Amateurquote:Op zondag 17 april 2022 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de ciabatta maar niet afgebakken, dat werd teveel
Of vroegtijdige kwijlende en incontinente hoopjes mensquote:
allemaal deel van het grote plan van de eelietus.quote:Op zondag 17 april 2022 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of vroegtijdige kwijlende en incontinente hoopjes mens![]()
Wel winst, want geen pensioenuitkering
Agenda 2030quote:Op zondag 17 april 2022 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
allemaal deel van het grote plan van de eelietus.
Of lekker terug naar de middeleeuwen, toen haalden de meesten het maar tot 20-29 jaar oud,quote:Op zondag 17 april 2022 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of vroegtijdige kwijlende en incontinente hoopjes mens![]()
Wel winst, want geen pensioenuitkering
Kunnen de pensioenen wel weer omhoogquote:Op zondag 17 april 2022 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of lekker terug naar de middeleeuwen, toen haalden de meesten het maar tot 20-29 jaar oud,
Stoppen met werken op je 28e, kun je nog lekker een jaartje genieten voordat je rechtop de sloot in gaat.quote:Op zondag 17 april 2022 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen de pensioenen wel weer omhoog
Wel beter voor de aarde, maar goed..quote:Op zondag 17 april 2022 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stoppen met werken op je 28e, kun je nog lekker een jaartje genieten voordat je rechtop de sloot in gaat.
Ik vind het ook wel een prima plan, geeft een veel sterker ras, leven als een felle Ferrari in plaats van een slome Lada.quote:Op zondag 17 april 2022 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel beter voor de aarde, maar goed..
Ik vind sowieso wel wat van de huidige genenpoelquote:Op zondag 17 april 2022 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een prima plan, geeft een veel sterker ras, leven als een felle Ferrari in plaats van een slome Lada.
We kunnen beginnen met iedereen af te schieten die nu die 800 euro aan energiesubsidie krijgt, dat is wel een mooi overzichtelijk lijstje om mee te starten.quote:Op zondag 17 april 2022 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind sowieso wel wat van de huidige genenpoel
Gohquote:Op zondag 17 april 2022 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de ciabatta maar niet afgebakken, dat werd teveel
Morgen weer een dagquote:
Dat is gewoon het plan hoorquote:Op zondag 17 april 2022 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Agenda 2030
You will own nothing and will be happy
#WEF
* doet vergiet op mn kop
Ik krijg hier een beetje 1939 vibes bijquote:Op zondag 17 april 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen beginnen met iedereen af te schieten die nu die 800 euro aan energiesubsidie krijgt, dat is wel een mooi overzichtelijk lijstje om mee te starten.
quote:Op zondag 17 april 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen beginnen met iedereen af te schieten die nu die 800 euro aan energiesubsidie krijgt, dat is wel een mooi overzichtelijk lijstje om mee te starten.
Geen ijssalon in de buurt?quote:Op zondag 17 april 2022 12:24 schreef datismijnmening het volgende:
Zin in een ijsje maar ik heb al boodschappen gedaan
ik heb dit jaar 1500 euro verbruikt in mijn tandarts verzekering, moet ik nu ook dood?quote:Op zondag 17 april 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en die pedo's in de hogere kringen.quote:
Of een bezorgdienst laten aanrukkenquote:Op zondag 17 april 2022 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog weer naar buiten
Er mag best een maximum zitten aan ziektekosten die je in het leven op mag souperen, daar hebben de gezonde normale mensen dan weer profijt van.quote:Op zondag 17 april 2022 12:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb dit jaar 1500 euro verbruikt in mijn tandarts verzekering, moet ik nu ook dood?
Ja, maar als iedereen uit die sociale ruif gaat eten dan gaat dat stelsel wel op de schop.quote:Op zondag 17 april 2022 12:26 schreef Karzai het volgende:
Ben blij dat we in een sociaal land wonen waar we voor elkaar kunnen zorgen als het wat minder gaat
quote:Op zondag 17 april 2022 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een bezorgdienst laten aanrukken
Ziektekosten en subsidie zit best een wezenlijk verschil tussenquote:Op zondag 17 april 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er mag best een maximum zitten aan ziektekosten die je in het leven op mag souperen, daar hebben de gezonde normale mensen dan weer profijt van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |