Ja sorry kwartje valt nu. Dacht dat je al op je bestemming was.quote:Op zondag 17 april 2022 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wel maar die kinderen zitten hier nu op het vliegveld waar k nog steeds ben
Ja ik wilde al zeggen kan je nog een terugvlucht boeken maar niet nodig haha.quote:Op zondag 17 april 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Een maand met gillende kinderen is mij ook te lang ja
Dat eiland is ook niet echt geschikt voor gezinnen tenzij ze in een resort gaan.quote:Op zondag 17 april 2022 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik wilde al zeggen kan je nog een terugvlucht boeken maar niet nodig haha.
Ja mee eens. Kort maar krachtigquote:Op zondag 17 april 2022 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat klopt :p. Vette serie was dat wel
Vaak beter dan dat seizoenen lang uitmelken van een serie ja.quote:Op zondag 17 april 2022 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Miniseries zijn af en toe ook wel even fijn tussendoor.
K kom er aanquote:Op zondag 17 april 2022 11:24 schreef dud0r het volgende:
Kaneelbroodjes gehaald. Straks gevulde eieren maken
Wattusquote:
Ah oke.quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb voor de lunch lekker afbakbroodjes.
Worstenbroodjes, Kaiserbroodjes en ciabatta
Misschien ook een eitje bij bakken, want het is tenslotte Pasen
Heb je drie weken niet gegeten ofzo?quote:Op zondag 17 april 2022 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb voor de lunch lekker afbakbroodjes.
Worstenbroodjes, Kaiserbroodjes en ciabatta
Misschien ook een eitje bij bakken, want het is tenslotte Pasen
In deze SC gek opkijken dat mensen veel eten.quote:Op zondag 17 april 2022 11:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je drie weken niet gegeten ofzo?
Ik heb de ciabatta maar niet afgebakken, dat werd teveelquote:Op zondag 17 april 2022 11:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je drie weken niet gegeten ofzo?
Zit je nog met domme vrouwen en die vinden alleen incels en bepaalde bevolkingsgroepen boeiend.quote:
Die hele kermis is net 2 jaar bezigquote:Op zondag 17 april 2022 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Even mild COVID-19 can cause your brain to shrink.
Recent brain imaging shows the disease can cause physical changes equivalent to a decade of aging and trigger problems with attention and memory, COVID-19 survivors could also be at higher risk for Alzheimer’s disease,
Kun je wel zeggen tegen domme mensen "hedde gij Covid gehad of zo?"
Zijn we straks allemaal cavia's.quote:Op zondag 17 april 2022 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stel je voor he.. dat dit hele covid gedoe, gewoon een proeftuin is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |