Gokken is voor proleten.quote:Op zondag 17 april 2022 15:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ondertussen ontkent de Toto nog steeds het bestaan van Pichon
Die wint toch niet.quote:Op zondag 17 april 2022 15:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ondertussen ontkent de Toto nog steeds het bestaan van Pichon
Dan kan je als renner zeggen dat je seizoen geslaagd is.quote:
Als het geen pech kent.quote:
Zeker.quote:
Was wel pech voor nodig om dat te voorkomenquote:Op zondag 17 april 2022 15:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Maargoed, vorig jaar dachten we ook dat het binnen was voor Moscon.
Klopt, maar Roubaix is nog verquote:Op zondag 17 april 2022 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Was wel pech voor nodig om dat te voorkomen
Ja.quote:Op zondag 17 april 2022 15:18 schreef Steven184 het volgende:
Hoelang zou het Pichon nog lukken om eraan te blijven?
Heb hem niet zien lossenquote:Op zondag 17 april 2022 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als die überhaupt nog meefietst absoluut.
Nee hij is nog in koers. Bron: zijn vader.quote:Op zondag 17 april 2022 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als die überhaupt nog meefietst absoluut.
Gaan we er weer in tuinen zoals bij de Olumpische vrouwenwedstrijd?quote:Op zondag 17 april 2022 15:23 schreef TheArt het volgende:
Alsof iedereen vergeet dat Mohoric er gewoon nog twee minuten voor rijdt.
1ste keer dat je PR kijkt?quote:Op zondag 17 april 2022 15:24 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Peloton echt wel terugkomt, het is nog een flink eind.
Niemand wil werken voor de ander.quote:Op zondag 17 april 2022 15:24 schreef Faraday01 het volgende:
Waarom zetten jumbo, alpecin en de grenadiers niet gewoon een mannetje op kop?
Begrijp ik maar allemaal een mannetje is dan de logische oplossingquote:Op zondag 17 april 2022 15:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niemand wil werken voor de ander.
Ja, eens hoor. Maar niemand lijkt zich verantwoordelijk te voelen. Ineos nog een beetje.quote:Op zondag 17 april 2022 15:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Begrijp ik maar allemaal een mannetje is dan de logische oplossing
Ja en dan? Die zie ik niet alleen 2 minuten dichtrijden.quote:Op zondag 17 april 2022 15:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
VDP moet gewoon vol in de aanval op Mons-en-Pevele.
Ik wel, die heeft nog geen trap gedaan en het peleton is de hele dag al 1 groot drama dus daar moet je het niet van hebben vandaag.quote:Op zondag 17 april 2022 15:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja en dan? Die zie ik niet alleen 2 minuten dichtrijden.
Wiggins.quote:
Nee maar het is nog 60+ kilometer en achterstand word ingelopen.quote:
Zit al sinds het bos op ongeveer 2 minuten, die 10 seconden meer of minder die het iedere keer is is niets.quote:Op zondag 17 april 2022 15:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar het is nog 60+ kilometer en achterstand word ingelopen.
Whoops, 1 gemist;quote:Op zondag 17 april 2022 15:18 schreef franklop het volgende:
Dubbellaars MSR en Parijs-Roubaix
2015 - John Degenkolb
1986 - Sean Kelly
That's it.
Nou ja deze kopgroep is eigenlijk het overblijfsel van de eerste groep.quote:Op zondag 17 april 2022 15:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, van de 1e groep is vandaag ook al 12x gezegd dat ze nu écht weg waren
Dan ga ik met spullen gooien.quote:Op zondag 17 april 2022 15:28 schreef DutchSL het volgende:
Zou wel de ultieme grap zijn als Mohoric straks er af gereden wordt door Tom Devriendt of all places.
Jawel, maar zeker niet kansloos.quote:Op zondag 17 april 2022 15:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zit al sinds het bos op ongeveer 2 minuten, die 10 seconden meer of minder die het iedere keer is is niets.
Ik ben gewoon naar de NOS gegaan. En dat kan eigenlijk ook niet, kun je nagaan.quote:Op zondag 17 april 2022 15:29 schreef Steven184 het volgende:
Karl is echt verschrikkelijk om naar te luisteren
Haten op Herbertquote:Op zondag 17 april 2022 15:29 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar de NOS gegaan. En dat kan eigenlijk ook niet, kun je nagaan.
Dit is het equivalent van FVD die voor het youtubefilmpje weer aan het schreeuwen zijn in de TK.quote:
ik kijk bij de Belgquote:Op zondag 17 april 2022 15:29 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar de NOS gegaan. En dat kan eigenlijk ook niet, kun je nagaan.
OTL is toch weer eens wat anders dan DNFquote:
Als het Joris was was ik niet gegaan. Herbert is al erg maar Joris is niet te doen, in geen geval.quote:
Dan komt hij in deze koers wel in een mooi rijtjequote:Op zondag 17 april 2022 15:30 schreef franklop het volgende:
[..]
OTL is toch weer eens wat anders dan DNF
Paar jaar terug moesten ze op de wielerbaan de poort nog openmaken voor een Litouwer, die werd het jaar erna 10e ofzo.quote:Op zondag 17 april 2022 15:30 schreef franklop het volgende:
[..]
OTL is toch weer eens wat anders dan DNF
Waar is Wuyts gebleven?quote:Op zondag 17 april 2022 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zouden de prestaties van Karl nog onderworpen worden aan een evaluatie?
Vast niet.
Tietema heeft alleen maar een contract gekregen voor de airplay op zn kanaal. Verder kan ie er geen hout van.quote:
Nog nooit de Africa Cup gekeken hebbenquote:Op zondag 17 april 2022 15:33 schreef raptorix het volgende:
Vind die stofwolken toch altijd gaaf hoor, zouden ze bij voetbal ook meer moeten doen, gewoon op hele slechte velden spelen
Niet helemaal waar. Doet de Italiaanse koersen op de commerciele zenders in Belgie. (VRT heeft rechten voor deze koersen niet). Samen met Boonenquote:
quote:Op zondag 17 april 2022 15:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nog nooit de Africa Cup gekeken hebben.
Ja klopt een winnaar van Milaan San Remo gaat hier op kop rijden puur voor wat PRquote:Op zondag 17 april 2022 15:33 schreef Beregd het volgende:
Je moet Mohoric niet overschatten voor PR. Hij wint heus niet.
Vragen om ban is banwaardigquote:Op zondag 17 april 2022 15:34 schreef Slobeend het volgende:
Alle users die Mohoric net de overwinning al gaven krijgen een ban.
Dacht dat het een grap was, maar idd, compleet gemist.quote:
Alle mods die niet vanaf het begin kijken ookquote:Op zondag 17 april 2022 15:34 schreef Slobeend het volgende:
Alle users die Mohoric net de overwinning al gaven krijgen een ban.
Freire zou dat gedaan hebbenquote:Op zondag 17 april 2022 15:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja klopt een winnaar van Milaan San Remo gaat hier op kop rijden puur voor wat PR
Ik bedoel Parijs Roubaix, dat is zijn ding niet echtquote:Op zondag 17 april 2022 15:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja klopt een winnaar van Milaan San Remo gaat hier op kop rijden puur voor wat PR
Niet echt een Pensioen. Wuyts geeft commentaar voor de VTM nu ( Commerciële Belg)quote:Op zondag 17 april 2022 15:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dacht dat het een grap was, maar idd, compleet gemist.
Balen, einde van een tijdperk
Ja maar 90% wordt op Sporza uitgezonden toch.quote:Op zondag 17 april 2022 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet echt een Pensioen. Wuyts geeft commentaar voor de VTM nu ( Commerciële Belg)
Waaronder Milaan San Remo
Eens, echt een leuk team met geweldige resultatenquote:Op zondag 17 april 2022 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel respect voor Intermarche dit seizoen. Rijden sterk mee en mooie zeges ook
Hij lijkt eindelijk verstandig geworden.quote:Op zondag 17 april 2022 15:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Tsjeu is wel heel erg passief voor zijn doen.
Sinds het plankje kijkt ie wel uit.quote:Op zondag 17 april 2022 15:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Tsjeu is wel heel erg passief voor zijn doen.
Ja, maar net voor de bezemwagen met niemand bij hem of in de buurt en ver buiten tijd.quote:
Jij zei ook dat mohoric weg blijftquote:Op zondag 17 april 2022 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, maar net voor de bezemwagen met niemand bij hem of in de buurt en ver buiten tijd.
Alles voor het filmpje.
Maar dit zij alle grote namen zowatquote:
Geen idee wat dat met Tietema te maken heeft? Die reed in het Bos al buiten de verwachte cutoff tijd en die rijdt echt niet sneller dan de winnaar na het Bos... Dus rijdt die voor nop nu, behalve dan het filmpje.quote:Op zondag 17 april 2022 15:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jij zei ook dat mohoric weg blijft
Die had dus al pech gehad want zat op de fiets van Timo Roosenquote:Op zondag 17 april 2022 15:49 schreef Zwansen het volgende:
Wout dus toch beter dan we een uur geleden gedacht hadden.
Wie was die UAE?quote:Op zondag 17 april 2022 15:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Keirsbulck stond net in het skoekeloen naast Merlier.
Altijd tegen mij.quote:
Dat dacht ik al. Ach.quote:
Volgend jaar samenquote:Op zondag 17 april 2022 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Het lijkt me geweldig om daar een keer te staan naast de kant, maar ik wil de koers op tv liever niet ervoor missen.
Met de altijd anticiperende Dylan er nog voorquote:Op zondag 17 april 2022 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is een goed groepje om dicht te rijden
Spaart die eens z’n krachten..quote:Op zondag 17 april 2022 15:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Twijfelachtige en korte overname van Tsjeu.
Ja.quote:Op zondag 17 april 2022 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
God, wat een koers. En we moeten gewoon nog een uur.
Echt subliem voor Intermarche als hij erbij komtquote:Op zondag 17 april 2022 15:56 schreef Szura het volgende:
Die Petit is ook goed hoor, heeft ook al in z’n eentje een gat dicht moeten rijden
Die is ook echt gebouwd voor deze wedstrijd.quote:Op zondag 17 april 2022 15:56 schreef Szura het volgende:
Die Petit is ook goed hoor, heeft ook al in z’n eentje een gat dicht moeten rijden
2x top 10 alquote:Op zondag 17 april 2022 15:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die is ook echt gebouwd voor deze wedstrijd.
Net als in 2011quote:Op zondag 17 april 2022 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Karl wordt weer eens te emotioneel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |