Vast welquote:Op zondag 17 april 2022 16:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik mis ons kleine uiltje! Hopelijk gaat het goed met 'm.....
Die blijft nog wel even zittenquote:
bohhquote:Op zondag 17 april 2022 17:05 schreef Schakeltopia het volgende:
oeh nog half uurtje dan ga ik pozza bellen
quote:Op zondag 17 april 2022 17:09 schreef engine het volgende:
Fok! zou een pizza review functie moeten hebben ipv van film reviews.
Welke?quote:
Smakelijk alvastquote:
Nog 1,5 tot 2 uur geduld?quote:
Witlof hierquote:Op zondag 17 april 2022 17:35 schreef suzi1 het volgende:
wat te eten bedenken is altijd wel een dingetje
Ook lekker manquote:Op zondag 17 april 2022 17:40 schreef engine het volgende:
Ik heb wat stoofvlees uit de vriezer gehaald. Broodjes stoofvlees
dat is heel lief. die gun ik het meer <3quote:Op zondag 17 april 2022 17:40 schreef aloa het volgende:
Ik breng wat ik over hou, meestal bij mijn vader.
quote:Op zondag 17 april 2022 17:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is heel lief. die gun ik het meer <3
quote:
Was lekker?quote:
Had ooit een pizzaweekend gehad, zaterdag domino's en zondag NYP. Godver ik zit daar na een jaar volgens mij nog vol vanquote:
En dan dendert de tram nog vlakbij. Hier zit nog een tweebaans weg tussen.quote:Op zondag 17 april 2022 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ertegenover is 1 ding, maar erboven is echt no go
vage pozzaria's doen ook nog eens biemquote:Op zondag 17 april 2022 19:10 schreef Schakeltopia het volgende:
sowieso liever niet boven een voedsel zaak wonen
ja dat moet je niet hebben. maar als iemand hier z'n gas open laat staan biemt hier ook halve blok weg denk ikquote:Op zondag 17 april 2022 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vage pozzaria's doen ook nog eens biem
Ja maar dat is meestal per ongeluk hoop ik, of je hebt een gek hier wonen. Maar pozzeria is wel een gerichte biemquote:Op zondag 17 april 2022 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat moet je niet hebben. maar als iemand hier z'n gas open laat staan biemt hier ook halve blok weg denk ik
Was al tijdje onrustig in die omgeving. Terwijl het eerst een tijdje wel goed ging. Sigarenboer was ook tijdje gesloten op last van de burgemeester. En toen was de woning daarboven beschoten die niks daarmee had te maken. Maar de schutter(s) dacht van welquote:Op zondag 17 april 2022 19:14 schreef Schakeltopia het volgende:
zoals bij die poolse supermarkten die overal gingen biemen?
damn, stelletje idioten ja!quote:Op zondag 17 april 2022 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was al tijdje onrustig in die omgeving. Terwijl het eerst een tijdje wel goed ging. Sigarenboer was ook tijdje gesloten op last van de burgemeester. En toen was de woning daarboven beschoten die niks daarmee had te maken. Maar de schutter(s) dacht van wel
Zal ik je eens iets vertellen? De Pool is meestal geen Pool. Maar vaak een Koerd die gewoon geld weet te verdienen aan Poolse arbeidsimmigranten.quote:Op zondag 17 april 2022 19:30 schreef suzi1 het volgende:
maar als je nog eens bij de pool komt, deze
[ afbeelding ]
huh, maar ze lijken zo pools!quote:Op zondag 17 april 2022 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zal ik je eens iets vertellen? De Pool is meestal geen Pool. Maar vaak een Koerd die gewoon geld weet te verdienen aan Poolse arbeidsimmigranten.
Kan wel dat er wat Poolse medewerker rondlopen, maar de eigenaren vaak nietquote:
Heb weleens een pilsje gedronken tijdens mijn stage bij de gemeente, dan is er ook sprake van gemeentepilsquote:
Noordelingen strugglesquote:Op zondag 17 april 2022 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou bijna een trui aan doen man, begin het wat fris te krijgen
quote:Op zondag 17 april 2022 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil zuipen maar ik zie de Barney
Heta begint ook wel erg goed.quote:Op zondag 17 april 2022 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
barnie moet wel even beginnen met finishen want anders komt het niet goed
108 gemiddeld bohhquote:
Satisfaction!quote:
One more timequote:
quote:
Morguh Engine, lekker muziekje op de vroege morgen of niet danquote:
Ah dat was 146.quote:Op maandag 18 april 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine, lekker muziekje op de vroege morgen of niet dan
Lees dat het al een paar dagen aan de gang is.
Zit af en toe wel een leuk nummer tussenquote:Op maandag 18 april 2022 07:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat was 146.
Ja zijn sinds vrijdag bezig. Heb nog niet veel geluisterd maar dit zijn wel leuke nummers
Heb nu ook wel weer even genoeg gehousedquote:Op maandag 18 april 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit af en toe wel een leuk nummer tussen
Heb hem net ook weer afgezet hoor,quote:Op maandag 18 april 2022 07:24 schreef engine het volgende:
[..]
Heb nu ook wel weer even genoeg gehoused
Duurt tot 9 uur vanavond lees ik.
Wiebel wiebelquote:Op maandag 18 april 2022 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jaquote:
quote:Op maandag 18 april 2022 23:48 schreef Schakeltopia het volgende:
klein wiebeltje voor het slapen gaan [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja zo zit ik ook al steeds naar de klok te kijken en nu kom je nog met een stream op de proppen ook nogquote:Op maandag 18 april 2022 23:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik wou eigenlijk vroeg gaan slapen maar dat is niet helemaal gelukt.
Ja dat is eigenlijk niet zo handig hequote:Op maandag 18 april 2022 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zo zit ik ook al steeds naar de klok te kijken en nu kom je nog met een stream op de proppen ook nog
Hysteriaaquote:Op maandag 18 april 2022 23:50 schreef Schakeltopia het volgende:
maar het scheelt het is redelijk relaxte stream tot dusver
Maar wel tot augustus iets om te volgen tochquote:Op maandag 18 april 2022 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
en eeh better call saul gaat tot augustus lopen, dus dat word geen bingewatchen
Ik ken alleen dr droogkloot van die namenquote:
ja dat wel inderdaadquote:Op maandag 18 april 2022 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wel tot augustus iets om te volgen toch
ik mr lastig omdat hij overal mod isquote:Op maandag 18 april 2022 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken alleen dr droogkloot van die namen
quote:Op maandag 18 april 2022 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik mr lastig omdat hij overal mod is
quote:
Ik lees dit met een rapper Sjors stemquote:Op maandag 18 april 2022 23:57 schreef Schakeltopia het volgende:
lets goo [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Russische hackers?quote:Op dinsdag 19 april 2022 00:13 schreef Schakeltopia het volgende:
btw m'n scherm doet nog steeds af en toe zwart worden
irritant!
balenquote:Op dinsdag 19 april 2022 00:13 schreef Schakeltopia het volgende:
btw m'n scherm doet nog steeds af en toe zwart worden
irritant!
Denk het wel.quote:
Deze post is ook het werk van Russische hackersquote:
genotquote:
Hardcorequote:Op dinsdag 19 april 2022 00:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |