingenquote:
quote:Tijdens het eerste deel van het protest waren er toespraken van Forum voor Democratie-Kamerleden Van Meijeren en Van Houwelingen. "De coronaregels zijn even gepauzeerd, maar de uitrol van de totalitaire agenda gaat in sneltreinvaart door", zei Van Meijeren voorafgaand op Twitter, zonder verder uit te leggen wat hij daarmee bedoelt.
Ook Viruswaarheid-voorman Willem Engel staat op het programma als spreker.
was dat het niet allang?quote:Op maandag 18 april 2022 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)utte-en-coronabeleid
Okee dit begint toch wel lachwekkend te worden nu
[..]
Nee van mijn medicijnenquote:
Epilepsie pilletjesquote:
Het viel in de stad ook wel meequote:Op maandag 18 april 2022 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat tweede paasdag drukte een leugen is
Als je denkt dat QR-codes en mass-surveillence verleden tijd zijn ben je bijzonder naief.quote:Op maandag 18 april 2022 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)utte-en-coronabeleid
Okee dit begint toch wel lachwekkend te worden nu
[..]
quote:
Ik heb wel lekkere snacks gemaakt en ga zo lekker etenquote:Op maandag 18 april 2022 17:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat we Pasen beter af kunnen schaffen.
Is de eerste kamer niet door dus verleden tijd.quote:Op maandag 18 april 2022 17:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je denkt dat QR-codes en mass-surveillence verleden tijd zijn ben je bijzonder naief.
amsterdamse uitjes, moet jij toch kennenquote:Op maandag 18 april 2022 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat zijn die gele dingen in je sla? Ook tomaatjes?
Minor setback dan, want het wordt Europees niveau geregeld.quote:Op maandag 18 april 2022 17:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is de eerste kamer niet door dus verleden tijd.
Nooit van gehoordquote:Op maandag 18 april 2022 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
amsterdamse uitjes, moet jij toch kennen
ruiken naar stront en zijn veel te duur.quote:Op maandag 18 april 2022 17:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nooit van gehoord![]()
Wat maakt ze Amsterdams?
Dan hebben we een vrije dag minderquote:Op maandag 18 april 2022 17:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat we Pasen beter af kunnen schaffen.
Worden gepekeld in de grachtquote:Op maandag 18 april 2022 17:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nooit van gehoord![]()
Wat maakt ze Amsterdams?
Dat klinkt wel Amsterdams jaquote:Op maandag 18 april 2022 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ruiken naar stront en zijn veel te duur.
Theoretisch gezien wel ja, maar in de praktijk gaat dat natuurlijk niet gebeurenquote:Op maandag 18 april 2022 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan heb je een vrije dag die je vrij kan besteden extra
Doe es nietquote:Op maandag 18 april 2022 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh weet ik niks van, gewoon mee stoppen?
Die is druk met vlinders in het bos.quote:
Dat kan toch geen toeval zijnquote:Op maandag 18 april 2022 18:26 schreef bitterbal het volgende:
ga morgen mensen zien die een dochter hebben inmiddels. Meisje heet Jasmin
Naar jou vernoemd?quote:Op maandag 18 april 2022 18:26 schreef bitterbal het volgende:
ga morgen mensen zien die een dochter hebben inmiddels. Meisje heet Jasmin
Wat ga je het kleine snackje geven? Een zilveren mayonaiselepeltje?quote:Op maandag 18 april 2022 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou iets teveel eer zijn denk ik
awwww zo schattigquote:Op maandag 18 april 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je het kleine snackje geven? Een zilveren mayonaiselepeltje?
Hij heet niet toevallig Jean-Sebastian?quote:Op maandag 18 april 2022 18:30 schreef bitterbal het volgende:
Hij is frans en zijn vriendin thai en zijn 3 jaar terug met thaise vriendin in thailand gaan wonen.
waren altijd onwijze feestbeesten dus benieuwd hoe ze het nu hier vinden met hun dochter er bij
neequote:Op maandag 18 april 2022 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heet niet toevallig Jean-Sebastian?
Oud-collega van mij. Die spreekt Frans maar is Canadees. En die woont ook eigenlijk al langer met zijn Thaise vriendin in Thailandquote:
Ah neequote:Op maandag 18 april 2022 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oud-collega van mij. Die spreekt Frans maar is Canadees. En die woont ook eigenlijk al langer met zijn Thaise vriendin in Thailand
Je kent best een hoop mensen op je eiland he?quote:Op maandag 18 april 2022 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah nee![]()
ja deze vrouw is met hem naar frankrijk gedaan
kinderen zijn niet schattigquote:Op maandag 18 april 2022 18:33 schreef bitterbal het volgende:
echt kleine thaise kinderen zijn super schattig
beetje. Valt opzich wel meequote:Op maandag 18 april 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kent best een hoop mensen op je eiland he?
ze heeft vast een reputatiequote:Op maandag 18 april 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kent best een hoop mensen op je eiland he?
ja denk dat ik die morgen ook zie. er is iemand jarig. Had em al een berichtje op fb gestuurd maar heeft die nog niet gelezen geloof ik. Al had ik begrepen dat hij wel weer een vriendin heeftquote:Op maandag 18 april 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je die man nog opzoeken die zijn vrouw is verloren?
Dat weten alleen julliequote:Op maandag 18 april 2022 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die Hollandse die in doorschijnend ondergoed zwemt.
Dat verhaal ken ik niet?quote:Op maandag 18 april 2022 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die Hollandse die in doorschijnend ondergoed zwemt.
O, dat is snelquote:Op maandag 18 april 2022 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ik die morgen ook zie. er is iemand jarig. Had em al een berichtje op fb gestuurd maar heeft die nog niet gelezen geloof ik. Al had ik begrepen dat hij wel weer een vriendin heeft
ja dat dacht ik ook in eerste instantie maar ik weet hoe gek hij op haar is geweest dus ja geen oordeel van mijquote:
pics or it didn't happenquote:
kun je toch wel even maken voor ons..quote:
nee want dat is toch al gebeurd.quote:Op maandag 18 april 2022 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je toch wel even maken voor ons..
ik wist hier niets van.quote:
nee regenquote:Op maandag 18 april 2022 18:52 schreef mschol het volgende:
[..]
40+ en geen wolk?
ja das wel slecht ja
Ziet er goed uit, eet smakelijk!quote:
Ja, dat is wel handig...quote:
quote:
Met boter en poedersuikerquote:
quote:Op maandag 18 april 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met boter en poedersuikerhad alleen net daarvoor een doos bonbons weg zitten werken.
Uhm, allebei eigenlijk welquote:Op maandag 18 april 2022 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ik weet wat ik moet eten of dat ik wat eet?
Moet kunnenquote:Op maandag 18 april 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met boter en poedersuikerhad alleen net daarvoor een doos bonbons weg zitten werken.
hou je nog wat ruimte over voor het avondeten?quote:Op maandag 18 april 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
half mei is dat toch normaal ergens?quote:Op maandag 18 april 2022 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beginnen ze nu alweer met die moederdag- onzin? Dat lijkt me wel erg vroeg
poffertjes zijn avondeten gekkie..quote:Op maandag 18 april 2022 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hou je nog wat ruimte over voor het avondeten?
kunnen ze alle paaszooi gelijk doorschuivenquote:Op maandag 18 april 2022 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beginnen ze nu alweer met die moederdag- onzin? Dat lijkt me wel erg vroeg
Had je sowieso al iets in de planning of moet je het nog gaan halen ?quote:
ik nietquote:Op maandag 18 april 2022 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
poffertjes zijn avondeten gekkie..
heel soms heb je van die dagen, net als pannekoeken
Gelijk door naar de sinterklaas delicatessenquote:Op maandag 18 april 2022 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
kunnen ze alle paaszooi gelijk doorschuiven
Ja, ik vergeet het eigenlijk altijd, net zoals vaderdag.quote:Op maandag 18 april 2022 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
half mei is dat toch normaal ergens?
nou nog voedingsvezel, anders straalgerrie morgenquote:Op maandag 18 april 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel heel machtigquote:Op maandag 18 april 2022 19:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders had ik de tompouce pannenkoek genomen.
Is het ook.quote:Op maandag 18 april 2022 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel heel machtig
Om 21.00 uur weer hongerquote:Op maandag 18 april 2022 19:18 schreef CherryLips het volgende:
En meestal eet ik pas om zeven uur ofzo en nu zaten we er om half zes.
ik heb 2 dingen in koelkast staan, maar eigenlijk geen zin in.. net als de diepvries dingen.. maar bestellen heb ik ook geen zin in..quote:Op maandag 18 april 2022 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je sowieso al iets in de planning of moet je het nog gaan halen ?
gewoon de foldertjes vand e drogist in de gaten houden, dan is het niet te missenquote:Op maandag 18 april 2022 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vergeet het eigenlijk altijd, net zoals vaderdag.
Geen idee op welke dag dat valt.
breekt zo lekker de weekquote:
Ja, maar je hebt ook gewoon voedingstoffen nodig?quote:Op maandag 18 april 2022 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 2 dingen in koelkast staan, maar eigenlijk geen zin in.. net als de diepvries dingen.. maar bestellen heb ik ook geen zin in..
volgens mij kan ik beter gewooon veel water drinken en niks meer eten
Zoals poffertjes.quote:Op maandag 18 april 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt ook gewoon voedingstoffen nodig?
Ik was idd net het foldertje van het Kruidvat aan het doorspittenquote:Op maandag 18 april 2022 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon de foldertjes vand e drogist in de gaten houden, dan is het niet te missen
Ja, voldoet echt aan de schijf van vijf.quote:
Nog wielrenners omver gefietst?quote:
hier al weken geen folders meer gehad trouwensquote:Op maandag 18 april 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was idd net het foldertje van het Kruidvat aan het doorspitten
quote:Op maandag 18 april 2022 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog wielrenners omver gefietst?
Nee, zij mij wel bijna. Voorrangsregels zijn moeilijk.quote:Op maandag 18 april 2022 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een NEIN NEIN sticker. Kijk folders wel op de app.quote:Op maandag 18 april 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier al weken geen folders meer gehad trouwens
of we hebben geen bezorger meer, of hij heeft te veel moeite met mijn brievenbus en slaat mn huis gewoon over
Wij hadden hier ook weken geen folder meer door de brievenbus gekregen of pas ergens halverwege de weekquote:Op maandag 18 april 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier al weken geen folders meer gehad trouwens
of we hebben geen bezorger meer, of hij heeft te veel moeite met mijn brievenbus en slaat mn huis gewoon over
Ja, geen idee ?quote:
Op de een of andere manier hebben bezorgers altijd moeite met mijn brievenbus. zit schijnbaar een richeltje in waar ze niet mee kunnen omgaan.quote:Op maandag 18 april 2022 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden hier ook weken geen folder meer door de brievenbus gekregen of pas ergens halverwege de weekbijna die aanbiedingen voorbij.
Maar nu hebben we weer eentje die lekker op tijd is
[..]
Ja, geen idee ?
weet nie, heb ik dat nodig?quote:Op maandag 18 april 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt ook gewoon voedingstoffen nodig?
oh dagje niet kan dan welquote:Op maandag 18 april 2022 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de wat langere termijn zeker
Bah ook zo’n wielrenner met schijt aan alle regels?quote:Op maandag 18 april 2022 19:27 schreef gianni61 het volgende:
ik vond het vanmorgen nog relatief rustig met fietsers en wandelaars. maar was heerlijk fietsweer
nee, ook op de fiets ben ik een voorbeeld voor velenquote:Op maandag 18 april 2022 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bah ook zo’n wielrenner met schijt aan alle regels?
Nee er zijn maar 2 soorten wielrenners, klootzakken en mensen zonder fiets.quote:Op maandag 18 april 2022 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ook op de fiets ben ik een voorbeeld voor velen
oh je bent weer eens dronkenquote:Op maandag 18 april 2022 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee er zijn maar 2 soorten wielrenners, klootzakken en mensen zonder fiets.
quote:Op maandag 18 april 2022 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
gauw, verkopen die hap, zodat je een gerriebiljetje hebtquote:Op maandag 18 april 2022 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Booooooh een gerrie zoals deze jongen....Die brengt op veilingen ook nog wel wat op
Ja, is volgens mij zo'n voorverpakt pakket met folders.quote:Op maandag 18 april 2022 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier hebben bezorgers altijd moeite met mijn brievenbus. zit schijnbaar een richeltje in waar ze niet mee kunnen omgaan.
Maar goed, als ik ook zie wat ze af en toe voor pakket er doorheen proberen te rammen, snap ik dat het lastig kan zijn
Immer.quote:Op maandag 18 april 2022 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zij mij wel bijna. Voorrangsregels zijn moeilijk.
Wat voor toetje had je?quote:Op maandag 18 april 2022 20:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Afgelopen dagen weinig gegeten dus mocht wel.
vreetboeitjequote:Op maandag 18 april 2022 20:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Afgelopen dagen weinig gegeten dus mocht wel.
Buda wil wel graag flinke uiers?quote:Op maandag 18 april 2022 20:21 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar misschien kun je meedoen aan Boerin zoekt Man in Hongarije. Vrouw, baan en huis in het juiste land in één keer geregeld
Zij: "Zuilen we muilen?"quote:Op maandag 18 april 2022 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil de Belgische BZV wel zien, dan is het net alsof ik een Kabouter Wesley aflevering aan het bekijken ben
Ik ga me inschrijven. Al lijkt boeren in Duitsland me ook niet verkeerdquote:Op maandag 18 april 2022 20:21 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar misschien kun je meedoen aan Boerin zoekt Man in Hongarije. Vrouw, baan en huis in het juiste land in één keer geregeld
Is dat al begonnen?quote:Op maandag 18 april 2022 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil de Belgische BZV wel zien, dan is het net alsof ik een Kabouter Wesley aflevering aan het bekijken ben
Zij: maar ik kan nogal muilen en ik heb gesolliciteerd voor de vacature van wijf.quote:Op maandag 18 april 2022 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zij: "Zuilen we muilen?"
Hij: "En wat is daar het praktisch nut van?"
Nee, geen idee.. er is wel een Belgische Ik Vertrek, maar dat kan ik toch niet terugkijken, denk ikquote:
Ik heb de eerste aflevering wel gezien waarin de boeren werden voorgesteld, maar weet niet of dan direct de rest van het seizoen er achteraan komt. Ff checkenquote:Op maandag 18 april 2022 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, geen idee.. er is wel een Belgische Ik Vertrek, maar dat kan ik toch niet terugkijken, denk ik
K SLA OP U MUIL!!!! GODMILJAAR!!!!quote:Op maandag 18 april 2022 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zij: maar ik kan nogal muilen en ik heb gesolliciteerd voor de vacature van wijf.
Hij: het is gedaan precies.
Waar kan je dat volgen ?quote:Op maandag 18 april 2022 20:28 schreef gianni61 het volgende:
Crap, ik loop achter. Zijn al bij aflevering 7
TURBO TURBO !quote:
Een bloempotje gemaakt van chocolade met Oreo ijs enz en lava cake. Wat erin zat was wel lekker maar dat bloempotje smaakte heel goedkoop en chemisch.quote:
Band is niet eens lek. Waddup?quote:Op maandag 18 april 2022 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Heb een aanslag op mijn auto gehad
[ afbeelding ]
Nee maar bumper en wielkast zijn aan de binnenkant wel helemaal aan gortquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 18 april 2022 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Heb een aanslag op mijn auto gehad
[ afbeelding ]
Oh, dat klinkt echt goedquote:Op maandag 18 april 2022 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Een bloempotje gemaakt van chocolade met Oreo ijs enz en lava cake. Wat erin zat was wel lekker maar dat bloempotje smaakte heel goedkoop en chemisch.
En ging steeds van alles mis met de bestellingen. Zo kreeg mijn vader tot twee keer toe de verkeerde soort patat, saus voor zijn vlees vergeten en de salade hebben we nooit gehad. Oh ja en mijn toetje stond drie keer op de bon.
Dat is een beetje de vraag, stopte een auto die er zwaar vuurwerk onder heeft gegooid of iets, heb alleen de klap zelf gehoord.quote:Op maandag 18 april 2022 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?![]()
Tevens: korte broek gespot.
Oh da's wel matigquote:Op maandag 18 april 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar bumper en wielkast zijn aan de binnenkant wel helemaal aan gort
Dat snap ik nu wel. Gelukkig zag mijn vader het ook op tijd.quote:Op maandag 18 april 2022 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt echt goed![]()
Noem mij neurotisch, maar ik kijk toch altijd even op de bon of het klopt
Vandalisme?quote:Op maandag 18 april 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar bumper en wielkast zijn aan de binnenkant wel helemaal aan gort
Nou het is wel aardig specifiek dan, heb geloof ik met niemand ruzie dus mogelijk dat het eigenlijk voor de buurman was bedoeldquote:
Nee joh !quote:Op maandag 18 april 2022 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje de vraag, stopte een auto die er zwaar vuurwerk onder heeft gegooid of iets, heb alleen de klap zelf gehoord.
Nou jaquote:Op maandag 18 april 2022 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje de vraag, stopte een auto die er zwaar vuurwerk onder heeft gegooid of iets, heb alleen de klap zelf gehoord.
Een soort vergisvandalisme, ipv vergismoord.quote:Op maandag 18 april 2022 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het is wel aardig specifiek dan, heb geloof ik met niemand ruzie dus mogelijk dat het eigenlijk voor de buurman was bedoeld
Ja de buurman is dan wel een lompe hork, maar dan is dit alsnog raar. Gewoon voor random vuurwerk gooien is dit te specifiekquote:Op maandag 18 april 2022 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een soort vergisvandalisme, ipv vergismoord.
Heb je een auto die op een van de buren lijkt?quote:Op maandag 18 april 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de buurman is dan wel een lompe hork, maar dan is dit alsnog raar. Gewoon voor random vuurwerk gooien is dit te specifiek
Denk je dat mensen het gezien hebben? Daar kun je dan misschien iets mee bij de politiequote:Op maandag 18 april 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de buurman is dan wel een lompe hork, maar dan is dit alsnog raar. Gewoon voor random vuurwerk gooien is dit te specifiek
Je zal een buurman hebben die op een paarse auto lijktquote:Op maandag 18 april 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een auto die op een van de buren lijkt?
Hun auto bedoel ik dan.
Nee totaal niet, ik heb een paarse DS en de buurman een zwarte Opel suvquote:Op maandag 18 april 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een auto die op een van de buren lijkt?
Hun auto bedoel ik dan.
quote:Op maandag 18 april 2022 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zal een buurman hebben die op een paarse auto lijkt
En misschien andere buren ?quote:Op maandag 18 april 2022 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee totaal niet, ik heb een paarse DS en de buurman een zwarte Opel suv
Ja die auto die was gestopt heeft 1 iemand gezien, maar dat is een oud mannetje dus daar kon de politie niet heel veel mee. En de buurman die met zijn Ring deurbel de hele buurt in de gaten hield heeft hem laatst uitgezet dat die alleen bij aanbellen opneemt omdat die teveel stroom verbruikte ...quote:Op maandag 18 april 2022 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk je dat mensen het gezien hebben? Daar kun je dan misschien iets mee bij de politie
Whut?quote:Op maandag 18 april 2022 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is allemaal vrij grijsquote:
quote:
Idd, zou wel even moeten huilen als er een aanslag op de schoen zou gebeurenquote:
De politie is gelijk ter plaatse gekomen?quote:Op maandag 18 april 2022 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die auto die was gestopt heeft 1 iemand gezien, maar dat is een oud mannetje dus daar kon de politie niet heel veel mee. En de buurman die met zijn Ring deurbel de hele buurt in de gaten hield heeft hem laatst uitgezet dat die alleen bij aanbellen opneemt omdat die teveel stroom verbruikte ...
Ja, dat gun ik de budabolide ook nietquote:Op maandag 18 april 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd, zou wel even moeten huilen als er een aanslag op de schoen zou gebeuren
Nee, absoluut niet.quote:Op maandag 18 april 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat gun ik de budabolide ook niet
Wtfquote:Op maandag 18 april 2022 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik dacht er in eerste instantie niet eens aan ze te bellen, het is dat een buurman het zeiquote:Op maandag 18 april 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De politie is gelijk ter plaatse gekomen?
Goeie tip van de buurmanquote:Op maandag 18 april 2022 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik dacht er in eerste instantie niet eens aan ze te bellen, het is dat een buurman het zeiWel gewoon het niet-spoed nummer, heb ook gelijk aangifte gedaan
Nou ja wel handig om politie erbij te halen lijkt me, ook vanwege verzekering.quote:Op maandag 18 april 2022 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik dacht er in eerste instantie niet eens aan ze te bellen, het is dat een buurman het zeiWel gewoon het niet-spoed nummer, heb ook gelijk aangifte gedaan
Ja maar daar dacht ik nog helemaal niet aan, ik was vooral aan het verwonderen wat de neuk er was gebeurdquote:Op maandag 18 april 2022 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja wel handig om politie erbij te halen lijkt me, ook vanwege verzekering.
Geen leenauto beschikbaar?quote:Op maandag 18 april 2022 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Wel bizar dit hoor. Gelukkig bij blikschade gebleven, maar toch.. nu kun je die ongein weer gaan regelen. Net als met m'n buurman, leuk dat zijn verzekering mijn schade betaalt, maar ik moet weer overal achteraan, auto paar dagen kwijt, etc
Ergste zou ik nog wel vinden dat er kennelijk iemand een hekel aan je heeft en je weet niet wie of waaromquote:Op maandag 18 april 2022 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Wel bizar dit hoor. Gelukkig bij blikschade gebleven, maar toch.. nu kun je die ongein weer gaan regelen. Net als met m'n buurman, leuk dat zijn verzekering mijn schade betaalt, maar ik moet weer overal achteraan, auto paar dagen kwijt, etc
quote:Op maandag 18 april 2022 20:54 schreef LTVDK het volgende:
Hier zie je ook hoe heel de wielkast aan gort is en de voorbumper los zit, heb ook een boodschappentas vol met resten bumper en wielkas
[ afbeelding ]
Jup, morgen weer bij de verzekering aankloppen, alsof die me de afgelopen jaren niet al genoeg hebben betaald ...quote:Op maandag 18 april 2022 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Echt, wat bezielt mensenquote:Op maandag 18 april 2022 20:54 schreef LTVDK het volgende:
Hier zie je ook hoe heel de wielkast aan gort is en de voorbumper los zit, heb ook een boodschappentas vol met resten bumper en wielkas
[ afbeelding ]
Zou het iemand van FOK! zijn?quote:Op maandag 18 april 2022 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergste zou ik nog wel vinden dat er kennelijk iemand een hekel aan je heeft en je weet niet wie of waarom
quote:Op maandag 18 april 2022 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Niet met trekhaak die ik nodig heb bij de verbouwing.. dus ze gaan nu pas in juni repareren. Tot die tijd zit een deel van de achterkant met duct tape aan elkaarquote:
quote:Op maandag 18 april 2022 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet met trekhaak die ik nodig heb bij de verbouwing.. dus ze gaan nu pas in juni repareren. Tot die tijd zit een deel van de achterkant met duct tape aan elkaar
Kan me niet voorstellen dat iemand een hekel aan LTVDK heeft.. denk gewoon 'voor de lol' of verkeerde auto.quote:Op maandag 18 april 2022 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergste zou ik nog wel vinden dat er kennelijk iemand een hekel aan je heeft en je weet niet wie of waarom
Jij bent wel van de Roemenen onniedan?quote:Op maandag 18 april 2022 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet met trekhaak die ik nodig heb bij de verbouwing.. dus ze gaan nu pas in juni repareren. Tot die tijd zit een deel van de achterkant met duct tape aan elkaar
Ja ik gok dat het voor de buurman was, maar dat is vooral een lompe hork, niet zozeer iemand met foute vriendjes ofzo. Of het kwam van de ex van zijn nieuwe scharrel, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 18 april 2022 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand een hekel aan LTVDK heeft.. denk gewoon 'voor de lol' of verkeerde auto.
baldadigheid?quote:Op maandag 18 april 2022 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand een hekel aan LTVDK heeft.. denk gewoon 'voor de lol' of verkeerde auto.
Die hoort in Thailand te zittenquote:
Trustequote:Op maandag 18 april 2022 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids ik ga slapen. Mijn huis heel laten graag, en tot morgen
je huis wel,je trein moet je even verstoppenquote:Op maandag 18 april 2022 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids ik ga slapen. Mijn huis heel laten graag, en tot morgen
Nee vooral kruit en aanverwantenquote:Op maandag 18 april 2022 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zat geen rundvleesragout in de wielkast hè?
Moeten we het wel eerst gaan bouwenquote:Op maandag 18 april 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanaf nu gewoon je auto in Foqueville parkeren, daar gebeurt niks
Liever een beetje lekkerder weer dan daar, is er in de Middellandse zee niet nog een eilandje beschikbaar?quote:Op maandag 18 april 2022 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar zullen we bouwen? Schotland? Hebben we in ieder geval de heuvels en water al
We kapen Sardinië gewoon. @bitterbal neem die boot en Foqueville vlag even mee terug naar hierquote:Op maandag 18 april 2022 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever een beetje lekkerder weer dan daar, is er in de Middellandse zee niet nog een eilandje beschikbaar?
quote:Op maandag 18 april 2022 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We kapen Sardinië gewoon. @:bitterbal neem die boot en Foqueville vlag even mee terug naar hier
Corsica is ook groot zat voor onsquote:Op maandag 18 april 2022 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We kapen Sardinië gewoon. @:bitterbal neem die boot en Foqueville vlag even mee terug naar hier
Overmorgen nieuwe docu op Netflixquote:Op maandag 18 april 2022 20:39 schreef Ama het volgende:
Volgende week gewoon weer een dag vrij lekker man.
Welke?quote:Op maandag 18 april 2022 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overmorgen nieuwe docu op Netflix
Pogoquote:
1 eiland hebben daar niet voldoende aan dan hoor, minstens 2quote:Op maandag 18 april 2022 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eén eiland om te wonen, één om voedsel te verbouwen en al het vlees voor ballie te fokken.
Welke seriemoordenaar vind jij het meest interessant?quote:Op maandag 18 april 2022 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Killer Clown?
Toch wel de minst interessante serial killer hoor.
Ted Kaczynskiquote:Op maandag 18 april 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke seriemoordenaar vind jij het meest interessant?
Ook zo'n zakkenwasser.quote:Op maandag 18 april 2022 21:36 schreef Ama het volgende:
Afgelopen weekend hebben we de docu over Jimmy Savile gekeken.
Volgens mij wilde hij meer terreur zaaien.quote:Op maandag 18 april 2022 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja toch. Meerdere dode verspreid over een langere tijdsperiode = seriemoordenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |