En nu zoek je even op tamme ratten.quote:Op zondag 17 april 2022 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima huisdierenkeuze als hypochonder.
Salmonellose.
Leptospirose.
Ziekte van Weil.
Rattenbeetziekte.
De pest.
Hantavirus.
Geen idee hoe ze in het wild zich gedragen daarin maar met tamme ratten en muizen zou ik zeggen nee.quote:Op zondag 17 april 2022 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen ratten en muizen samen?
Buren hebben een hele familie in de loungeset
Ga tv kijken danquote:Op zondag 17 april 2022 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we 2 tv kamers (op de slaapkamers na)
Muizen en uilen welquote:Op zondag 17 april 2022 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen ratten en muizen samen?
Buren hebben een hele familie in de loungeset
Wel een druk evenement.volgens mij heeft Soul wat minimuisjes besteld.quote:Op zondag 17 april 2022 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee heb al bij iemand rittens gereserveerd en ik vind de knaagdierenbeurs in Houten helemaal niks meer. Ging er vroeger altijd heen voor mijn hamster en later ratten maar het is meer een reptielenbeurs tegenwoordig (vroeger was het meer 50/50 voor mijn gevoel).
Meestal niet echt lang.quote:
Ja is sowieso bekend onder alle knaagdieren en reptielenliefhebbers. Goede plek ook om dode ratten enz te kopen.quote:Op zondag 17 april 2022 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een druk evenement.volgens mij heeft Soul wat minimuisjes besteld.
Russisch baluw moet ik even opzoeken 😉quote:
Ik zit er wel aan te denken om over 1.5 uur naar het stadion te gaan. De poorten gaan omstreeks 22.30 uur open..quote:Op zondag 17 april 2022 20:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet jij nog niet de stad in om te feesten?
quote:Op zondag 17 april 2022 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Russisch baluw moet ik even opzoeken 😉
Spelersbus zo toch ook niet veel langer onderweg zijn?quote:Op zondag 17 april 2022 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken om over 1.5 uur naar het stadion te gaan. De poorten gaan omstreeks 22.30 uur open..
Hmmm niet een goed plan dusquote:Op zondag 17 april 2022 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze in het wild zich gedragen daarin maar met tamme ratten en muizen zou ik zeggen nee.
Gewoon gaanquote:Op zondag 17 april 2022 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik zit eigenlijk al gewoon in de stad nu...
Dat was de attractie die ze hadden?quote:Op zondag 17 april 2022 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren vandaag in der tierGARTEN
Und habe ich ein SCHMETZERLING gesehen.
Er komt denk ik wel meer bij kijken dan alleen maar de reistijd Rotterdam - EHV. Denk aan vergunningen vanuit de gemeente, Politieinzet e.d. De meegereisde supporters moeten ook de kans krijgen om in het stadion te komen. Al krijgen die ook wel politiebegeleiding op de snelweg weet ik uit eigen ervaring..quote:Op zondag 17 april 2022 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Spelersbus zo toch ook niet veel langer onderweg zijn?
Ja denk wel dat ik zo ga.. Heb uiteraard morgen vrij...quote:
Ja, oke, maar die scenario's moeten bij de gemeente klaar liggenquote:Op zondag 17 april 2022 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er komt denk ik wel meer bij kijken dan alleen maar de reistijd Rotterdam - EHV. Denk aan vergunningen vanuit de gemeente, Politieinzet e.d. De meegereisde supporters moeten ook de kans krijgen om in het stadion te komen. Al krijgen die ook wel politiebegeleiding op de snelweg weet ik uit eigen ervaring..
Klopt en die zullen wel zijn vastgelegd op dat tijdstip..quote:Op zondag 17 april 2022 20:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, oke, maar die scenario's moeten bij de gemeente klaar liggen
Russisch blauw.quote:
Is dat jou kat? Mooie kleur had het al gevondenquote:
Ja ik vind de katten ook heel mooi, 1 van mijn favoriete rassen.quote:Op zondag 17 april 2022 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo mooi deze…. Alleen niet zo toegankelijk.
Nee heb geen kat meer.quote:Op zondag 17 april 2022 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat jou kat? Mooie kleur had het al gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |