SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Krijg nu wel trek in een mexicano overigens ...quote:
Mexicano met nasi?quote:Op zondag 17 april 2022 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg nu wel trek in een mexicano overigens ...
Dat klinkt wel als een erg vreemde combiquote:
Vreemde combi’s zijn jou doorgaans niet vreemdquote:Op zondag 17 april 2022 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een erg vreemde combi
Nee maar toch, nasi neem ik sowieso eigenlijk nooitquote:Op zondag 17 april 2022 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vreemde combi’s zijn jou doorgaans niet vreemd
Ja, was heerlijk vandaagquote:Op zondag 17 april 2022 18:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is het in Dordt ook zulk heerlijk weer?
Wat is dit nu weer wat is dit nu weerquote:Op zondag 17 april 2022 18:23 schreef Ama het volgende:
Mijn H&M pakket ligt bij een van mijn buren of nou ja lag bij een van mijn buren nu ligt het bij iemand anders en die doet heel moeilijk om het terug te geven aan mij.Mijn H&M pakket ligt bij een van mijn buren of nou ja lag bij een van mijn buren nu ligt het bij iemand anders en die doet heel moeilijk om het terug te geven aan mij.
Lekker dubbelquote:Op zondag 17 april 2022 18:23 schreef Ama het volgende:
Mijn H&M pakket ligt bij een van mijn buren of nou ja lag bij een van mijn buren nu ligt het bij iemand anders.
Topic was dicht dus ik had het gekopieerd.quote:Op zondag 17 april 2022 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer wat is dit nu weer
Wtfquote:Op zondag 17 april 2022 18:25 schreef Ama het volgende:
Hij komt het net brengen nadat ik boos werd op de parkeerplaats. Pakket is wel open getrokken door zijn vrouw.
Wat een vuile teringhoer. Heet die Ama?quote:Op zondag 17 april 2022 18:25 schreef Ama het volgende:
Hij komt het net brengen nadat ik boos werd op de parkeerplaats. Pakket is wel open getrokken door zijn vrouw.
Hier, nog eentje voor jequote:Op zondag 17 april 2022 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben even een eindje wandelen en heb 26 quote alerts. Wtf heb ik gezegd dat zo interessant was, ik weet het al niet eens meer.
Je moet ook niet weg gaan als je iets interessants hebt gezegd.quote:Op zondag 17 april 2022 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben even een eindje wandelen en heb 26 quote alerts. Wtf heb ik gezegd dat zo interessant was, ik weet het al niet eens meer.
Ja heerlijk. Perfect weer.quote:Op zondag 17 april 2022 18:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet ook niet weg gaan als je iets interessants hebt gezegd.
Wel lekker gewandeld?
Hoe ver ben je geweest? Heb je de cavia's uitgelaten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Het was iets van 9 km, in Dodewaard.quote:Op zondag 17 april 2022 18:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe ver ben je geweest? Heb je de cavia's uitgelaten?
Korte broekje aan?quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dat gele onkruid? Daar zijn ze hier helemaal mee losgegaan in de gemeente voor de bijen geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat ga je bestellen?quote:Op zondag 17 april 2022 18:38 schreef CherryLips het volgende:
Ga denk ik Chinees bestellen want was vergeten vlees uit de vriezer te halen voor ik vertrok. Wens me succes.
quote:Op zondag 17 april 2022 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was iets van 9 km, in Dodewaard.
Lijnzaad ofzo?quote:Op zondag 17 april 2022 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat gele onkruid? Daar zijn ze hier helemaal mee losgegaan in de gemeente voor de bijen geloof ik
Ze hebben er hier gewoon akkers van volgezaaidquote:
Slimquote:Op zondag 17 april 2022 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben er hier gewoon akkers van volgezaaid
Er waren ook kleine witte bloemetjes. Geen idee wat dat was.quote:Op zondag 17 april 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SlimIn Hongarije zie je dat ook veel. En koolzaad. Dat zijn blauwe bloemetjes.
Ik mis foe yong hai.quote:Op zondag 17 april 2022 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon de standaard hollandse combinatie. Saté en babi pangang.
ja kut he, mijn bezorgdude ook. Bakkje saus van 50 cent naar een euro, burger van 4,50 naar 5,50, kapsalon ook een eurootje erbij.quote:Op zondag 17 april 2022 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Zo, de Chinees is weer even een euro duurder geworden. Twee euro in een jaar tijd ofzo.
Wat had je dan?quote:Op zondag 17 april 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, nu lijkt mijn rechter airpod wel opgeladen te blijven
Dat is ook niet lekkerquote:
Coke?quote:Op zondag 17 april 2022 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er waren ook kleine witte bloemetjes. Geen idee wat dat was.
Ze kwamen alletwee uit het doosje en de rechter was na tien minuten leeg. Misschien niet goed contact gemaakt of zo.quote:
Eet je de hele week pingpingnasi?quote:Op zondag 17 april 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog 5 chinees magnetronbakken in de koeling staan. Ook beetje onzin om dan wat anders te gaan bestellen.
Blijft dat lang goed en lekker ja?quote:Op zondag 17 april 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog 5 chinees magnetronbakken in de koeling staan. Ook beetje onzin om dan wat anders te gaan bestellen.
of bamiquote:Op zondag 17 april 2022 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eet je de hele week pingpingnasi?
Hopelijk was het dan zoiets inderdaad. Die dingen zijn wel in no-time weer vol, dus dat scheelt.quote:Op zondag 17 april 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kwamen alletwee uit het doosje en de rechter was na tien minuten leeg. Misschien niet goed contact gemaakt of zo.
Babi Pangang is lekkerderquote:
Dat zijn die balletjes, toch?quote:Op zondag 17 april 2022 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, maar niet leke keer, doe mij maar kantoneese kow low juk
Voor uiteenlopende waarden van lekker, ja. Maar het vultquote:Op zondag 17 april 2022 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijft dat lang goed en lekker ja?
Dus nu heb je honger?quote:Op zondag 17 april 2022 18:51 schreef CherryLips het volgende:
God het hele huis ruikt naar het restaurant aan de overkant.
En babi pangang spek nog lekkerderquote:
‘Formeel’ [lees volgens rob geus en consorten] mag je het niet eens nog een keer opwarmenquote:Op zondag 17 april 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2022 18:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hopelijk was het dan zoiets inderdaad. Die dingen zijn wel in no-time weer vol, dus dat scheelt.
ik warm het desnoods 3x opquote:Op zondag 17 april 2022 18:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Formeel’ [lees volgens rob geus en consorten] mag je het niet eens nog een keer opwarmen
Nou ten eerste kan Rob Geus m'n ballen likken, en ten tweede gaat het om prefabmaaltijden van de plus die nog niet opgewarmd zijnquote:Op zondag 17 april 2022 18:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Formeel’ [lees volgens rob geus en consorten] mag je het niet eens nog een keer opwarmen
Wat dan?quote:Op zondag 17 april 2022 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
yes, al is de kantoneese variant vaak geen balletje (bij mijn chinees)
Oooooh vieze chineesquote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ten eerste kan Rob Geus m'n ballen likken, en ten tweede gaat het om prefabmaaltijden van de plus die nog niet opgewarmd zijn
MI van een gaggende man man manquote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ten eerste kan Rob Geus m'n ballen likken, en ten tweede gaat het om prefabmaaltijden van de plus die nog niet opgewarmd zijn
Dat ken ik nietquote:
Daarom gewoon koud vreten de volgende dagquote:Op zondag 17 april 2022 18:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doet heel Nederland toch?quote:Op zondag 17 april 2022 18:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oooooh vieze chineesIk dacht
‘lekkere’ chinees
Ja schooiersvoer, klopt.quote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oooooh vieze chineesIk dacht
‘lekkere’ chinees
Is ideaal, want dan krijg je de saus in een part bakje en dan kun je die zo met bakje en al in de container gooien en heb je lekker vleesquote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ken ik niet
[..]
Daarom gewoon koud vreten de volgende dag
In een chinees snelwegrestaurant is ook niet je van hetquote:Op zondag 17 april 2022 18:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hollandse chinees vind ik niet zo.![]()
Altijd een blep zoute zooi met een pleps suikersaus.
dat bestaat nog steedsquote:Op zondag 17 april 2022 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroegah toen ik bij de Edah (echt heel vroegah) vakken vulde, hadden we kant en klare bami in blikken van 850
Gewoon open draaien en in de pan duwen
Man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |