SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Gewoon, achter het aanrecht enz.quote:Op zondag 17 april 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel vaak heel schoon, maar ja.. wat moet je verder met je tijd..
Gewoon 3x per dag die woonwagen stofzuigen..
niet helemaal, er was eerst een natuurpark de efteling, dus sprookjesbos is gewoon eerste attractie in pretpark eftelingquote:Op zondag 17 april 2022 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] nee, sprookjesbos was er eerst; dat hele pretpark is erom heen gebouwd
Ergens vind ik het wel fascinerend die cultuurquote:Op zondag 17 april 2022 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon, achter het aanrecht enz.![]()
Vent - Kinderen - Caravan - Kleding/haar/nagels - Exorbitante feestjes.
Dat is mijn beperkte beeld ongeveer.
neenquote:Op zondag 17 april 2022 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
niet helemaal, er was eerst een natuurpark de efteling, dus sprookjesbos is gewoon eerste attractie in pretpark efteling
Stelen, kindhuwelijken, handelen, honden kammen, politie uitdagen en auto's tunen.quote:Op zondag 17 april 2022 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je vergeet drugsdealen, autohandel en zwart geldquote:Op zondag 17 april 2022 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En/ of ijzerhandel en zaakjes.quote:Op zondag 17 april 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je vergeet drugsdealen, autohandel en zwart geld
Samequote:Op zondag 17 april 2022 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel fascinerend die cultuur
Een voetbalveldje.quote:Op zondag 17 april 2022 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
niet helemaal, er was eerst een natuurpark de efteling, dus sprookjesbos is gewoon eerste attractie in pretpark efteling
Meid wat heerlijkquote:Op zondag 17 april 2022 19:50 schreef LTVDK het volgende:
@:Dr_Flash, zat net even door de folders te bladeren, zag dat ze die blikken met voer bij de aldi nu in de aanbieding hebbenhttps://www.aldi.nl/aanbi(...)html?linkid=11052737
Op RTL5 is er nu een serie over kampers.quote:Op zondag 17 april 2022 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die kijk ik somsquote:Op zondag 17 april 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op RTL5 is er nu een serie over kampers.
Er werkt een Kamper voor me, superzachtaardigelieveknuffeljongen maar best wel rare verhalen af en toe.quote:Op zondag 17 april 2022 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Masked Singer?quote:Op zondag 17 april 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op RTL5 is er nu een serie over kampers.
Je zou die spiegel toch kapot gooien?quote:Op zondag 17 april 2022 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er werkt een Kamper voor me, superzachtaardigelieveknuffeljongen maar best wel rare verhalen af en toe.
Zoals, zoals ?quote:Op zondag 17 april 2022 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er werkt een Kamper voor me, superzachtaardigelieveknuffeljongen maar best wel rare verhalen af en toe.
quote:Op zondag 17 april 2022 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk joh, geloof de efteling zelf niet
Als je zoiets langer dan drie uur kijkt dan kun je zelfs geen schoenen meer strikken of zelf je bips afvegen.quote:Op zondag 17 april 2022 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die kijk ik soms![]()
![]()
Inb4 US met dan sterven er 1223928 hersencellen per seconde af als je dat kijkt
quote:Op zondag 17 april 2022 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je zoiets langer dan drie uur kijkt dan kun je zelfs geen schoenen meer strikken of zelf je bips afvegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |