Waarom zou je dat niet doen? Het is eigendom van de club. Andere clubs zouden daarvoor een vergunning moeten aanvragen omdat het stadion van de gemeente is.quote:Op zondag 17 april 2022 23:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Een huldiging in het stadion gaat wel erg ver
quote:Op maandag 18 april 2022 08:27 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
De schandaal club doet haar naam weer eer aan.
Het maakt daar eigenlijk niet uit of het nu het bestuur is, de spelers of de supporters..
Alsof jij kranten leest.quote:Op maandag 18 april 2022 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
De kranten zullen er wel vol mee staan. Oh nee toch niet.
De kranten zouden vol moeten staan van een stel kwajongens die tegen een stoeltje staan aan te pissen? En dat meen je serieus?quote:Op maandag 18 april 2022 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
De kranten zullen er wel vol mee staan. Oh nee toch niet.
Ik reageer op een tweet, plaatst er zelf 3 en dan pik jij 1tje uit om je punt te maken? Oke dan.quote:Op maandag 18 april 2022 12:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De kranten zouden vol moeten staan van een stel kwajongens die tegen een stoeltje staan aan te pissen? En dat meen je serieus?![]()
Nee jongens vandaag geen tijd voor nieuws over de oorlog in Oekraïne, aankomende economische crisis, Corona, toeslagenaffaire. Er hebben een paar jongens op een stoeltje gepist, veeg de voorpagina maar leeg.
De krant die ik lees heeft meer dan 2 pagina's maar okéquote:Op maandag 18 april 2022 12:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De kranten zouden vol moeten staan van een stel kwajongens die tegen een stoeltje staan aan te pissen? En dat meen je serieus?![]()
Nee jongens vandaag geen tijd voor nieuws over de oorlog in Oekraïne, aankomende economische crisis, Corona, toeslagenaffaire. Er hebben een paar jongens op een stoeltje gepist, veeg de voorpagina maar leeg.
Ze is wel voor Ajax.quote:Op maandag 18 april 2022 14:09 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zelfs de minister heeft het over neuzen, wat een topwijf.
#FakeNewsquote:Op maandag 18 april 2022 14:23 schreef tim020hoorn het volgende:
Veel geroep in de media zeg, viel allemaal reuze mee gisteren. Enorm opgeblazen allemaal
Lekker o.a. het bestormen van een gezinsvak en de bestorming van een tribune voor invaliden bagatelliseren.quote:
Clubsupporters zijn per definitie ontoerekeningsvatbaarquote:Op maandag 18 april 2022 14:59 schreef Keyos het volgende:
Altijd zo grappig om dan op Ajax fora te lezen “dat dit soort fans maar naar die asociale havenclub” moeten gaan, terwijl qua incidenten in binnen-en buitenland Ajax al jarenlang de kroon spant.
Feyenoorders zouden ook een wc hebben gesloopt hoor als dit in de arena was geweest. Maar altijd hilarisch die waan dat de gemiddelde Ajacied minder asociaal of gestoord is dan een Feyenoorder. Die hebben echt een gigantische bunker voor de taas
Dat tuig van 410 sla ik inderdaad lager dan laag aan. Wat een kansloze bende is dat al jaren.quote:Op maandag 18 april 2022 14:59 schreef Keyos het volgende:
Altijd zo grappig om dan op Ajax fora te lezen “dat dit soort fans maar naar die asociale havenclub” moeten gaan, terwijl qua incidenten in binnen-en buitenland Ajax al jarenlang de kroon spant.
Feyenoorders zouden ook een wc hebben gesloopt hoor als dit in de arena was geweest. Maar altijd hilarisch die waan dat de gemiddelde Ajacied minder asociaal of gestoord is dan een Feyenoorder. Die hebben echt een gigantische bunker voor de taas
410 bestaat al jaren niet meerquote:Op maandag 18 april 2022 15:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat tuig van 410 sla ik inderdaad lager dan laag aan. Wat een kansloze bende is dat al jaren.
(Zelfde geldt overigens voor vak S bij Feyenoord. Dommer vind je ze niet.)
Gozer heet blijkbaar Ronnie van der Laan en heeft zijn socials al verwijderd.quote:
Nergens te zien zekerquote:Op maandag 18 april 2022 16:55 schreef Bolasie het volgende:
Leuk zo'n topic voor de bekerfinale!Gent - Anderlecht, nog een paar minuten tot de verlenging. Wat spannend allemaal zeg.
Ik bagatalliseer niks, ik relativeer. Ik heb het overal gelezen, 22 hele aanhoudingen. Schubbekutteveen heeft er meer op een gemiddelde zaterdagavond. Daar gaat het me om.quote:Op maandag 18 april 2022 14:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Lekker o.a. het bestormen van een gezinsvak en de bestorming van een tribune voor invaliden bagatelliseren.
Prima vrijbrief wel om gezinnen aan te vallen en een eigen invalidentribune in te nemen.quote:Op maandag 18 april 2022 17:13 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ik bagatalliseer niks, ik relativeer. Ik heb het overal gelezen, 22 hele aanhoudingen. Schubbekutteveen heeft er meer op een gemiddelde zaterdagavond. Daar gaat het me om.
als jij het ziet als een vrijbrief prima. Ik niet. Was ook het punt niet maar als jij graag wilt dat ik het afkeur bij deze.quote:Op maandag 18 april 2022 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima vrijbrief wel om gezinnen aan te vallen en een eigen invalidentribune in te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |