Ook een zanger van het kamp.quote:
Zou zo'n Sweet Sixteen feestje wel wat voor jou vinden.quote:Op zondag 17 april 2022 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou hier geen enkel nummer van kunnen zingen. Gelukkig.
Ik zou wel all-out gaan als semi hoerige suikerspinquote:Op zondag 17 april 2022 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou zo'n Sweet Sixteen feestje wel wat voor jou vinden.
Ga je lekker?quote:Op zondag 17 april 2022 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou wel all-out gaan als semi hoerige suikerspin![]()
FF lekker in de oranje spray tan, beetje blonderen, lekker stijve krullen a la Roy Donders.
Kan niet verder van mij af staan dit
Werkt volgens mij best bevrijdend voor een dagje, lekker kauwgom met open mond kauwen en bellen blazenquote:Op zondag 17 april 2022 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou wel all-out gaan als semi hoerige suikerspin![]()
FF lekker in de oranje spray tan, beetje blonderen, lekker stijve krullen a la Roy Donders.
Kan niet verder van mij af staan dit
Naast dit wil ik ook gewoon nog met een schultenbrau, plastic tuinstoel op mijn badslippers in de voortuin.quote:
Ja maar daar hoef je geen kamper voor te zijn.quote:Op zondag 17 april 2022 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Naast dit wil ik ook gewoon nog met een schultenbrau, plastic tuinstoel op mijn badslippers in de voortuin.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op zondag 17 april 2022 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja… Net als Bert Versteeg, Jos Simonus en Peter van der Linde.
Metallica?quote:Op zondag 17 april 2022 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even flink los op muziek
[ afbeelding ]
Dat lijkt me tofquote:Op zondag 17 april 2022 20:22 schreef -Shii- het volgende:
En Anton Pieck.![]()
Ik heb hier een exemplaar van het Sprookjesboek van de Efteling van Anton Pieck.
Eens. Morgen maar eens voor gaan danquote:Op zondag 17 april 2022 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar daar hoef je geen kamper voor te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |