Ergens was het een afslag teveel voor me uiteindelijk.quote:Op zondag 17 april 2022 23:32 schreef LTVDK het volgende:
Ben eindelijk begonnen aan Dark, best intense serie wel
Je hebt hem niet afgekeken?quote:Op zondag 17 april 2022 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens was het een afslag teveel voor me uiteindelijk.
buiten zetten danquote:Op zondag 17 april 2022 23:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus als ik op 1 meter afstand naar een 55 inch tv kijk dan ben ik er na een half uur wel weer klaar mee.
Dat wel, maar paar dingen in het plot kostte me even wat moeite. Het zit wel goed in elkaar en de sfeer is goed neergezet.quote:
Google TV met Chromecast is best fijn. Die heeft een eigen afstandsbediening.quote:Op zondag 17 april 2022 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar kan nu heel omslachtig HBO kijken op tv
Maar als je een telefoon hebt werkt een normale chromecast ook gewoon hoor.quote:Op zondag 17 april 2022 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Google TV met Chromecast is best fijn. Die heeft een eigen afstandsbediening.
Ja het is wel goed nadenkenquote:Op zondag 17 april 2022 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wel, maar paar dingen in het plot kostte me even wat moeite. Het zit wel goed in elkaar en de sfeer is goed neergezet.
Jawel, maar dat is toch irritant uiteindelijk in vergelijking met die afstandsbediening.quote:Op zondag 17 april 2022 23:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar als je een telefoon hebt werkt een normale chromecast ook gewoon hoor.
quote:Op zondag 17 april 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is toch irritant uiteindelijk in vergelijking met die afstandsbediening.
quote:
afstandsbediening 3 miljoenquote:Op zondag 17 april 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is toch irritant uiteindelijk in vergelijking met die afstandsbediening.
Dat is wel iets heel anders dan een stermotor.quote:
mijn nicht heeft deze. Eerst was die nog wel nieuwsgierig als er mensen kwamen maar nj verstopt de kat zich als er mensen komen Richting haar is echt een knuffelkontquote:Op zondag 17 april 2022 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo mooi deze…. Alleen niet zo toegankelijk.
quote:Op maandag 18 april 2022 02:21 schreef bitterbal het volgende:
Wakker worden!!! tijd om op te staan !!!
Oude mannenplasjetijdquote:Op maandag 18 april 2022 02:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goedemorgen !!!
Kan je weer niet slapen?
Ik ga me nu weer omdraaienquote:Op maandag 18 april 2022 02:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verlies je dan niet je slaap als je te lang wakker blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |