Das een apartequote:
Bourtange staat ook op mijn lijstje. Maar het is niet om de hoek.quote:Op zondag 17 april 2022 07:31 schreef pullup het volgende:
Hier moet ik toch nog eens heen
[ afbeelding ]
Werk zequote:Op zondag 17 april 2022 07:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb er ondertussen al weer 3 op![]()
Zo weer op pad naar Almere
Nee dat is nog flink omquote:Op zondag 17 april 2022 07:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bourtange staat ook op mijn lijstje. Maar het is niet om de hoek.
Een wenkkrabquote:
De naam past wel bij hem/haarquote:
Ging er als uk speciaal voor naar artis om die beesten te bekijkenquote:
Redelijk dichtbij.quote:Op zondag 17 april 2022 07:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Snap ik wel, zijn ook prachtigquote:Op zondag 17 april 2022 07:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ging er als uk speciaal voor naar artis om die beesten te bekijken
quote:
Morguhquote:
Lekker hoor, ik heb net eitjes met paasbrood opquote:
Bourtange is echt heel mooi. Kom er vaak (voor mij maar 15 minuten rijden).quote:Op zondag 17 april 2022 07:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier is de Jumbo open.quote:Op zondag 17 april 2022 09:47 schreef aloa het volgende:
Zijn er nog winkels open?
Jumbo wel volgens mij.
Hier elke dagquote:Op zondag 17 april 2022 09:47 schreef aloa het volgende:
Zijn er nog winkels open?
Jumbo wel volgens mij.
18 uur.quote:Op zondag 17 april 2022 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze zijn wel minder lang open volgens mij
Hier weet ik zo niet, staan de normale tijden bijquote:
Van 9 tot 18 uur, staat hier.quote:Op zondag 17 april 2022 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier weet ik zo niet, staan de normale tijden bij
Hier gewoon tot 22 uurquote:Op zondag 17 april 2022 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze zijn wel minder lang open volgens mij
MOrguh Sunsy, jij ook hele fijne paasdagenquote:
Thx, het zelfde voor jouquote:
Staat dit er niet bij: Tijdens Eerste Paasdag kunnen de openingstijden afwijkenquote:
Morguh Engine, fijne paasdagenquote:
Staat er niet bij.quote:Op zondag 17 april 2022 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat dit er niet bij: Tijdens Eerste Paasdag kunnen de openingstijden afwijken
Nee dat nietquote:Op zondag 17 april 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine, fijne paasdagen![]()
Paspoort nog gevonden
Fijne paasdag!quote:
Goedemorgen!quote:
Dank je wel!quote:Op zondag 17 april 2022 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh Sunsy, jij ook hele fijne paasdagen
Goedemorgen Marc!quote:
Jij ookquote:
Nee gelukkig niet, maar kan bijna niet lopen van de pijn in mijn rug. Teveel gedaan, te eigenwijs geweestquote:Op zondag 17 april 2022 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook
Jij nog niet aan het stuiteren?
Ah, das niet lekker nee. Heb je wel oefeningen om het weer los te krijgen?quote:Op zondag 17 april 2022 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar kan bijna niet lopen van de pijn in mijn rug. Teveel gedaan, te eigenwijs geweest![]()
En jij?
Gelukkig dat het weer normaal doet houden zoquote:Op zondag 17 april 2022 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, das niet lekker nee. Heb je wel oefeningen om het weer los te krijgen?
Mijn rug werkt redelijk mee de laatste tijd.
Hart deed vanochtend weer raar. Ondertussen weer niet meer.
Balen zegquote:Op zondag 17 april 2022 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dat het weer normaal doet houden zo![]()
Het ging hier ook redelijk met die rug, maar veel te veel gedaan de afgelopen weken
En die rug van mij is ellende. Vroeger liep ik het er uit. Maar sinds ik na de operatie niet goed meer kan lopen ( heeft een zenuw klem gezeten tijdens een operatie) lukt dat ook niet meer
MOet afwachten tot ik naar de therapie kan, die kan iets verlichting brengen
Als het tegek wordt kan ik per direct komen, zelfs in het weekend als hij vrij is
Nee straalt uit tot onder aan mijn voet, het is dan net of ik op watten loopt.quote:Op zondag 17 april 2022 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen zeg
Heb je dan ook last van uitstralingsverschijnselen? Of blijft het wel in je rug zitten?
Dat is gewoon een hernia dusquote:Op zondag 17 april 2022 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee straalt uit tot onder aan mijn voet, het is dan net of ik op watten loopt.
Zo van mijn rug naar mijn bil, naar mijn been naar mijn voet.
Ja, en een ischias, als ik iets doe dan doe ik het goedquote:
Ik heb mijn paasontbijtje al op. Aan Brunchen doe ik nietquote:Op zondag 17 april 2022 11:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo maar eens de paasbrunch uitstallen op de tafel buiten
Diclofenac is je vriendquote:Op zondag 17 april 2022 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dat het weer normaal doet houden zo![]()
Het ging hier ook redelijk met die rug, maar veel te veel gedaan de afgelopen weken
En die rug van mij is ellende. Vroeger liep ik het er uit. Maar sinds ik na de operatie niet goed meer kan lopen ( heeft een zenuw klem gezeten tijdens een operatie) lukt dat ook niet meer
MOet afwachten tot ik naar de therapie kan, die kan iets verlichting brengen
Als het tegek wordt kan ik per direct komen, zelfs in het weekend als hij vrij is
quote:Op zondag 17 april 2022 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en een ischias, als ik iets doe dan doe ik het goed
Diclo deed hier echt niets bij de hernia's. Oxynorm werkte beter.quote:
Morguh Soundquote:
Thnxquote:Op zondag 17 april 2022 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Sterkte, hopelijk snel weer weg.
[..]
Diclo deed hier echt niets bij de hernia's. Oxynorm werkte beter.
Klagen mag juist wel hoorquote:Op zondag 17 april 2022 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
Komt goed, het is ook niet anders
Ik zeg altijd maar niet klagen maar dragen. Het wordt er toch niet anders van
Helpt geen van tweeen maar het maakt de woonomgeving en de omgang wel wat prettiger dan iemand die alleen maar klaagt toch?quote:Op zondag 17 april 2022 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klagen mag juist wel hoor
Alleen maar positief doen gaat je ook niet helpen
Dus een goede mix tussen beide vindenquote:Op zondag 17 april 2022 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helpt geen van tweeen maar het maakt de woonomgeving en de omgang wel wat prettiger dan iemand die alleen maar klaagt toch?
Oh, ik heb al diverse keren akelige dingetjes aardig weg kunnen werken met diclo's.. alleen was dat geen hernia, die heb ik mezelf nog niet geregeld (*klopt op hout)quote:Op zondag 17 april 2022 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Sterkte, hopelijk snel weer weg.
[..]
Diclo deed hier echt niets bij de hernia's. Oxynorm werkte beter.
Moggeh Dotjufquote:Op zondag 17 april 2022 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Sound![]()
Is mijn vijand en andere pijnstillers ook, kan niets verdragen
Ik slik al standaard 2x per dag Omepraquote:Op zondag 17 april 2022 11:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oh, ik heb al diverse keren akelige dingetjes aardig weg kunnen werken met diclo's.. alleen was dat geen hernia, die heb ik mezelf nog niet geregeld (*klopt op hout)
[..]
Moggeh Dotjuf![]()
Pijn wel blijkbaar... maar waarom verdraag je ze niet? maagklachten? Moet ook een Omeprazolletje vooraf in eh, anders gaan dingen niet goed idd
Oei, heb jij het aan je hart? Gelukkig maar dat hij nu weer normaal doet.quote:Op zondag 17 april 2022 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, das niet lekker nee. Heb je wel oefeningen om het weer los te krijgen?
Mijn rug werkt redelijk mee de laatste tijd.
Hart deed vanochtend weer raar. Ondertussen weer niet meer.
Oh nee! Kan je beter rustig aan doen, maar ik herken het eigenwijze wel.quote:Op zondag 17 april 2022 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar kan bijna niet lopen van de pijn in mijn rug. Teveel gedaan, te eigenwijs geweest![]()
En jij?
Ok, 2 zelfsquote:Op zondag 17 april 2022 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slik al standaard 2x per dag Omepra
Ik reageer slecht op medicijnen.
Kwaakquote:Op zondag 17 april 2022 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zekerquote:
Wat voor plaatje? een eigen foto of iets bestaands van het internet?quote:Op zondag 17 april 2022 16:47 schreef Sunsy het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen hoe je een foto hier kunt plaatsen?
Op dit icoontje klikken in de balk en dan de link van de afbeelding invoeren:quote:Op zondag 17 april 2022 16:47 schreef Sunsy het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen hoe je een foto hier kunt plaatsen?
Wat zijn we goed hequote:
Oh leukquote:
In het mooiste stadion van Nederlandquote:Op zondag 17 april 2022 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh leukDat dat nu zou zijn had ik gemist
![]()
Hup Ajax
Ja niet verdragen van medicijnen is kudt.quote:Op zondag 17 april 2022 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, 2 zelfs.. ik heb een tijdje op Diclofenac geleefd ongeveer, als in ; 5 of 6 per dag, anders kon ik mijn bed niet eens uit, en ik had toen 1 Omeprazol per dag.. maar zal ook aan de dosering liggen..
![]()
Mooi shit als je pijn hebt en je kunt het niet, of maar matig, bestrijden
De Kuip.quote:
Verkeerde kleur rood. Had liever Feyenoord hier gezien.quote:
Hier staan ook lekker de deuren openquote:Op zondag 17 april 2022 18:11 schreef Koen66 het volgende:
Wat een heerlijk weer zeg, zit nu nog steeds in de voortuin te genieten
Ja dit gaat helemaal nergens over.quote:
10 minuten later of zo. Stom gedoe!quote:
Jup een speler had zijn teennagel wat te lang laten groeien en stond toen buitenspelquote:
Man3quote:
Een eigen foto.quote:Op zondag 17 april 2022 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor plaatje? een eigen foto of iets bestaands van het internet?
https://imgur.com/upload werkt altijd goed.quote:
En dan BB-code kiezen , dan staat ie al tussen [img]plaat.gif[/img]quote:Op zondag 17 april 2022 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
https://imgur.com/upload werkt altijd goed.
quote:
Was je laat thuis na het vieren van de overwinning gisteren?quote:Op zondag 17 april 2022 19:28 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
om 20 00 moet ik naar de volleyballarena
finalserie spel 2
zadruga aich dob bleiburg vs waldviertel
Ik zal eens kijken of ik het live kan volgenquote:Op zondag 17 april 2022 19:40 schreef mario390 het volgende:
gaat om oostenrijkse
meistertitel we zijn de
11te keer in final
Top, dank jullie wel! Ga ik straks even proberen.quote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan BB-code kiezen , dan staat ie al tussen [ afbeelding ]
Als het niet lukt dan horen we het wel.quote:Op zondag 17 april 2022 19:43 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Top, dank jullie wel! Ga ik straks even proberen.
Succes.quote:
Kan die BB code nergens vinden.quote:Op zondag 17 april 2022 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan BB-code kiezen , dan staat ie al tussen [ afbeelding ]
Als je met je muis op het plaatje schuift dan naar de 3 puntjes toe en kies voor BBCode. Die kan je kopieëren en hier plakken.quote:
Ik doe het via de mobiel. Heb de app ook gedownload, maar daar heb ik het ook niet gevonden.quote:Op zondag 17 april 2022 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je met je muis op het plaatje schuift dan naar de 3 puntjes toe en kies voor BBCode. Die kan je kopieëren en hier plakken.
Hmmquote:Op zondag 17 april 2022 20:45 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ik doe het via de mobiel. Heb de app ook gedownload, maar daar heb ik het ook niet gevonden.
Is het weer zover?quote:
Ik gebruik deze op mobielquote:Op zondag 17 april 2022 20:45 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ik doe het via de mobiel. Heb de app ook gedownload, maar daar heb ik het ook niet gevonden.
O oke nou vooruit dikkequote:
Dankquote:Op zondag 17 april 2022 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke nou vooruit dikkedan misschien maakt dat je minder
Dan pas?quote:Op zondag 17 april 2022 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank
Maar nee, dieis morgen wel weer weg
Yep, zat toch al hoog in de irritatie zeg maarquote:
Die leeftijd heb ik inmiddels gehad ..quote:Op zondag 17 april 2022 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, zat toch al hoog in de irritatie zeg maar
Ja hahaha dat heb ik gemerkt. Kan echt niks vinden.quote:Op zondag 17 april 2022 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmmimgur App mobiel gebruik ik nooit omdat het idd slecht werkt..
Oh ga ik die zo even proberen. Eerst hondje uitlaten.quote:Op zondag 17 april 2022 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gebruik deze op mobiel
https://postimages.org/nl/ En dan na het uploaden de directe link pakken
Waren 3 gerechten, enquote:Op zondag 17 april 2022 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
@:marcb1974 hoe is jouw Dishoom gerecht geworden?
Van? ik heb er geen foto's van gemaakt.quote:
Doe dat dan de volgende keerquote:Op zondag 17 april 2022 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van? ik heb er geen foto's van gemaakt.
Doe ik echt zo goed als nooitquote:
Dat moet jij wetenquote:Op zondag 17 april 2022 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe ik echt zo goed als nooit
Als ik kook kook ik, daarna eet ik.
Foto's passen daar niet tussen
Zal er eens op lettenquote:Op zondag 17 april 2022 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er hebben hier al heel wat gerechten, brouwsels en mixen gestaan
Ik gebruik nooit meer een camera ... doe alles mobielquote:Op zondag 17 april 2022 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal er eens op letten
Ik maak ook nooit foto's met mijn telefoon. Pak daar altijd mijn camera voor.
Maak ook zelden fotos van het eten hoor.quote:Op zondag 17 april 2022 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal er eens op letten
Ik maak ook nooit foto's met mijn telefoon. Pak daar altijd mijn camera voor.
Maar je kan ze postenquote:Op zondag 17 april 2022 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak ook zelden fotos van het eten hoor.
Als beesten ...quote:Op zondag 17 april 2022 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Het laat zien hoe Nederland zich gedroeg een aantal eeuwen terug.
Een enkele keer is leuk maar wie zit er nu te wachten om iedere dag een bord eten te zien 🤣🤣quote:
Boos, bedroefd. Beter ga je slapen 🫢quote:
quote:
Neuh, ander boek gepakt.quote:
En wat moeten ze uiteindelijk worden?quote:
Een legerquote:Op zondag 17 april 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat moeten ze uiteindelijk worden?
En wat wil je doen met dat leger? Zeeland bevrijden?quote:
Vlissingen veiligstellenquote:Op zondag 17 april 2022 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat wil je doen met dat leger? Zeeland bevrijden?
Maar van wie? Wat is de dreiging voor Vlissingen? Kreeften? Inktvissen? Russen? Duitsers? Psychologen?quote:
Ja iedereen en alles en nog watquote:Op zondag 17 april 2022 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar van wie? Wat is de dreiging voor Vlissingen? Kreeften? Inktvissen? Russen? Duitsers? Psychologen?
Klonk ook al lekker! Fijn dat het gesmaakt heeftquote:
Ziet er goed uitquote:Op zondag 17 april 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
Speciaal voor de etensfoto's liefhebbers een foto van mijn spanakopita:
[ afbeelding ]
Ohh dat ziet er goed uit!quote:Op zondag 17 april 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker lijkt me welquote:Op zondag 17 april 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Waar moet ik die directe link dan zetten? Moet ik die camera doen?quote:Op zondag 17 april 2022 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gebruik deze op mobiel
https://postimages.org/nl/ En dan na het uploaden de directe link pakken
denk het van wel ... als het goed is komt er dan iets met naam.jpg naam .gif of naam.pngquote:Op zondag 17 april 2022 22:57 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Waar moet ik die directe link dan zetten? Moet ik die camera doen?
blij met 4 hoog in dat soort momentsquote:Op zondag 17 april 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Godsamme, 1 keer redelijk weer en daar zijn de muggen al.
He jakkesquote:Op zondag 17 april 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
afgelopen week al een nachtje lekker lekgestokenquote:Op zondag 17 april 2022 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He jakkes![]()
Hier hangen ze ook graag rond en prikken me graag. Gelukkig zijn ze er nu nog niet
Ja dat is wel een nadeel dan weer.quote:Op zondag 17 april 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
En dan dachten we dat we alle prikken hadden gehad...quote:Op zondag 17 april 2022 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afgelopen week al een nachtje lekker lekgestoken
Hoop dat het lukt...quote:Op zondag 17 april 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
denk het van wel ... als het goed is komt er dan iets met naam.jpg naam .gif of naam.png
jaquote:Op zondag 17 april 2022 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan dachten we dat we alle prikken hadden gehad...
Het is geluktquote:Op zondag 17 april 2022 23:14 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Hoop dat het lukt...![]()
Een kennis van me postte deze foto op Facebook, iemand had een paashaas in het zand gemaakt, maar ik heb denk ik een dirty mind.![]()
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op zondag 17 april 2022 23:16 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Jaaa!!
Dank allen voor de hulp! Weer wat geleerd. Haha.
learning all the timequote:Op zondag 17 april 2022 23:16 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Jaaa!!
Om een internet plaatje te posten moet je rechtermuisknop klikken en dan äfbeeldings-adres selecteren.. Die link plak je dan in in dat cameraatje als je er op geklikt hebtquote:Op zondag 17 april 2022 23:16 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Jaaa!!
Haha heb de laatste dagen wel heel veel geleerd al over dit forum, maar nog het gevoel dat ik echt nog zoveel moet leren.quote:
hey heyquote:Op zondag 17 april 2022 23:24 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Haha heb de laatste dagen wel heel veel geleerd al over dit forum, maar nog het gevoel dat ik echt nog zoveel moet leren.
Top, dan weet ik dat ook.quote:Op zondag 17 april 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Om een internet plaatje te posten moet je rechtermuisknop klikken en dan äfbeeldings-adres selecteren.. Die link plak je dan in in dat cameraatje als je er op geklikt hebt
Ik slaap niet,wat loop je hier stoer te doen?quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik slaap niet,wat loop je hier stoer te doen?
Pas op voor Paul.quote:
Ik heb gourmet gehad. Maar kaasfondue is zo lekker!!quote:Op zondag 17 april 2022 23:27 schreef Paul het volgende:
Hey @:sunsy hee, ik ging kaasfonduen vandaag en jij
Ja klopt, maar als ik zou kiezen zou ik voor gourmetten gaanquote:Op zondag 17 april 2022 23:28 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ik heb gourmet gehad. Maar kaasfondue is zo lekker!!
Dan hadden we toch van stoel moeten ruilen hoor.quote:Op zondag 17 april 2022 23:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als ik zou kiezen zou ik voor gourmetten gaan
Ja ze is zooooooooo liefquote:Op zondag 17 april 2022 23:28 schreef Paul het volgende:
[..]
dotteke is altijd lief en geen idee waarom ze je negeert hee
Is goed hee, heb je lieve familie danquote:Op zondag 17 april 2022 23:29 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dan hadden we toch van stoel moeten ruilen hoor.
Waar ga je heen??quote:Op zondag 17 april 2022 23:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ze is zooooooooo lief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga echt weg nu
Let op wat er nu gaat komen.quote:Op zondag 17 april 2022 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zeggen sommige hier ineens rare dingen
Oh ok, we kunnen ook met Kerst dat we dan zo met 1e kerstdag bij jouw familie en 2e kerst bij mijn familie eten?quote:
Is het zo stil in onzin?quote:Op zondag 17 april 2022 23:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh ok, we kunnen ook met Kerst dat we dan zo met 1e kerstdag bij jouw familie en 2e kerst bij mijn familie eten?
Ze hebben nu al verkering.quote:
Wat heb jij goede ideeën zeg.quote:Op zondag 17 april 2022 23:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh ok, we kunnen ook met Kerst dat we dan zo met 1e kerstdag bij jouw familie en 2e kerst bij mijn familie eten?
quote:
Ik ken hem al iets langer.quote:
Je kan het altijd nog uitmaken en met mij verkeren, ik heb een goede baan als moderatorquote:
Ik zie 'm ookquote:Op zondag 17 april 2022 23:14 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Hoop dat het lukt...![]()
Een kennis van me postte deze foto op Facebook, iemand had een paashaas in het zand gemaakt, maar ik heb denk ik een dirty mind.![]()
[ afbeelding ]
Mixed feelings.quote:
Dan ligt het dus niet alleen aan mij.quote:
Begrijpelijkquote:
Een moderator met ook nog eens kaasfondue...quote:Op zondag 17 april 2022 23:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog uitmaken en met mij verkeren, ik heb een goede baan als moderator
quote:Op zondag 17 april 2022 23:46 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Een moderator met ook nog eens kaasfondue...
Loenelekoenelquote:
Micky heeft hem wel stevig vast.quote:
Chufi weet het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |