Tom Leezer-vibesquote:Op zondag 17 april 2022 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom Devriendt wereldkampioen.
Pijp hem anders gelijkquote:Op zondag 17 april 2022 16:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zo zo lullig, hij was gewoon nog steeds aan het winnen.
Carl moet je afzetten.quote:Op zondag 17 april 2022 16:03 schreef Klepper272 het volgende:
Waar hebben ze deze idioot gevonden achter de microfoon bij de belg
De E3 was anders weinig aan.quote:Op zondag 17 april 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een wedstrijd
Heel het seizoen al. Alleen maar topwedstrijden gezien
In de studio van Vive le Velo ... Normaal had Renaat de plaats van Michel Wuyts moeten innemen, maar Karl heeft zich er tussen gewrongen ...quote:Op zondag 17 april 2022 16:03 schreef Klepper272 het volgende:
Waar hebben ze deze idioot gevonden achter de microfoon bij de belg
Gevallen, die eerste.quote:Op zondag 17 april 2022 16:05 schreef Szura het volgende:
Weer geen beste balans voor QS met alleen Lam
Paard erbij, waar is Senechal/Asgreen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karl doet PR al jaren, die mocht Wuyts al nooit doen omdat Karl hem wou doen.quote:Op zondag 17 april 2022 16:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In de studio van Vive le Velo ... Normaal had Renaat de plaats van Michel Wuyts moeten innemen, maar Karl heeft zich er tussen gewrongen ...
op paar koersen uitgezonderd*quote:
Senechal zat in die favorietengroep, maar is gevallen.quote:Op zondag 17 april 2022 16:05 schreef Szura het volgende:
Mensonterende ontwikkeling.quote:Op zondag 17 april 2022 16:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In de studio van Vive le Velo ... Normaal had Renaat de plaats van Michel Wuyts moeten innemen, maar Karl heeft zich er tussen gewrongen ...
Beiden gevallen. Senechal nog niet zo lang geledenquote:Op zondag 17 april 2022 16:05 schreef Szura het volgende:
Factcheck. Dit is niet waar. Wel hij heeft hem een paar keer eerder gedaan, maar zeker niet elk jaar.quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 16:05 schreef Zwansen het volgende:
Daarbij vergeleken was Kenny van Hummel een wereldtopper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was bij mij voor de deur nog wereldkampioen.quote:
Ze willen van hem afquote:Op zondag 17 april 2022 16:06 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu zit er steeds net op tijd bij, maar heel attent komt het niet over.
Hulde aan Hilaire Van der Schueren. Hij weet van dit ploegje toch echt wat te maken ...quote:Op zondag 17 april 2022 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
"Wanty heeft niks in de WT te zoeken"
Wel langer dan een paar keer.quote:Op zondag 17 april 2022 16:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Factcheck. Dit is niet waar. Wel hij heeft hem een paar keer eerder gedaan, maar zeker niet elk jaar.
Reed wel heel makkelijk met Kung naar Van Aert.quote:Op zondag 17 april 2022 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Is Matje gewoon niet zo goed of gewoon alles op het Carrefour zo?
Gezien zijn normale koersgedrag neig je naar het eerste.quote:Op zondag 17 april 2022 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Hij monteert zo de softs.quote:Op zondag 17 april 2022 16:07 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu door al dat grind met die snelheid. Let op je banden.
Het enige goede dat Hilario heeft gedaan is competente mensen aantrekken in de omkadering.quote:Op zondag 17 april 2022 16:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hulde aan Hilaire Van der Schueren. Hij weet van dit ploegje toch echt wat te maken ...
Volgens mij zit ie zo veel mogelijk te sparen en de bordjes van de anderen leeg te eten.quote:Op zondag 17 april 2022 16:07 schreef DeeBee het volgende:
Matthieu heeft nog 2 sets Rood begreep ikquote:Op zondag 17 april 2022 16:07 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu door al dat grind met die snelheid. Let op je banden.
Karl deed hem net altijd samen met Wuyts ipv De Cauwer.quote:Op zondag 17 april 2022 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Karl doet PR al jaren, die mocht Wuyts al nooit doen omdat Karl hem wou doen.
Doet ie al het hele voorjaar zo ongeveer.quote:Op zondag 17 april 2022 16:08 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Voor het eerst dat ik Mathieu behoudend (lees: normaal) zie rijden. Bij ieder ander zou het je niet opvallen.
En het bloedpaspoort zegt: coronaquote:Op zondag 17 april 2022 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout heeft wel een geweldige stage in Calpe gehad
Die houdt het geen drie maanden buiten Eritrea vol. En volgend jaar rijdt die voor twee zakken geld bij Ineos.quote:
Dat lijkt me niet.quote:Op zondag 17 april 2022 16:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die houdt het geen drie maanden buiten Eritrea vol. En volgend jaar rijdt die voor twee zakken geld bij Ineos.
https://www.farmacalpe.es/quote:Op zondag 17 april 2022 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout heeft wel een geweldige stage in Calpe gehad
Fantastische micro-analyse.quote:Op zondag 17 april 2022 16:12 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu heeft een probleem. Of gewoon dorst.
BaggerijnBonus is ongekendquote:Op zondag 17 april 2022 16:15 schreef Zorro het volgende:
Mohoric, kop rijden, lek en weer terug wegrijden.
Wat een held
Ik kijk nochthans best veel wielrennenquote:Op zondag 17 april 2022 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frank had ik hier toch niet verwacht. Nouja Devriendt ook niet
Zoals destijds de Luxemburgers opeens vlogen ...quote:
Florian vorig jaar ook.quote:Op zondag 17 april 2022 16:14 schreef TheArt het volgende:
Mohoric rijdt echt bizar hard voor iemand die zo lang op kop heeft gereden.
Want de Belgen staan erom bekend dat ze elkaar wat gunnenquote:Op zondag 17 april 2022 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doet Karel alsof Wout Lampaart laat rijden omdat het een Belg is?
Doe je mee in 2023?quote:Op zondag 17 april 2022 16:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Wie wint is puur geluk. Veldrijden is veel eerlijker, daar wint de sterkste tenminste.
Lijkt meer zoals de AGR. Goed maar niet goed genoeg om overal op te reageren.quote:Op zondag 17 april 2022 16:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
VDP heeft zichzelf een grapje beloofd vandaag, gewoon een keer zo lang mogelijk wachten.
Hij reageert vooralsnog op bijna niksquote:Op zondag 17 april 2022 16:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lijkt meer zoals de AGR. Goed maar niet goed genoeg om overal op te reageren.
Heb ik al gedaanquote:
Als je in de Ronde 4e eindigt waar ook veel kasseien liggen . Moet PR te doen zijn. Ik zeg niet dat hij favoriet zou zijn maar bij de eerste 10 moet kunnen .quote:
Eensquote:Op zondag 17 april 2022 16:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Definitieve einde van het tijdperk MvdP.
Pasen toch.quote:
Pogacar volgen doet je meer pijn dan dat je lief is.quote:
Ik wou dat ik toptien PR kon rijden met een off dayquote:Op zondag 17 april 2022 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Mathieu heeft weer een van zijn fameuze off days.
quote:Op zondag 17 april 2022 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Mathieu heeft weer een van zijn fameuze off days.
Ze hebben in 2 kilometer al 15 seconden eraf geredenquote:Op zondag 17 april 2022 16:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Halve minuut in volle finale PR is wel een hoop.
OPINIEquote:Op zondag 17 april 2022 16:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Straks weer een zeer interessante analyse op Wielerflits!
Zou hem zeker gegund zijn.quote:Op zondag 17 april 2022 16:28 schreef XSbig het volgende:
Het zou toch niet waar zijn dat de Dyl gaat winnen.
quote:Op zondag 17 april 2022 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Als ik van Baarle was zou ik nu zo hard mogelijk fietsen en wegrijden zodat hij Wout van Aert niet meer terug ziet.
Open je een topic erover?quote:Op zondag 17 april 2022 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je wat een leuk idee zou zijn.
Een tijdritje van een kilometer of 40 over een paar van die Roubaix kasseien.
Op wat voor fiets zou je dan moeten rijden?quote:Op zondag 17 april 2022 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je wat een leuk idee zou zijn.
Een tijdritje van een kilometer of 40 over een paar van die Roubaix kasseien.
Alleen sympathieker?quote:Op zondag 17 april 2022 16:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Dylan is toch wel echt een soort van Terpstra 1.2.
Hilario heeft superbrandstof dit seizoenquote:
ONS topduo.quote:Op zondag 17 april 2022 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Maarten en Herbert opgelucht dat het Turner is
Wat vrij bijzonder is, want ze zapten letterlijk weg bij Van Baarle.quote:Op zondag 17 april 2022 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Maarten en Herbert opgelucht dat het Turner is
Dit is aan de creativiteit van de renner.quote:Op zondag 17 april 2022 16:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op wat voor fiets zou je dan moeten rijden?
Jah je kijkt op de Belg wat had je verwacht. Kijk dan NOSquote:Op zondag 17 april 2022 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
KOMAAN IEF KOMAAN IEF
- Vlaggetjesgehandicapte Karrel
Het is niet de eerste keer dat Van Baarle een goede Vlaamse kasseien koers rijdt.quote:Op zondag 17 april 2022 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe kan Van Baarle, die hier nog nooit bij de eerste 20 heeft gereden geloof ik, dit ineens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |