Maar de meerderheid zal toch die fles bleek pakken, ipv Ma.quote:Op zondag 17 april 2022 23:29 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Veel mannen denken daar heel anders over.
Ook als het iets van de laatste paar jaar zou zijn, is therapie nog steeds de aangewezen route.quote:Op zondag 17 april 2022 23:16 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Zie hierboven. Heb wat dat betreft misschien een vertekend beeld geschetst en dat verklaart ook waarom jullie therapie aanraden terwijl ik dat onnodig vind.
Hoezo?quote:Op zondag 17 april 2022 23:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook als het iets van de laatste paar jaar zou zijn, is therapie nog steeds de aangewezen route.
Als je dat zelf niet kunt bedenken, onderstreep je mijn punt.quote:
Het idee van TS en zijn moeder was wel degelijk neuken met alles d’r op en d’r aan. Dus dat roept de ‘ieuw’ reacties op.quote:Op zondag 17 april 2022 23:48 schreef Rock92 het volgende:
Geniaal topic.. heel open. Ik zeg niet dat je seks met je moeder moet hebben. Maar de vrouw die je heeft gebaart mag jou best het een en ander leren over hoe je met vrouaen omgaat. En nogmaals daar hoef je geen seks met elkaar voor te hebben. Al die ieeew bah reacties gelijk. Neef nicht huwelijk is bijvoorbeeld geqoon legaal in nederland, met rede.
Ik vind mijn moeder absoluut niet iew. Ik kan me herinneren dat ik op j9nge leeftijd, denk hier vanaf mn 3 a 4e levensjaar tot 6 a 7 levensjaar het heel fijn vond om tegen mn ma aan te liggen of te stoeien ofzo. Dit stopte toen ik me bewust werd dat het raar is en iew wordt gevonden.quote:Op zondag 17 april 2022 23:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het idee van TS en zijn moeder was wel degelijk neuken met alles d’r op en d’r aan. Dus dat roept de ‘ieuw’ reacties op.
En zelf moedig je die seks ook eigenlijk niet bepaald aan. Dus jij vind het ook ‘ieuw’.
Hier kan ik natuurlijk niet zoveel mee.quote:Op zondag 17 april 2022 23:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet kunt bedenken, onderstreep je mijn punt.
Dus als dat maatschappelijke taboe er niet was zou jij dat eigenlijk ook wel graag willen proberen?quote:Op zondag 17 april 2022 23:57 schreef Rock92 het volgende:
[..]
Ik vind mijn moeder absoluut niet iew. Ik kan me herinneren dat ik op j9nge leeftijd, denk hier vanaf mn 3 a 4e levensjaar tot 6 a 7 levensjaar het heel fijn vond om tegen mn ma aan te liggen of te stoeien ofzo. Dit stopte toen ik me bewust werd dat het raar is en iew wordt gevonden.
Een zoon die met zijn moeder wil neuken is ieuw. Tegen je moeder willen aanliggen of met haar stoeien is niet ieuw.quote:Op zondag 17 april 2022 23:57 schreef Rock92 het volgende:
[..]
Ik vind mijn moeder absoluut niet iew. Ik kan me herinneren dat ik op j9nge leeftijd, denk hier vanaf mn 3 a 4e levensjaar tot 6 a 7 levensjaar het heel fijn vond om tegen mn ma aan te liggen of te stoeien ofzo. Dit stopte toen ik me bewust werd dat het raar is en iew wordt gevonden.
Dan zijn er heel wat mannen ieuw volgens jou.quote:Op maandag 18 april 2022 00:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een zoon die met zijn moeder wil neuken is ieuw. Tegen je moeder willen aanliggen of met haar stoeien is niet ieuw.
Ja, er lopen best wat mensen rond met afwijkend gedrag, dat klopt.quote:Op maandag 18 april 2022 00:04 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Dan zijn er heel wat mannen ieuw volgens jou.
Jij bent ook niet helemaal fris in je hoofd.quote:Op maandag 18 april 2022 00:08 schreef Rock92 het volgende:
1000 euro betalen om een hoer te neuken.
Of 1000 euro krijgen om je moeder te neuken.
Wie kan er een poll maken?
Hij geeft het toe, veel mensen vinden hetzelfde maar houden het geheim vanwege dat taboe. Alle dm’s die ik hierover kreeg zijn veelzeggend.quote:Op maandag 18 april 2022 00:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent ook niet helemaal fris in je hoofd.
Hij geeft helemaal niks toe. Hij zegt dat hij geen idee heeft.quote:Op maandag 18 april 2022 00:12 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Hij geeft het toe, veel mensen vinden hetzelfde maar houden het geheim vanwege dat taboe. Alle dm’s die ik hierover kreeg zijn veelzeggend.
Dit moet je zeer serieus opvatten, je bent doodziek. Zoek hulp.quote:Op zondag 17 april 2022 23:27 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit opvatten? Puur bashen of?
Zoiets noemen ze vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 18 april 2022 00:16 schreef Bart.Messen het volgende:
Ziekelijk. Dat deze topic open mag blijven.
Welnee. Topics krijgen regelmatig een slotje als moderators dat nodig achten. Dat noemen ze ‘zo zijn de regels op dit forum’.quote:Op maandag 18 april 2022 00:17 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze vrijheid van meningsuiting.
Laten we het gewoon netjes en on topic houden, er worden hier geen regels overtreden.quote:Op maandag 18 april 2022 00:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welnee. Topics krijgen regelmatig een slotje als moderators dat nodig achten. Dat noemen ze ‘zo zijn de regels op dit forum’.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |