Ja, waarom niet.. zolang je maar betaaldquote:Op zondag 17 april 2022 12:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Halllo, kunt u één magnum white bezorgen aub.
Ziek worden is een keuze inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er mag best een maximum zitten aan ziektekosten die je in het leven op mag souperen, daar hebben de gezonde normale mensen dan weer profijt van.
Ken je nagaan hoeveel moeite je moet doen voor die paar centenquote:Op zondag 17 april 2022 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als iedereen uit die sociale ruif gaat eten dan gaat dat stelsel wel op de schop.
Daarom wordt het wel steeds moeilijker om een uitkering te krijgen.
Moest ooit voor 3 weken een WW uitkering aanvragen (vanwege de nawerking, achteraf), maar ik vond de procedure best ingewikkeld en ik had nog wat verkeerd gedaan ook (iets niet ingeleverd).
Toen moest ik schriftelijk naar het UWV sturen waarom ik dat verkeerd gedaan had
Ja het kan met die flitsbezorger maar jaquote:Op zondag 17 april 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waarom niet.. zolang je maar betaald![]()
Ik zie ook vaak zat die Deliverooo en Thuisbezorgd 1 zo'n zielig zakje bezorgen
Bij dat soort instanties werken dan ook van mensen met het IQ van een Poelepetaat.quote:Op zondag 17 april 2022 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als iedereen uit die sociale ruif gaat eten dan gaat dat stelsel wel op de schop.
Daarom wordt het wel steeds moeilijker om een uitkering te krijgen.
Moest ooit voor 3 weken een WW uitkering aanvragen (vanwege de nawerking, achteraf), maar ik vond de procedure best ingewikkeld en ik had nog wat verkeerd gedaan ook (iets niet ingeleverd).
Toen moest ik schriftelijk naar het UWV sturen waarom ik dat verkeerd gedaan had
Ik ga vast m'n polsen doorsnijden voor je.quote:Op zondag 17 april 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er mag best een maximum zitten aan ziektekosten die je in het leven op mag souperen, daar hebben de gezonde normale mensen dan weer profijt van.
Ik heb er weinig plezier aan beleefd inderdaadquote:Op zondag 17 april 2022 12:32 schreef Karzai het volgende:
Dat doen mensen echt niet voor hun plezier hoor
Flitsbezorger ook weer blij met het werk wat je hem of haar geeftquote:Op zondag 17 april 2022 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het kan met die flitsbezorger maar ja
Gelukkig hebben ze een klachtenlijnquote:Op zondag 17 april 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij dat soort instanties werken dan ook van mensen met het IQ van een Poelepetaat.
Er zijn mensen die iedere maand bij de huisarts zitten en mensen die maar twee keer in hun leven bij de huisarts zitten, de eerste groep kost 6 miljoen aan belastinggeld gedurende het gebrekkige leven en de andere groep nog geen paar 100 euro.quote:Op zondag 17 april 2022 12:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ziek worden is een keuze inderdaad.
Gewoon ruimen die mensen.quote:Op zondag 17 april 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn mensen die iedere maand bij de huisarts zitten en mensen die maar twee keer in hun leven bij de huisarts zitten, de eerste groep kost 6 miljoen aan belastinggeld gedurende het gebrekkige leven en de andere groep nog geen paar 100 euro.
quote:Op zondag 17 april 2022 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar blijkbaar wordt die NIPT test voortaan ook vergoed. Dus al die moekes blij dat ze die 195 euro ofzo niet meer zelf hoeven te betalen. Ondertussen wordt er steeds meer geschrapt en overal op gekort qua behandelingen. Maar die dozen blij.
quote:
Of uitzetten naar Italië of andere poeplanden, daar krijg je nog een nieuwe heup en een pacemaker op je 110e omdat het leven nu eenmaal aan God voorbehouden is om te beëindigen.quote:
Ja daarom. Anderen betalen dat wel, denkt iedereen. En dan heb ik eens iets nodig en wordt het niet vergoed of wordt m'n aantal fysiobehandelingen ondanks m'n extra pakket ingekort. Top.quote:Op zondag 17 april 2022 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niets is gratis, want dat moeten wij met een omweg wel betalen.
195 euro teveel vinden, maar dan wel een kind nemen. Ok.quote:Op zondag 17 april 2022 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar blijkbaar wordt die NIPT test voortaan ook vergoed. Dus al die moekes blij dat ze die 195 euro ofzo niet meer zelf hoeven te betalen. Ondertussen wordt er steeds meer geschrapt en overal op gekort qua behandelingen. Maar die dozen blij.
Ja, dat bepaal ik zelf welquote:Op zondag 17 april 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of uitzetten naar Italië of andere poeplanden, daar krijg je nog een nieuwe heup en een pacemaker op je 110e omdat het leven nu eenmaal aan God voorbehouden is om te beëindigen.
quote:Op zondag 17 april 2022 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
195 euro teveel vinden, maar dan wel een kind nemen. Ok.
quote:Op zondag 17 april 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Anderen betalen dat wel, denkt iedereen.
Ja maar kinderen krijgen is een recht. Ofzo. Anderen kunnen de tering krijgen als ze iets mankeren, maar je moet niet aan de voortplanting komen.quote:Op zondag 17 april 2022 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
195 euro teveel vinden, maar dan wel een kind nemen. Ok.
US kom er maar in.quote:Op zondag 17 april 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
Zit ook wel regelmatig bij de huisarts maar heb gewoon beetje last van hypochondrie en mijn huisarts wil zelf ook dat ik liever langs kom dan dat ik zelf diagnoses ga stellen door Google.
Ik onderzoek leuke vrouwen helemaal gratisquote:Op zondag 17 april 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
Zit ook wel regelmatig bij de huisarts maar heb gewoon beetje last van hypochondrie en mijn huisarts wil zelf ook dat ik liever langs kom dan dat ik zelf diagnoses ga stellen door Google.
Nee, maar das serieus schijt.. .ik heb ook nog maar 9 fysiobehandelingen en ik had er eerder 12 geloof ik.quote:Op zondag 17 april 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom. Anderen betalen dat wel, denkt iedereen. En dan heb ik eens iets nodig en wordt het niet vergoed of wordt m'n aantal fysiobehandelingen ondanks m'n extra pakket ingekort. Top.
EN iedereen met een IQ onder de 130 of zoquote:Op zondag 17 april 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen beginnen met iedereen af te schieten die nu die 800 euro aan energiesubsidie krijgt, dat is wel een mooi overzichtelijk lijstje om mee te starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |