Ja en misschien nu aan de buitenkant ook en dachten ze : even snel een foto maken..quote:Op zondag 17 april 2022 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het ding kan helemaal prima zijn aan de binnenkant…
K zit geen maand in deze terminal amaquote:Op zondag 17 april 2022 11:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff wat zou een maand dan lang duren voor mij.
Prima maar ik oordeel gewoon even op deze foto.quote:Op zondag 17 april 2022 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het ding kan helemaal prima zijn aan de binnenkant…
Oooh ik dacht dat ik dat van de week las. Of zelfde eiland was dat het?quote:Op zondag 17 april 2022 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zit geen maand in deze terminal ama
Terminalquote:Op zondag 17 april 2022 11:07 schreef bitterbal het volgende:
Hoe heet die film met Tom Hanks op dat vliegveld
Weet je het zeker? Tom Hanks heeft andere ervaringen.quote:Op zondag 17 april 2022 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zit geen maand in deze terminal ama
Ja wel maar die kinderen zitten hier nu op het vliegveld waar k nog steeds benquote:Op zondag 17 april 2022 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooh ik dacht dat ik dat van de week las. Of zelfde eiland was dat het?
Ja sorry kwartje valt nu. Dacht dat je al op je bestemming was.quote:Op zondag 17 april 2022 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wel maar die kinderen zitten hier nu op het vliegveld waar k nog steeds ben
Ja ik wilde al zeggen kan je nog een terugvlucht boeken maar niet nodig haha.quote:Op zondag 17 april 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Een maand met gillende kinderen is mij ook te lang ja
Dat eiland is ook niet echt geschikt voor gezinnen tenzij ze in een resort gaan.quote:Op zondag 17 april 2022 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik wilde al zeggen kan je nog een terugvlucht boeken maar niet nodig haha.
Ja mee eens. Kort maar krachtigquote:Op zondag 17 april 2022 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat klopt :p. Vette serie was dat wel
Vaak beter dan dat seizoenen lang uitmelken van een serie ja.quote:Op zondag 17 april 2022 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Miniseries zijn af en toe ook wel even fijn tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |