Zo goedquote:Op woensdag 20 april 2022 17:04 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb de toets gehaald!basisopleiding in de pocket
Goed bezigquote:Op woensdag 20 april 2022 17:04 schreef Senn88 het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:04 schreef Senn88 het volgende:
Is het iets waar jij zelf invloed hebt of niet?quote:Op woensdag 20 april 2022 19:14 schreef Tegan het volgende:
Ik ben voor de verandering weer een keer gestressed door werk.
Combinatie van samenloop van omstandigheden en teveel verantwoordelijkheid voelen. Ja dus denk ik. Het is moeilijk voor me om grenzen aan te geven als er voor werkzaamheden geen goede vervanger is. Ook bij werkzaamheden die niet eens bij mijn takenpakket horen zeg maarquote:Op woensdag 20 april 2022 19:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is het iets waar jij zelf invloed hebt of niet?
Klinkt vervelend! Hopelijk vind je toch een gouden middenweg. Vooral voor je eigen rust en gezondheidquote:Op woensdag 20 april 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Combinatie van samenloop van omstandigheden en teveel verantwoordelijkheid voelen. Ja dus denk ik. Het is moeilijk voor me om grenzen aan te geven als er voor werkzaamheden geen goede vervanger is. Ook bij werkzaamheden die niet eens bij mijn takenpakket horen zeg maar.
Oehquote:Op woensdag 20 april 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Combinatie van samenloop van omstandigheden en teveel verantwoordelijkheid voelen. Ja dus denk ik. Het is moeilijk voor me om grenzen aan te geven als er voor werkzaamheden geen goede vervanger is. Ook bij werkzaamheden die niet eens bij mijn takenpakket horen zeg maar.
Euhm...das niet echt gezond hequote:Op woensdag 20 april 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kusjequote:Op woensdag 20 april 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig is het alweer bijna Kerst.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:55 schreef Tegan het volgende:
Thanks iedereen. Nu vooral behoefte aan een ontspanning, dus iemand nog iets leuks te vertellen?
Ik moet daar nog even over nadenkenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:55 schreef Tegan het volgende:
Thanks iedereen. Nu vooral behoefte aan een ontspanning, dus iemand nog iets leuks te vertellen?
Nee hoorquote:
Een vrolijke clown voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |