Tuigquote:Op zondag 17 april 2022 15:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]Op zich ben ik vrij goed in niet en public vertellen wat mij zoal bezig houdt hier
[..]
Doe ik ook nooit
Klinkt interessantquote:Op zondag 17 april 2022 15:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een overpriced functionele snijplank met bakjes![]()
Niemand heeft dit nodig. Echt.
Weet ik niet, ben alleen in Tirana geweest, had maar twee dagen hè?quote:Op zondag 17 april 2022 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen de treinen het weer een beetje?
Mompelt iets over ‘de mods daar’quote:
Bang dat ze ontdekken wie je echt bentquote:Op zondag 17 april 2022 15:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mompelt iets over ‘de mods daar’![]()
Maar serieus, ondanks dat ik erg geniet van de reisverhalen van een ander, ben niet van plan zulke dingen allemaal te delen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, er zijn nogal wat gestoorde figuren op fok en dat zijn niet altijd de mensen die lekker leuk meeposten.quote:
Wat kost dat nou 2 dagen heen en weer?quote:Op zondag 17 april 2022 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben alleen in Tirana geweest, had maar twee dagen hè?
Ja, hier ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 17 april 2022 15:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoi, er zijn nogal wat gestoorde figuren op fok en dat zijn niet altijd de mensen die lekker leuk meeposten.
Waarschijnlijk minder dan de treinrit van en naar het vliegveldquote:
Dit klopt.quote:Op zondag 17 april 2022 15:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoi, er zijn nogal wat gestoorde figuren op fok en dat zijn niet altijd de mensen die lekker leuk meeposten.
Ook heden ten dage nog, zijn die niet allemaal naar reddit en zulks onzin gevlucht?quote:Op zondag 17 april 2022 15:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, grappig, want dat is gewoon waar.quote:Op zondag 17 april 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk minder dan de treinrit van en naar het vliegveld
Vind wel dat jullie gemeen doen over @Haags hoorquote:Op zondag 17 april 2022 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik het wel mee eens
Wie? haags is vergane gloriequote:Op zondag 17 april 2022 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vind wel dat jullie gemeen doen over @:haags hoor
Die figuren bedoel ik dus niet. De ‘ik lees mee maar ik post niks’ figuren. Weet ook niet waarom mensen dit doen overigens. Van die types die dan ingewikkelde excel sheets gaan bijhouden met allerhande feitjes en dan op een blauwe maandag ineens op je stoep staan.quote:Op zondag 17 april 2022 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook heden ten dage nog, zijn die niet allemaal naar reddit en zulks onzin gevlucht?
ja daar moet je voor oppassen idd, er lezen veel mensen meequote:Op zondag 17 april 2022 16:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die figuren bedoel ik dus niet. De ‘ik lees mee maar ik post niks’ figuren. Weet ook niet waarom mensen dit doen overigens. Van die types die dan ingewikkelde excel sheets gaan bijhouden met allerhande feitjes en dan op een blauwe maandag ineens op je stoep staan. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |