Heerlijk geniet van je vakantie Balliequote:Op zondag 17 april 2022 14:26 schreef bitterbal het volgende:
En zag de zon ondergaan en al die palmbomen. En die cicades hoorde je. En hier in het hotel 2 gekkos of gechos? Geggos????
Korte broeken weerquote:
Jaquote:
Gekkiesquote:Op zondag 17 april 2022 14:26 schreef bitterbal het volgende:
En zag de zon ondergaan en al die palmbomen. En die cicades hoorde je. En hier in het hotel 2 gekkos of gechos? Geggos????
Gewoon een sauna van een maand lang.quote:Op zondag 17 april 2022 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jadat ontvangst personeel wat er nu is vanwege corona op het vliegveld staan in van die blauwe plastic jurken. Die zijn doorweekt
Ja anders gaan we ons wel zorgen maken hoorquote:
quote:Op zondag 17 april 2022 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Ik heb me nou toch even een gezonde lunch op jonge
Dit was voor je paard toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Wow ik ga nu ook hapjes uit de AF eten. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 17 april 2022 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks toastjes met franse kaas en kipnuggets uit de AF denk ik
Nou het is niet alsof ik het voor het eerst doe hoorquote:Op zondag 17 april 2022 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow ik ga nu ook hapjes uit de AF eten. Komt wel dichtbij zo.
Ik wel idd.quote:Op zondag 17 april 2022 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het is niet alsof ik het voor het eerst doe hoor
Manchegoquote:Op zondag 17 april 2022 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
Manchego bij de ap gekocht.
Dat was een mistake
quote:Op zondag 17 april 2022 14:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk als het goede kwaliteit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |