Hallo user @Buitendamquote:Op maandag 18 april 2022 10:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij werpt een balletje op. Succes, makker
Dat is een act hier, verzonnen door @onlogischquote:Op maandag 18 april 2022 10:42 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
wat een spontane gastvrijheid!
Maar hoezo de initiële 'rot op'?
quote:Op maandag 18 april 2022 10:46 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Enige wat bij die 1e foto klopt is de haarkleurongeveer dan, zo worteltjesoranje ook weer niet
Bedankt maat.quote:Op maandag 18 april 2022 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo user @:buitendam
Nog gefeliciteerd
Dan zou ik 200 meter verderop naar Drinkers gaan.quote:Op maandag 18 april 2022 10:54 schreef Caland het volgende:
Overigens was de tip van users @:coco en @:lange_lans om vorige week dinsdag naar O'sheas te Eindhoven te gaan een verkeerde. Deze was namelijk gesloten in de middag.![]()
Ik ga mij de volgende keer voor de betere tips maar weer wenden tot user @:buitendam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je bijzonder aanwezig.quote:Op maandag 18 april 2022 11:02 schreef scrupuleus het volgende:
Wtf er wordt hier zonder duidelijke reden gemodereerd!
quote:Op maandag 18 april 2022 11:04 schreef scrupuleus het volgende:
Ben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Doe je dat dan wel via de reviewtags?quote:Op maandag 18 april 2022 12:05 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga vanmiddag die nieuwe Batman kijken!Ik zal een review plaatsen na afloop.
Zeker. Je moet gebruik maken van de mogelijkheden die je gegeven wordenquote:Op maandag 18 april 2022 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe je dat dan wel via de reviewtags?
Roestige daken, vochtige kelders @RamboDirk @Neef_Wuppiequote:Op maandag 18 april 2022 10:46 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
En zijn naam klonk nog wel zo gezellig!
[..]
Enige wat bij die 1e foto klopt is de haarkleurongeveer dan, zo worteltjesoranje ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |