quote:Op zondag 17 april 2022 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mwoa je kan via de JC schaal revanche pakken, de titel niet.
dat ze uberhaupt nog wat gevonden hebben om te slopenquote:Op zondag 17 april 2022 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan sloop je eerst alle toiletten met als gevolg dat je je eigen plek moet onderzeiken. Zal wel een Amsterdams dingetje zijn, dat zuurstofgebrek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 17 april 2022 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Zelfs als we die beker hadden gewonnen zou het mij zelfs niet boeien lol
Titel is het belangrijkst
quote:Op zondag 17 april 2022 22:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dan ben je wel echt ontzettend sneu.
Wat mij betreft wel.quote:Op zondag 17 april 2022 23:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je moet kiezen wel ja maar dat is de discussie niet
quote:Op zondag 17 april 2022 23:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat dacht je hier van dan?
Jij hebt de bekerfinale toch niet gezien ?quote:Op zondag 17 april 2022 23:39 schreef KingRoland het volgende:
hopelijk zie ik @:tarado en @:karina dan ook. die wonen toch op steenworp afstand
nee ik heb wat betere dingen te doenquote:Op maandag 18 april 2022 00:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij hebt de bekerfinale toch niet gezien ?
Tja, je gelijk halen is niet altijd leuk, zeker niet na een verloren finale. Maar goed, beide ploegen hebben er een spannende wedstrijd van gemaakt. Het kon eigenlijk beide kanten op, maar kwaliteit gaf de doorslag.quote:
Daar ben ik ook blij om. Ten Hag mag je aanrekenen dat hij ineens begon met Brobbey in plaats van Haller. Waarom eigenlijk? En dan Schuurs brengen, die het hele seizoen alleen maar laat zien dat hij Ajax-onwaardig is, miste een bijna niet te missen kans op de 2-2. Waarom moest hij gebracht worden? En Ihattaren, die kan je brengen als je met twee goals verschil voorstaat, maar toch niet om de gelijkmaker te forceren? Hij heeft geen bal goed geraakt. Natuurlijk moet je hem vertrouwen geven, maar niet in een bekerfinale als je achter staat.quote:Op maandag 18 april 2022 00:26 schreef Tjacka het volgende:
Dit was weer weinig. Blij dat haggie weg is
Sowieso. Dat wordt nog lastig zat natuurlijk. Gelukkig mag er van AZ óf Vitesse nog wel verloren worden. Maar meer puntverlies zal niet meer kunnen. Ik zie dit PSV met hun kwaliteiten niet verliezen van Feyenoord in de Kuip.quote:
Op de arbitrage was eigenlijk weinig aan te merken. Ze waren niet pro of anti Ajax en ook niet pro of anti PSV. Makkelie heeft de finale heel goed gefloten, terwijl het een hectische wedstrijd was vol strijd waarbij beide ploegen regelmatig de grens opzochten en niet schroomden om (overigens zonder succes) met acteerwerk de arbitrage te beïnvloeden.quote:Op zondag 17 april 2022 22:57 schreef klaasweetalles het volgende:
De knjb heeft Ajax bewust deze wedstrijd niet geholpen wat ze al heel het seizoen doen. Wedstrijd werd op het open kanaal uitgezonden
Kijk maar wat er in de rest van het seizoen gaat gebeuren
Dat wordt gewoon weer knjb😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |