SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Krijg nu wel trek in een mexicano overigens ...quote:
Mexicano met nasi?quote:Op zondag 17 april 2022 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg nu wel trek in een mexicano overigens ...
Dat klinkt wel als een erg vreemde combiquote:
Vreemde combi’s zijn jou doorgaans niet vreemdquote:Op zondag 17 april 2022 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een erg vreemde combi
Nee maar toch, nasi neem ik sowieso eigenlijk nooitquote:Op zondag 17 april 2022 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vreemde combi’s zijn jou doorgaans niet vreemd
Ja, was heerlijk vandaagquote:Op zondag 17 april 2022 18:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is het in Dordt ook zulk heerlijk weer?
Wat is dit nu weer wat is dit nu weerquote:Op zondag 17 april 2022 18:23 schreef Ama het volgende:
Mijn H&M pakket ligt bij een van mijn buren of nou ja lag bij een van mijn buren nu ligt het bij iemand anders en die doet heel moeilijk om het terug te geven aan mij.Mijn H&M pakket ligt bij een van mijn buren of nou ja lag bij een van mijn buren nu ligt het bij iemand anders en die doet heel moeilijk om het terug te geven aan mij.
Lekker dubbelquote:Op zondag 17 april 2022 18:23 schreef Ama het volgende:
Mijn H&M pakket ligt bij een van mijn buren of nou ja lag bij een van mijn buren nu ligt het bij iemand anders.
Topic was dicht dus ik had het gekopieerd.quote:Op zondag 17 april 2022 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer wat is dit nu weer
Wtfquote:Op zondag 17 april 2022 18:25 schreef Ama het volgende:
Hij komt het net brengen nadat ik boos werd op de parkeerplaats. Pakket is wel open getrokken door zijn vrouw.
Wat een vuile teringhoer. Heet die Ama?quote:Op zondag 17 april 2022 18:25 schreef Ama het volgende:
Hij komt het net brengen nadat ik boos werd op de parkeerplaats. Pakket is wel open getrokken door zijn vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |