Ben je al ingelogd op de slimme deurbel van de buurman van Liesje?quote:Op zondag 17 april 2022 14:50 schreef Recce het volgende:
Hopelijk heeft Liesje de trein gehaald:
[ afbeelding ]
Jeetje volg je elke beweging die ze maakt?quote:Op zondag 17 april 2022 14:50 schreef Recce het volgende:
Hopelijk heeft Liesje de trein gehaald:
[ afbeelding ]
Hij heeft gewoon toegang tot de spionage satellieten van de overheid hoorquote:Op zondag 17 april 2022 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je al ingelogd op de slimme deurbel van de buurman van Liesje?
Open sollicitatie voor de AIVDquote:Op zondag 17 april 2022 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje volg je elke beweging die ze maakt?
Dat is US.quote:Op zondag 17 april 2022 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon toegang tot de spionage satellieten van de overheid hoor
Nee, ze is nog lang niet thuis!quote:Op zondag 17 april 2022 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je al ingelogd op de slimme deurbel van de buurman van Liesje?
quote:Op zondag 17 april 2022 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje volg je elke beweging die zeiedereen in de KSC maakt?
quote:Op zondag 17 april 2022 14:57 schreef liesje1979 het volgende:
Neeeee mijn woordenboek ligt nog in het restaurant van gisteravond 😥😥😥
Sterker nog, het is mijn eigen woordenboek dus alleen maar aantekeningen. 😥 Had al berichtje dat ze hem gevonden hadden toen ik ze een berichtje wilde sturenquote:
Misschien kunnen ze 'm op de post doen.quote:Op zondag 17 april 2022 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sterker nog, het is mijn eigen woordenboek dus alleen maar aantekeningen. 😥 Had al berichtje dat ze hem gevonden hadden toen ik ze een berichtje wilde sturen
Ik ga zo maar eens richting feestje.quote:Op zondag 17 april 2022 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
Even een wijntje drinken met de buuv. [ afbeelding ]
Awww! Maar nu heb je een reden om nog een keer naar dat restaurant zonder keuken te gaan!quote:Op zondag 17 april 2022 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sterker nog, het is mijn eigen woordenboek dus alleen maar aantekeningen. 😥 Had al berichtje dat ze hem gevonden hadden toen ik ze een berichtje wilde sturen
Vanuit Albanië is dat wel een uitdagingquote:Op zondag 17 april 2022 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze 'm op de post doen.
Lol nee dit is mijn vaste restaurant met keuken. Maar ik baal er wel erg vanquote:Op zondag 17 april 2022 15:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Awww! Maar nu heb je een reden om nog een keer naar dat restaurant zonder keuken te gaan!
Ze gaan eerst ernstig Nederlands leren denk ikquote:Op zondag 17 april 2022 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze 'm op de post doen.
Ik krijg ook pakketjes uit China. Zo moeilijk kan het toch niet zijnquote:Op zondag 17 april 2022 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanuit Albanië is dat wel een uitdaging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |