Kijk, dit is volgens mij veel meer haar stijl. Stoer.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:35 schreef Em31 het volgende:
Zoiets heeft ze ook wel vaker aangehad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo iets?quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:38 schreef GeorgeM het volgende:
Gewoon een zwart pak of jeans met zwarte blazer please
Dat staat haar best goed!quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:35 schreef Em31 het volgende:
Zoiets heeft ze ook wel vaker aangehad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huilenquote:
Ja mevrouwquote:
De bovenkant is heel tof!quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:46 schreef summer52 het volgende:
Zo ziet ze er toch heel mooi uit!![]()
@:Greys bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Dit gaat nog wel vind ikquote:
Ik vind dit wel interessant, want je ziet hier duidelijk de concentrische cirkels op de achtergrond die je dus ook in Turijn hebt. Dat zou een aanwijzing kunnen zijn voor de staging. Ik hoop trouwens nog steeds dat ze die cirkels gewoon straal negeren en lekker hun eigen gang gaan.quote:
Zo'n explosie van licht hier en hoe ze haar hand omhoog doet bij de eerste oeehooeee lijkt me ook wel mooi:quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind dit wel interessant, want je ziet hier duidelijk de concentrische cirkels op de achtergrond die je dus ook in Turijn hebt. Dat zou een aanwijzing kunnen zijn voor de staging. Ik hoop trouwens nog steeds dat ze die cirkels gewoon straal negeren en lekker hun eigen gang gaan.
Tegen beter weten in hoop ik eigenlijk gewoon op die lasersquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo'n explosie van licht hier en hoe ze haar hand omhoog doet bij de eerste oeehooeee lijkt me ook wel mooi:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |